Loading...

قیمت کارخانه‌ای تارا در نسخه اتومات مشخص شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :5801
1400/09/14
10106

قیمت کارخانه‌ای تارا در نسخه اتومات مشخص شد

قیمت کارخانه‌ای تارا در نسخه اتومات مشخص شد
قیمت کارخانه‌ای تارا آذر ۱۴۰۰

ستاد تنظیم بازار قیمت کارخانه‌ای تارا اتوماتیک را در آذر ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

ایران‌خودرو دعوت‌نامه‌های تسویه‌حساب تارا در نسخه اتوماتیک را برای مشتریانی که قبلاً این خودروها را با موعد تحویل آبان ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده بودند، صادر کرد. بر اساس این دعوت‌نامه‌‌ها قیمت کارخانه‌ای تارا اتوماتیک در آذر ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در آذر ماه سال گذشته و با مبلغ ۱۹۲ میلیون تومان به‌صورت پیش‌فروش عرضه شد و هم‌اکنون قیمت نهایی برای تسویه‌حساب مشتریان ۴۱۵ میلیون تومان محاسبه شده است.

ایران‌خودرو پیش از این نسخه‌های دنده دستی تارا را تحویل مشتریان این شرکت داده و بهای این خودرو درب کارخانه و بازار مشخص شده است. در حال حاضر سود حاصل از ثبت‌نام تارا دنده دستی برای حواله‌داران این خودرو بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای تارا در نسخه دنده دستی برابر با ۲۹۰ میلیون تومان و بهای آن در بازار آزاد چیزی بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان است.

دی ماه سال گذشته بود که ایران‌خودرو طرح پیش‌فروشی را برای دو نسخه دستی و اتوماتیک تارا ارائه داد که بر اساس آن نسخه دنده دستی تارا حدفاصل تیرماه تا دی‌ماه امسال به حواله‌داران آن تحویل داده شده و زمان تحویل نسخه‌های اتومات نیز مهر تا دی ماه امسال اعلام شد.

نوشته قیمت کارخانه‌ای تارا در نسخه اتومات مشخص شد اولین بار در وبلاگ کارنامه. پدیدار شد.