Loading...

اخبار محصولات زامیاد؛ طرح فروش نقدی پادرا پلاس بدون محدودیت اعلام شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :7249
1400/10/23
4297

اخبار محصولات زامیاد؛ طرح فروش نقدی پادرا پلاس بدون محدودیت اعلام شد

اخبار محصولات زامیاد؛ طرح فروش نقدی پادرا پلاس بدون محدودیت اعلام شد

احتمالا از میان تمام خودروهایی که در حال حاضر در جهان تولید می شوند، وانت نیسان زامیاد با قدمتی بیش از نیم قرن رکورد دار محسوب می شود. اما ظاهرا هنوز قصد و نیتی برای جایگزینی و توقف تولید این وانت نام آشنا وجود ندارد و سایپا (مالک گروه زامیاد) که قیمت این محصول را طی سال گذشته افزایش داده بود حالا در اقدامی کم نظیر دست به تولید نسخه آپشنال نیسان زامیاد با قیمت بیشتر زده است.

شاید افزایش قیمت همزمان با اضافه شدن آپشن، حرکتی منطقی در شرایط فعلی اقتصادی به نظر برسد، اما نکته عجیب در خصوص این محصول افزوده شدن یک گارد به سپر جلوست که می تواند به شکل محسوسی بر روی خطرناک تر شدن این خودرو باستانی تاثیر بگذارد.

زامیاد به دلیلی نامشخص تصمیم گرفته تا نسخه پایه و غیر آپشنان زامیاد را نیز همچنان بر روی خط تولید حفظ کند اما ظاهرا این مدل فاقد امکاناتی نظیر کولر و فرمان هیدرولیک است. بنابراین به نظر می رسد که زامیاد قصد دارد تا مشتریان خود را به نوعی مجبور به خرید نسخه آپشنان نماید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت این خودرو:

طرح فروش نقدی پادرا پلاس بدون محدودیت [به روز رسانی] - دی 1400

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط فروش فوق العاده پادرا پلاس به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

در این روش فروش متقاضیان محترم میتوانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/10/23 به طور مستقیم نسبت به ثبت نام خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

قیمت خودرو رنگ قابل عرضه وعد تحویل
۲۹۴۰۰۰۰۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روز

طرح جدید فروش نقدی وانت نیسان و پادرا با قیمت جدید [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دو محصول وانت نیسان و وانت پادرا را بدون محدودیت و قرعه کشی با قیمت قطعی به فروش برساند.
متقاضیان میتوانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 25 آذرماه 1400 با مراجعه به سایت شرکت سایپا نسبت به ثبت نام بدون قرعه کشی و محدودیت این محصولات اقدام نمایند.

خودرو قیمت قطعی رنگ موعد تحویل
وانت نیسان بنزینی ۲۵۲۰۰۰۰۰۰ آبی ۹۰ روز
وانت پادرا ۲۹۴۰۰۰۰۰۰ سفید ۹۰ روز

اعلام قیمت پایه جدید محصولات زامیاد [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

قیمت پایه جدید محصولات شرکت زامیاد اعلام شد.

قیمت های جدید پایه محصولات شرکت زامیاد بدون احتساب هزینه‌های مالیات، شماره‌گذاری، بیمه و ... است که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

قیمت محصولات زامیاد آذر ۱۴۰۰شرایط فروش زامیاد

شرایط فروش محصولات زامیاد اعلام شد [به روز رسانی] - شهریور ۱۴۰۰

شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش محصولات خود را بدون محدودیت های قبلی اعلام کرده است و مشتریان می توانند نسبت به خرید سه محصول موجود در این طرح فروش اقدام نمایند.

بخشنامه اخیر عرضه محصولات زامیاد در قالب طرح پیش فروش تنظیم شده و مشتریان می توانند سه خودروی وانت نیسان تک سوز آپشنال، وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس را برای تحویل در زمستان ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. باید به این نکته توجه داشت که این طرح فروش بدون محدودیت های قبلی ارائه شده است و با این حال، همچنان قراردادها با قیمت غیر قطعی و معیار ارزش گذاری روز تحویل برای متقاضیان تنظیم می شوند.

