Loading...

عصر یخبندان : تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT و رانا پلاس

عصر یخبندان : تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT و رانا پلاس

عصر یخبندان : تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT و رانا پلاس
دانلود با کیفیت بالا دانلود با کیفیت متوسط دانلود با کیفیت پایین مشاهده در سایت یوتیوب  تست و بررسی هایما S5 جدید 6AT و رانا پلاس تست و بررسی هایما S5 جدید 6AT و رانا پلاسعصر یخبندان : تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT و رانا پلاس

تست و بررسی هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT آیتم اصلی قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار است که می توانید در این برنامه به تماشای آن بنشینید.

فهرست مطالب

  • تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT :
  • تست و بررسی رانا پلاس TU5 و معرفی خانواده محصولات کلاس B سدان ایران خودرو :
  • آلبوم تصاویر هایما S5 جدید ۶AT :
  • آلبوم تصاویر رانا پلاس TU5 :
  • پشت صحنه قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار :

در این برنامه نیز جدیدترین کراس اوور ارتقا یافته ایران خودرو و هایما در بازار ایران مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در بخش دیگر برنامه به معرفی تاریخچه سدان های کلاس B ایران خودرو، یعنی خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷i و رانا، پرداخته ایم و تست و بررسی رانا پلاس TU5 را انجام داده ایم. پیش از این پایگاه خبری اسب بخار در محتوایی ویدیویی، نسخه TU5 پلاس و شش دنده رانا پلاس را با سقف شیشه ای (پانوراما) معرفی کرده بود.

تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT :

هایما S5 یک کراس اوور نه چندان بزرگ است که در ایران خودرو خراسان مونتاژ می شود و به تازگی عرضه آن با تغییرات ظاهری جزئی و جعبه دنده جدید آغاز شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و ۲۲۳ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان آن را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. در قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی هایما S5 جدید ۶AT انجام شده است.

تست و بررسی رانا پلاس TU5 و معرفی خانواده محصولات کلاس B سدان ایران خودرو :

در بخشی دیگر از قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی رانا پلاس با پیشرانه TU5 رفته ایم و این سدان کلاس B را با پژو ۲۰۷i صندوق دار و پژو ۲۰۶ صندوق دار مقایسه کرده ایم. در این برنامه معرفی از خانواده کلاس B سدان ایران خودرو انجام شده و فلسفه ساخت این کلاس خودرویی در ایران و ایران خودرو بررسی گردیده است. پیش از این پایگاه خبری اسب بخار در محتوایی ویدیویی، رانا پلاس پانوراما ۶ دنده و TU5 پلاس معرفی کرده بود.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید علاوه بر مشاهده مستقیم قسمت نهم فصل هفتم از طریق وبسایت این رسانه، این برنامه را به صورت مستقیم از تلویزیون اینترنتی فیلیمو (با اینترنت نیم بها)، پیام رسان آیگپ، کانال رسمی اسب بخار در یوتیوب، پلتفرم چهارخونه و آپارات تماشا نمایید.

آلبوم تصاویر هایما S5 جدید ۶AT :

آلبوم تصاویر رانا پلاس TU5 :

پشت صحنه قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار :

عکس ها: علیرضا پاداش / عرفان حمیدی

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.