Loading...

بهترین ابزار و گجت های خودرو برای سفر

بهترین ابزار و گجت های خودرو برای سفر

بهترین ابزار و گجت های خودرو برای سفر
بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو

سفرهای جاده ای به معنای زمان زیادی پشت فرمان است. خوشبختانه، گزینه های زیادی برای ارتقاء سواری شما و افزایش تجربه شما در جاده با ایمن تر، روان تر و لذت بخش تر کردن آن وجود دارد.

خواه تمیز و مرتب نگه داشتن فضای داخلی، شارژ دستگاه‌هایتان در حال حرکت، اتصال تلفن هوشمندتان به وسیله نقلیه یا نجات جانتان، این وسایل و لوازم جانبی خلاقانه خودرو شما را در سفرهای موتوری تحت پوشش قرار می‌دهند.

اگر صاحب یک ماشین جدید و رده بالا هستید، به احتمال زیاد به بیشتر این ابزارها نیاز ندارید، اما اگر ندارید، لمس عملکرد مدرن می تواند برای ایمنی و راحتی شما در طول مسیر بسیار مهم باشد.

جاروبرقی ماشین قابل حمل ThisWorx

بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو

تمیز نگه داشتن وسایل در سفرهای جاده ای کار آسانی نیست، اما یک جاروبرقی قابل حمل مانند ThisWorx می تواند برای تمیزی وسیله نقلیه شما شگفتی ایجاد کند. سبک، جمع و جور، و استفاده آسان، این دستگاه دستی به پریز ۱۲ ولت خودرو شما متصل می شود و می تواند زباله های مرطوب و خشک را جمع کند

شارژر ماشین Roav VIVA با قابلیت الکسا

بهترین ابزار و گجت های خودروبهترین ابزار و گجت های خودروبهترین ابزار و گجت های خودرو

با Anker’s Roav VIVA، خدمات صوتی هوشمند آمازون را به خودروی خود بیاورید . اولین شارژر خودرو با قابلیت الکسا، این دستگاه USB دو پورت به فندک شما وصل می شود و کارکنان شما را آب می دهد و در عین حال به بیش از ۲۵۰۰۰ مهارت الکسا دسترسی دارند. علاوه بر ناوبری با کنترل صوتی، تماس بدون هندز و پخش موسیقی، این امکان را نیز به شما می دهد تا از راه دور دستگاه های هوشمند خانه خود را کنترل کنید.

قهوه ساز هیبریدی خودکار هندپرسو

اینترنت پر از لوازم جانبی جالب برای عاشقان قهوه در حال حرکت است، اما وقتی صحبت از سفرهای جاده ای به میان می آید، تعداد کمی از آنها می توانند با Handpresso Auto رقابت کنند . این قهوه ساز که برای استفاده در ماشین طراحی شده است، به فندک وصل می شود و یک اسپرسوی عالی با کیفیت باریستا را تنها در ۲ دقیقه ارائه می دهد

مانیتور ایمنی تایر هوشمند Nonda ZUS

با ZUS ، جدیدترین گجت داخل خودرو Nonda، می‌توانید فشار باد لاستیک‌ها را در زمان واقعی از تلفن همراه خود ردیابی کنید. مانیتور هوشمند ایمنی تایرها به لطف الگوریتم AccuTemp نوآورانه خود، نشت کند را قبل از اینکه خیلی دیر شود تشخیص دهد. همچنین دارای سیستم قفل ضد سرقت و پورت USB داخلی برای شارژ دستگاه های دیگر است.

AutoXscape Life-Saving Tool

اگر بعد از تصادف در خودروی معلول گیر افتادید چه کار می کنید؟ در حالی که فکر این می تواند وحشتناک باشد، اما آمادگی برای آن می تواند بین زندگی و مرگ تفاوت ایجاد کند. در بدترین سناریوهایی مانند این، AutoXscape راه خروج شماست. 

.