برای ثبت نام وانت نیسان تک سوز آپشنال به پیش پرداخت ۱۰۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی نیاز است و همچنین ودیعه اولیه نسخه دوگانه سوز آپشنال نیز ۱۱۵ میلیون تومان اعلام می گردد. پادرا پلاس را هم می توان با پیش پرداخت ۱۳۳ میلیون تومانی ثبت نام کرد. سایپا و زامیاد در این بخشنامه اعلام کرده اند که موعد تحویل خودروها هفته چهار بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

در حال حاضر متقاضیان این شرایط فروش می توانند با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی سایپا، نسبت به ثبت نام و واریز پیش پرداخت برای محصولات زامیاد اقدام نمایند. لازم به ذکر است که این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

فروش فوری و پیش فروش یکساله محصولات زامیاد [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح روز شنبه 29 خرداد ماه، فروش فوری و پیش فروش یک ساله چهار محصول زامیاد را آغاز کرده و مشتریان می توانند با توجه به موعد تحویل 90 روزه در شرایط فروش فوری یا موعد تحویل مهر تا آبان ماه 1400 در پیش فروش یک ساله، نسبت به ثبت یکی از محصولات قابل عرضه در این شرایط فروش اقدام کنند.

در این شرایط فروش ویژه خردادماه 1400 که تنها به مدت 3 روز اعتبار خواهد داشت، محصولاتی همچون نیسان وانت تک سوز آپشنال، خودروی نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و در آخر خودروی وانت پادرا پلاس به مشتریان عرضه خواهد شد که جزییات آن را می‌توانید در جدول زیر شاهد باشید.

قیمت زامیاد

قیمت جدید محصولات زامیاد اعلام شد [به روز رسانی] - اردیبهشت 1400

قیمت جدید انواع وانت نیسان از سوی شرکت شرکت سایپا ویژه اردیبهشت ماه 1400 اعلام شد. قیمت‌های جدید در حالی اعلام شد که شورای رقابت معتقد است این افزایش قیمت غیرقانونی است.

قیمت وانت زامیاد اردیبهشت 1400

قیمت جدید محصولات زامیاد اعلام شد - آبان 99 [به روز رسانی]

گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات زامیاد را ویژه آبان ماه 99 اعلام کرد.

قیمت‌های درج شده با احتساب مالیات، شماره‌گذاری، بیمه و ... است.

قیمت محصولات زامیاد آبان ۱۳۹۹

افزایش قیمت مجدد محصولات زامیاد [به روز رسانی] - مهر 99

  • کامیونت نیسان تک سوز آپشنال
    قیمت شهریور ماه: 139,600,000 تومان
    قیمت مهرماه: 169,632,000 تومان
    میزان افزایش: 30 میلیون تومان
  • کامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال
    قیمت شهریور ماه: 155,100,000 تومان
    قیمت مهرماه: 189,031,000 تومان
    میزان افزایش: 34 میلیون تومان

لاستیک رادیال نیز برای فروش مهرماه به آپشن های هر دو خودرو افزوده شده است.

قیمت جدید کلیه محصولات زامیاد اعلام شد [به روز رسانی] - مرداد 99

عطف به صورت جلسه هیئت مدیره شرکت زامیاد به شماره 1607 مورخ 99/04/29 و مصوبه شماره 47788 مورخ 99/04/07 معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت، در خصوص افزایش نرخ محصولات، تغییرات نرخ محصولات سبک تجاری به شرح جدول ذیل ارسال می‌گردد.

قیمت زامیادقیمت وانت ریچ

قیمت وانت نیسان آپشنال تعیین شد [به روز رسانی] - اسفند 98

این محصول با یک سری آپشن جدید روانه بازار شده است که به شرح زیر است:

زامیاد آپشنال

  • لاستیک رادیال
  • کولر
  • گارد جلو
  • کفی پلاستیکی اتاق بار
  • برچسب بدنه
  • فاقد ضبط صوت و فرمان هیدرولیک

قیمت وانت نیسان به همراه آپشن های مذکور 79 میلیون تومان و بدون درنظر گرفتن این امکانات 70 میلیون تومان است.

گفتنی است که این قیمت گذاری در شرایطی انجام می شود که طی چند هفته اخیر و در بازار آزاد، قیمت وانت زامیاد از مرز یکصد میلیون تومان گذشته بود.

قیمت نیسان زامیاد - آذر 97

جدیدترین قیمت وانت و پیکاپ های تجاری سبک شرکت زامیاد از تاریخ ابلاغ بخشنامه به شرح ذیل اعلام میگردد:

قیمت وانت زامیاد