لکسوس ROV معرفی شد

لکسوس ROV معرفی شد

لکسوس ROV معرفی شد

لکسوس به‌عنوان برند لوکس تویوتا خیلی بی‌سر و صدا دارای برخی از بهترین آفرودهای شیک در بازار است؛ آفرودهایی که مبتنی بر لندکروز و پرادو است. این برند ژاپنی در حال حاضر یک خودروی مفهومی کاربردی با قوای محرکه هیدروژنی را معرفی کرده است. کانسپت موردبحث با نام Recreational Off-Highway Vehicle یا به اختصار ROV شناخته می‌شود. در این مقاله، ما به معرفی لکسوس ROV می‌پردازیم.

لکسوس ROV معرفی شدROV از نمای روبه‌رو

لکسوس با کانسپت خودروی تفریحی آفرود ROV گزینه جذابی را ارائه می‌دهد. آنها به‌‌جای فناوری پیل سوختی هیدروژنی که تویوتا در آن شهره شده است، به فناوری جدیدتر و آزمایشی‌تر موتور احتراق داخلی هیدروژن یا همان هیدروژن ICE ((internal combustion engine متکی هستند.

سبک طراحی ROV ترکیبی از ظاهر خودروهای لکسوس و چهارچرخه‌های آفرودی است. ظاهر دوکی شکل به‌همراه چراغ‌های L مانند لکسوس جلوه‌ای جذاب را برای ROV تدارک دیده‌ است. چرخ‌ها از بدنه بیرون آمده‌ است و به‌راحتی می‌توانید قطعات سیستم تعلیق را از ظاهر خارجی خودرو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی لکسوس LS مدل ۲۰۲۲ با به‌روزرسانی‌های جدید لکسوس ROV معرفی شدنمای داخلی ROV

 

لکسوس اذعان می‌کند که مقدار کمی کربن از روغن موتور سوخته آزاد می‌شود، اما موتور احتراق داخلی هیدروژن انتشار CO2 را بسیار نزدیک به صفر کاهش می‌دهد. البته این شرکت هنوز جزئیات این مفهوم را منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید: لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر لکسوس ROV معرفی شدنمای پشتی ROV

 

سرعت‌سنج ROV از نوع آنالوگ است و صفحه نمایشی دیجیتال نیز در میانه کابین قرار دارد. فرمان با چرم مصنوعی پوشانده شده است و شیفترهای تعویض دنده نیز پشت آن قرار گرفته‌ است. لکسوس برای این خودرو سیستم نورپردازی داخلی را نیز در نظر گرفته است. صندلی‌ها از چرم مصنوعی پوشانده شده‌ و به‌خوبی سرنشینان را در بر می‌گیرند.خبری از زمان تولید انبوه لکسوس ROV مخابره نشده است، اما شایعات می‌گویند که نسخه تولید انبوه این خودرو در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد.

آگهی‌های خرید و فروش انواع خودروی لکسوس

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.