دوربین  آینه YI

احساس امنیت در هر زمان برای تجربه شما در جاده ضروری است، به همین دلیل است که دوربین داشبور یکی از بهترین وسایل ماشینی است که می توانید بخرید. علاوه بر ضبط ویدیوهای سرگرم کننده از شما و دوستانتان در یک سفر جاده ای، می توانند در صورت بروز تصادف تعیین کننده باشند و بتوانند مدرکی را به مجریان قانون و شرکت های بیمه ارائه دهند.

با دوربین YI Mirror Dash ، هم فیلم‌های نمای جلو و هم از عقب را در یک بسته کوچک دریافت می‌کنید که نصب و استفاده آسان است. این سیستم شامل یک دوربین جلوی ۱۰۸۰p با لنزهای زاویه باز ۱۳۸ درجه و یک دوربین دید عقب ۷۲۰p است و دارای یک صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی است که روی آینه دید عقب فعلی شما وصل می شود تا بتوانید آنچه را که در اطراف شما در ترافیک اتفاق می افتد بررسی کنید.

برای ایمنی بیشتر در جاده، دوربین به شما از خستگی احتمالی پس از بیش از ۲ ساعت رانندگی هشدار می دهد. همچنین دارای سنسور گرانش ۳ محوره داخلی است که در مواقع اضطراری به طور خودکار از فیلم پشتیبان می گیرد.

 باتری خودرو قابل حمل NOCO

تجربه خود را در پشت فرمان با NOCO Boost Plus GB40 ارتقا دهید ، یک تقویت کننده باتری قدرتمند که به عنوان چراغ قوه LED و پاوربانک قابل حمل برای ابزارهای USB عمل می کند. دستگاه ۱۰۰۰ آمپری جمع و جور دارای طراحی محکم و جمع و جور است و دارای یک فناوری ایمنی ثبت شده است که اتصالات ضد جرقه و محافظت از قطبیت معکوس را فراهم می کند. برای موتورهای بنزینی تا ۶ لیتر و موتورهای دیزلی تا ۳ لیتر رتبه بندی شده است، همچنین می توان از آن برای قایق، ماشین چمن زنی و غیره استفاده کرد.

شارژر EV قابل حمل  MUSTART

ماشین الکتریکی؟ مشکلی نیست! این لوازم جانبی ماشین جالب را در صندوق عقب خود جمع کنید و به جاده بروید! سازگار با تمام خودروهای برقی پلاگین، شارژر قابل حمل 32A سطح ۲ EV از MUSTART می تواند خودروی شما را تا ۴ برابر سریعتر از شارژر EV سطح ۱ ۱۶A موجود در اکثر خودروهای الکتریکی شارژ کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک پریز ۲۲۰ ولت یا ۲۴۰ ولت NEMA 14-50 برای اتصال آن است.

پمپ باد لاستیک مینی NORSHIRE

به کوچکترین و قابل حمل ترین بادکننده لاستیک دنیا سلام برسانید! مجهز به صفحه نمایش OLED خوانا، دکمه های بصری و ترموستاتی که فن خنک کننده را تنظیم می کند، باد لاستیک نورشایر مینی یکی از بهترین لوازم جانبی خودرو است که می توانید در اختیار داشته باشید.

بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو بهترین ابزار و گجت های خودرو

این پمپ باد هوشمند استوانه‌ای شکل نه تنها می‌تواند هر چیزی، از لاستیک‌های ماشین و دوچرخه گرفته تا توپ‌ها و اسباب‌بازی‌های بادی را باد کند، بلکه با رسیدن به فشار مورد نظر، به‌طور خودکار متوقف می‌شود. و هنگامی که زمان شارژ مجدد فرا می رسد، می توانید به راحتی این کار را در حین حرکت از طریق فندک خودرو یا یک پورت USB 5V/2A انجام دهید.

