معرفی سایبرکواد تسلا؛ تفریحات سایبری

معرفی سایبرکواد تسلا؛ تفریحات سایبری

معرفی سایبرکواد تسلا؛ تفریحات سایبری
سایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلا

تسلا یک چهارچرخ الکتریکی را با قیمت بسیار جالب توجه ۱۹۰۰ دلار معرفی کرده است. این ATV چهارچرخ، که به گفته تسلا برای کودکان خلق شده است، سایبرکواد نام دارد.

دو سال پیش نیز همزمان با معرفی پیکاپ تمام الکتریکی سایبرتراک، شاهد معرفی یک ATV الکتریکی از این برند بودیم. در صنعت خودرو و موتورسیکلت، ATV به وسایل نقلیه همه‌جا رو اطلاق می‌گردد.

سایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلا

این ATV چهارچرخ، که به گفته تسلا برای کودکان خلق شده است، در بخش طراحی ظاهری از همان سبک طراحی پیکاپ سایبرتراک الهام گرفته و مملو از زوایای شکسته و تند و تیز است و براساس آن چه در سایت تسلا آمده، زمان تحویل آن بین ۲ تا ۴ هفته پس از ثبت سفارش مشتریان خواهد بود.

سایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلا

بدنه سایبرکواد از فریم فولادی تشکیل شده است و صندلی راحت و سیستم تعلیق قابل تنظیم به همراه ترمز دیسکی در عقب و چراغ‌های LED از سایر ویژگی های آن به حساب می‌آید. نیروبخش این وسیله نقلیه کوچک باتری لیتیوم یون با حداکثر شعاع حرکتی ۲۴ کیلومتری است و با این مشخصات فنی می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت دست ‌یابد. طبق اعلام سایت تسلا، سایبرکواد وسیله‌ ای مناسب برای کودکان ۸ سال به بالاست.

سایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلاسایبرکواد تسلا

ایلان ماسک در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود یک ATV الکتریکی را به عنوان آپشنی برای پیکاپ سایبرتراک ارائه خواهد کرد و حالا شاهد معرفی سایبرکواد هستیم.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

سایبرکواد در چه دسته ای طبقه بندی می شود؟

این وسیله نقلیه در دسته ATV یا خودروهای چهار چرخ همه‌جا رو است که عمده استفاده آن در زمان کمپینگ های تفریحی برای خانواده های جوان و یا دارای فرزند خواهد بود.

مشخصات فنی سایبرکواد چیست؟

سایبرکواد یک ATV تمام الکتریکی است که نیروبخش آن باتری های لیتیوم یونی است. حداکثر مسافت قابل پیمایش سایبرکواد ۲۴ کیلومتر بوده و توانایی دست یابی به حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت را داراست.

هدف از عرضه سایبرکواد چیست؟

سایبرکواد در اصل یک وسیله تفریحی برای کودکان و با قیمت ۱۹۰۰ دلار قابل خریداری است. همچنین ایلان ماسک این وسیله نقلیه کوچک را آپشنی برای پیکاپ پرحاشیه سایبرتراک می داند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.