Loading...

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر

بدون‎‌شک یکی از جذاب‌ترین خودروهای ساخته‌شده توسط شرکت خودروسازی پورشه، تنها کراس‌‌اوور آن پورشه کاین است که با ورودش معادلات فروش کراس‌اوورها را بهم ریخت و در همان بدو ورود طرف‌داران فراوانی را برای خود دست‎ و پا کرد. پورشه کاین کراس‌اوور اسپرتی است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ و توسط کمپانی آلمانی پورشه از آن رونمایی شد، در سال ۲۰۰۳ در آمریکای شمالی به فروش رسید و در سال ۲۰۰۹ نیز برای اولین‌بار راهی بازارهای کشورمان شد. در این مقاله، ما به معرفی نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: به‌روزرسانی پورشه کاین توربو GT ؛ قدرتمندترین پورشه ۸ سیلندر نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای جانبی کاین ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد کاین ۲۰۲۲ از نمای رو‌ ‌به‌رو نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای جلوی کاین ۲۰۲۲ قبلی ۱ از ۳ بعدی

پورشه کاین قرار است برای سال ۲۰۲۳ به‌روز‌رسانی شود؛ اما قبل از این اتفاق، مارک آلمانی آخرین تغییرات خود را برای این شاسی‌بلند معرفی می‌کند. Meet نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ در حال حاضر برای بازار ایالات‌متحده معرفی شده است. پورشه کاین نسخه پلاتینیوم دومین نمونه از نوع خود برای مدل سال ۲۰۲۲ است که اولین نسخه پانامرا پلاتینیوم به شمار می‌رود. همانند سدان چهاردرب، شاسی‌‌بلند کاین با ویژگی‌های استاندارد جدید عرضه می‌شود.

همچون پانامرا پلاتینیوم ادیشن که مدتی قبل معرفی شد، این نسخه خاص از کاین هم با تغییراتی ویژه برای بدنه و کابین به میدان آمده است، که واضح‌ترین آنها اجزای نقره‌­ای مات در حاشیه ورودی‌­های هوا، لوگوها و حروف Porsche در چراغ‌های LED عقب است. مجموعه چرخ‌های ۲۱ اینچی RS Spyder Design نیز از جنس ساتن پلاتینیوم ساخته شده و منحصر به مدل‌های نسخه ویژه است. جلوه‌های خارجی اضافی شامل لوله‌های اگزوز مشکی و تزئینات مشکی براق پنجره است.

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای داخلی کاین ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای داخلی کاین ۲۰۲۲ قبلی ۱ از ۲ بعدی

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ در رنگ‌های سفید یا مشکی یک‌دست، همراه با رنگ‌های متالیک مانند مشکی جت، سفید کارارا، ماهاگونی، آبی مهتابی و رنگ خاصی به نام گچی در دسترس است.

در فضای کابین پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن با کمربندهای ایمنی به رنگ سفید گچی، دستگیره داخلی درها از جنس آلومینیوم، پارکابی با حروف Platinum Edition و همچنین تریم قطعات آلومینیومی با سطح بافت‌دار روبه‌رو هستیم. علاوه ‌بر این پورشه اعلام کرده است که زیرمجموعه سازنده محصولات سفارشی این شرکت، یعنی Porsche Manufaktur برای دریافت هرگونه سفارش مشتریان آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: رونمایی رسمی از پورشه کاین توربو جی‌تی ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای پشت کاین ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای پشت کاین ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شدنسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ معرفی شد نمای پشت کاین ۲۰۲۲ قبلی ۱ از ۳ بعدی

سایر ویژگی‌های استاندارد شامل چراغ‌های جلو LED با سیستم نور پویای پورشه، سقف پانوراما، سیستم صدای فراگیر Bose، نور محیط و صندلی‌های اسپرت قابل‌تنظیم در ۸ جهت می‌شود. خریداران می‌­توانند، کاین پلاتینیوم ادیشن را در یکی از تریم‌های استاندارد، E-Hybrid و S سفارش دهند، ضمن­ اینکه نسخه کوپه از این شاسی‌­بلند هم در تمامی این تریم‌ها قابل‌انتخاب است.

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ و برای مدل‌های آن، کاین E ـ هیبریدی و کاین S و همچنین نسخه‌های کوپه مربوطه پورشه SUV موجود است. قیمت از ۷۹ هزار دلار برای کاین و ۸۳ هزار و ۳۰۰ دلار برای کاین کوپه شروع می‌شود. ۹۳ هزار و ۴۰۰ دلار برای کاین S و ۹۵ هزار و ۶۰۰ دلار برای کاین S کوپه و ۹۲ هزار و ۷۰۰ دلار برای کاین E ـ هیبرید و ۹۳ هزار و ۸۰۰ دلار برای کاین E-Hybrid کوپه در نظر گرفته شده است. تمام قیمت‌های ذکرشده شامل هزینه‌های تحویل و جابه‌جایی ۱۳۵۰ دلاری نمی‌شود.

آگهی‌های خرید و فروش پورشه کاین

***

شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.