هیروالکتریک و ماهیندرا برای برقی‌سازی همکاری می‌کنند

هیروالکتریک و ماهیندرا برای برقی‌سازی همکاری می‌کنند

هیروالکتریک و ماهیندرا برای برقی‌سازی همکاری می‌کنند
برای درج آگهی رایگان کلیک کنید.

هیروالکتریک به‌عنوان شرکت شماره یک برقی‌سازی در هندوستان با گروه ماهیندرا همکاری خواهد کرد و براساس آن به‌عنوان بخشی از برنامه‌های رشد و توسعه Hero با هدف پاسخگویی به تقاضای روبه‌رشد برای خودروهای الکتریکی در کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اخبار خودرو، هیروالکتریک به‌عنوان شرکت شماره یک برقی‌سازی در هندوستان با گروه ماهیندرا همکاری خواهد کرد و براساس آن به‌عنوان بخشی از برنامه‌های رشد و توسعه Hero با هدف پاسخگویی به تقاضای روبه‌رشد برای خودروهای الکتریکی در کشور تلاش می‌کنند.

این مشارکت استراتژیک هم‌افزایی‌های متعددی را برای کمک به پذیرش موتورسیکلت و خودروهای برقی در سراسر این کشور ایجاد خواهد کرد. به‌عنوان بخشی از این مشارکت؛ گروه ماهیندرا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در هند، محبوب‌ترین دوچرخ‌های برقی را تحت برند Hero Electric ، Optima و NYX در کارخانه پیتامپورا تولید خواهد کرد تا نیازهای روبه‌رشد بازار را برآورده کند. با این همکاری در کنار گسترش تاسیسات موجود در لودیانا، Hero در سال 2022 می‌تواند تقاضای تولید بیش‌از یک میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال برای دومین کشور پرجمعیت جهان را برآورده کند.

نوین منجل، مدیرعامل هیرو الکتریک گفت: «هیرو الکتریک پیشرو بخش دوچرخ برقی در کشور است. این شرکت برای گسترش بیشتر خود در جامعه و تقویت مدیریت بازار همکاری با گروه ماهیندرا را اعلام کرده است تا مدیریت انتقال به سمت خودروهای الکتریکی در بخش سه‌چرخ و چهارچرخ برقی را برعهده بگیرد. این همکاری دو پیشرو صنعت؛ برای افزایش قابلیت‌های تولید به‌منظور پاسخگویی به تقاضا و همچنین استفاده از زنجیره تامین قوی گروه ماهیندرا برای دستیابی به مراکز جدیدتر در کشور است.

این همکاری بلندمدت همچنین باعث خواهد شد هر دو شرکت از دانش عمیق یکدیگر درباره خودروهای الکتریکی بهره ببرند و در چند سال آینده توسعه محصول جدید را هدایت کنند. ما مشتاقانه منتظر هم‌افزایی بیشتر با آنها در آینده نزدیک هستیم.» تلاش‌های توسعه‌محور مشترک همچنان یک عامل کلیدی در توسعه رویکرد پلت‌فرم‌محور برای کمک به برقی‌سازی مجموعه موتورسیکلت‌های پژو خواهد بود. انتظار می‌رود این مهم از طریق بهینه‌سازی هزینه‌ها، تهیه جدول زمانی مشخص و انتقال دانش مشترک در محیط اطلاعات بین‌المللی درباره برقی‌ها به صورت پویا و با رشد سریع باعث ارزش قابل‌توجهی برای هر دو طرف شود.

راجش ججوریکار، مدیرعامل بخش خودرو و کشاورزی گروه ماهیندرا و ماهیندرا گفت: «شرکت پژوموتورسیکلت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای در زمینه حمل‌ونقل الکتریکی در چند منطقه جهان و به‌ویژه اروپا دارد.

این مشارکت استراتژیک تلاش‌ها را از طریق توسعه مشترک و رویکرد اشتراک‌گذاری پلت‌فرم تقویت می‌کند زیرا از نقاط قوت مشترک دو کسب‌وکار بهره می‌برد. مرکز تحقیق و توسعه ما در هند مانند تاسیسات تولیدی در پیتامپور که قبلا محصولات خودروهای الکتریکی پژو را تامین می‌کند، بخشی از این برنامه است. طی این همکاری؛ ایجاد ارزش قابل‌توجهی را بر مبنای سود متقابل می‌بینم و مشتاقانه منتظر این مشارکت هستم تا وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم.»
این دو شرکت یک کانال ارتباطی یکپارچه برای کمک به اشتراک‌گذاری دانش بین تیم‌های تحقیق و توسعه خود و با هدف ساخت محصولات و فناوری‌های جدید ایجاد خواهند کرد. این کار با در نظر گرفتن بازارهای هند و جهانی انجام می‌شود که نه‌تنها به رشد خودروهای الکتریکی کمک می‌کند بلکه معیارهایی را برای پذیرش سریع‌تر برقی‌ها در صنعت نیز تعیین خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع اخبار خودرو برچسب هاHero برقی‌سازی دوچرخ‌ها دوچرخ دوچرخ برقی سوخت فسیلی هند هیرو