کولر و گرم کننده کولولی

آداپتورهای برق AC/DC و یک سیستم ترموالکتریک که به آن اجازه می‌دهد از سرمایش به گرمایش تبدیل شود، این کولر و گرم‌کننده برقی Cooluli را به همراهی ایده‌آل برای سفرهای جاده‌ای، کمپینگ و هر ماجراجویی دیگر در حال حرکت تبدیل کرده است. با اتاق برای شش ۱۲ اونس. مینی یخچال به اندازه کافی جمع و جور است که در بالای دسته صندلی عقب شما قرار می گیرد، اما به اندازه کافی قدرتمند است تا تنقلات و نوشیدنی های شما را تا مقصد خنک (یا گرم) نگه دارد – در حالی که به فندک وصل است.

فلاسک  خودرو SUNSBELL

برای علاقه مندان واقعی چای، تهیه یک دمنوش مناسب در حین رانندگی در سراسر کشور می تواند دشوار باشد. اینجاست که فلاسک خودروی برقی Sunsbell به کارتان می آید. فقط آن را به پریز فندک وسیله نقلیه خود وصل کنید و آب خود را از راحتی صندلی راننده بجوشانید. این دیگ مسافرتی ۷۵۰ میلی‌لیتری که برای جابجایی بیشتر فنجان‌های خودرو طراحی شده است، دارای یک درب ایمنی برای جلوگیری از ریختن مواد است

گیره عینک آفتابی

اگر خودروی شما مجهز به نگهدارنده عینک آفتابی داخلی نیست، ممکن است ارزش این هزینه را داشته باشد که خودتان یکی از آن ها را اضافه کنید. نگهدارنده عینک آفتابی Dualshine Car Visor که در چرم پیچیده شده و مجهز به یک اسفنج داخلی است

سینی چرخان خودرو و سطل ذخیره سازی

اگر زمان زیادی را در ماشین خود می گذرانید، به احتمال زیاد نیاز به خوردن، نوشیدن و کار در فرار دارید. چرخش بین راننده و سرنشین، سینی چرخان خودرو و سطل ذخیره‌سازی ، خوردن یک میان وعده در وسیله نقلیه در حال حرکت یا نگه‌داشتن مایحتاج ضروری را برای همه آسان می‌کند.

دستگاه تصفیه هوای خودرو فیلیپس GoPure

بوها را از بین ببرید و هوای داخل وسیله نقلیه خود را با Philips GoPure Compact 200 تمیز کنید . این دستگاه تصفیه هوای ماشینی شیک، مدرن و آسان برای نصب، از یک سیستم فیلتراسیون سه لایه برای از بین بردن ۹۹ درصد باکتری ها، گازها، دود و بوهای مضر داخل کابین استفاده می کند. همچنین دارای یک حسگر ذرات هوا است که کیفیت فعلی هوا را نشان می دهد.

میز ماشین WheelMate Extreme

با این میز خودرو از چوب طبیعی AutoExec، ماشین خود را به یک محل کار متحرک تبدیل کنید . WheelMate Extreme که برای اتصال به فرمان شما در هنگام پارک کردن خودرو طراحی شده است، برای نوشتن، غذا خوردن و پشتیبانی از تبلت/لپ‌تاپ کوچک شما ایده‌آل است.

 شارژ سریع بی سیم iOttie Easy One Touch و پایه شیشه جلو

گوشی خود را در جای خود نگه دارید و در حین حرکت، آن را به صورت بی سیم شارژ کنید. این پایه قابل تنظیم از iOttie که برای پشتیبانی از همه اندازه‌های گوشی هوشمند طراحی شده است، قرار دادن و جدا کردن گوشی را با یک دست آسان می‌کند و دارای بازوی تلسکوپی برای موقعیت‌های مختلف است. در حالی که فقط با دستگاه های دارای Qi سازگار است، فناوری شارژ سریع بی سیم Qi به شما امکان می دهد دستگاه خود را تا ۴۰ درصد سریعتر از حالت عادی شارژ کنید.

سایت فروشگاه اینترنتی زاکو: zako.ir

پیج اینستاگرام : zako_ir

شماره تلفن: ۰۲۱۷۷۰۶۹۷۶۱

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.