لکسوس LX 2022 قیمت گذاری شد؛ 2.4 میلیارد تومان برای نسخه پایه

لکسوس LX 2022 قیمت گذاری شد؛ 2.4 میلیارد تومان برای نسخه پایه

لکسوس LX 2022 قیمت گذاری شد؛ 2.4 میلیارد تومان برای نسخه پایه

چند هفته پس از رونمایی نسل جدید LX، لکسوس لیست قیمت و تیپ‌های مختلف این شاسی‌بلند پرچمدار را منتشر کرد. بر این اساس لکسوس LX 2022 تنوع بیشتری پیدا کرده و در پنج تیپ به فروش می‌رسد. مدل پایه از این شاسی بلند لوکس با پرداخت ۸۶ هزار و ۹۰۰ دلار (حدود ۲.۴ میلیارد تومان) قابل خرید بوده و گران‌ترین نسخه ۱۲۶ هزار دلار (حدود ۳.۴ میلیارد تومان)‌ قیمت دارد. به این ارقام ۱,۳۴۵ دلار بابت هزینه حمل و تحویل افزوده می‌شود.

قیمت لکسوس LX 2022

مدل پایه از لکسوس LX 2022 حامل کد ۶۰۰ است. این مدل بطور استاندارد از سیستم انتقال قدرت به هر جا چرخ و سامانه Safety System + 2.5 بهره می‌برد. یک پله بالاتر تیپ LX 600 Premium قرار دارد. این تیپ ۹۵ هزار دلار قیمت گذاری شده و ردیف سوم صندلی، درب عقب اتوماتیک و سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر برخی از ویژگی‌های آن هستند.

قیمت لکسوس LX 2022

تیپ میانی لکسوس LX 2022 با نام F Sport Handling Edition شناخته می شود. این تیپ ۱۰۱ هزار دلاری چه از نظر طراحی و چه از نظر خصوصیات فنی عملکرد اسپرت‌تری نسبت به دیگر تیپ‌ها دارد. در بخش فنی تنظیمات متفاوت سیستم تعلیق، دیفرانسیل لغزش محدود، کمک فنرهای اسپرت و میله تعادلی عقب، تفاوت‌های این نسخه با دیگر تیپ‌ها هستند.

قیمت لکسوس LX 2022

چنانچه فردی کیفیت و آپشن‌های بیشتر را به اسپرت بودن ترجیح دهد، می‌تواند به سراغ LX Luxury برود. این تیپ ۱۰۳ هزار دلار قیمت دارد. از ویژگی‌های اصلی این تیپ باید به تزیینات چرمی بیشتر در داخل کابین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صوتی مارک لوینسون با ۲۵ اسپیکر اشاره کنیم. همچنین این تیپ به آفتابگیر عقب، گرمکن و سردکن صندلی‌های ردیف دوم و صندلی‌های ردیف سوم تا شونده به صورت برقی مجهز است.

قیمت LX 2022

اما نسخه پرچمدار لکسوس LX جدید Ultra Luxury نام داشته و قیمت آن ۱۲۶ هزار دلار تعیین شده است. در این نسخه خبری از صندلی‌های ردیف سوم نیست، اما صندلی‌های ردیف دوم از نوع معروف به کاپیتانی هستند. این صندلی‌ها دارای ماساژور بوده و توسط یک کنسول میانی از هم جدا شده‌اند. بر روی این کنسول یک میز مخفی‌شونده تعبیه شده و سرنشینان عقب سیستم سرگرمی اختصاصی خود را دارند.

قیمت لکسوس LX

ناگفته نماند لکسوس LX 2022 در ایالات متحده با یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر توئین توربو وارد بازار می‌شود. این موتور ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت به هر چهار چرخ هم به یک گیربکس ۱۰ سرعته خودکار محول شده است.