Loading...

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور در حال تست فنی دیده شد

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور در حال تست فنی دیده شد

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور در حال تست فنی دیده شد
دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

مدتی پیش بود که در نشست خبری مدیران ارشد شرکت بهمن موتور و خبرنگاران، خبر عرضه نسخه جدیدی از دیگنیتی با پسوند پرستیژ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، حال تصاویری به دست‌مان رسیده است که خبر از آغاز تست های فنی و کالیبراسیون این خودرو در شهرها و جاده های کشور می دهد.

تغییرات ظاهری

در نمای جلوی خودرو شاهد تغییر فرم ورودی های هوا هستیم و دیگر از آن ورودی هوای عریض و سرتاسری خبری نیست و به جای آن یک ورودی هوا در مرکز و دو ورودی عمودی در دو سوی سپر کار شده و همین امر، حالتی اسپرت تر و گیراتر را برای دیگنیتی پرستیژ به ارمغان آورده است.

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

در نمای کناری خودرو هم آن طور که مشخص است یک نوار قرمزرنگ به بخش پایینی درها افزوده شده است تا حس و حال اسپرت تر و چالاک تر بودنِ این نسخه از دیگنیتی را به بیننده القا نماید.
به بخش انتهایی خودرو می رسیم؛ در این جا شاهد استفاده از اگزوزهای دوبل در دو سوی سپر هستیم که نسبت به نسخه قبلی خبر از پیشرانه ای متفاوت و قدرتمندتر را می دهند و دیفیوزر نقره ای رنگ هم به مشکی مبدل شده است.

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

نکته ای که به چشم می آید، عبارت پرایم از درِ صندوق حذف شده است و احتمالاً لوگوی پرستیژ جایگزین آن خواهد شد. همچنین گرافیک داخلی چراغ های عقب نسبت به قبل دست نخورده باقی مانده اند.

مشخصات فنی نسخه پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ به جای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قبلی، از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم یا همان GDI با حداکثر قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر (از دور ۱۸۰۰) بهره می‌گیرد و گیربکس آن نیز از نوع CVT به ۶ سرعته اتوماتیک AT تغییر یافته است و این یعنی با نسخه ای به مراتب قدرتمندتر و چالاک تر نسبت به دیگنیتی پرایم مواجه خواهیم بود.

تغییرات آپشنی در نسخه پرستیژ

در دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور علاوه بر امکانات نسخه پرایم، احتمالاً شاهد امکاناتی نظیر رادار خطی و نقطه کور، تریم داخلی جدید با دسته دنده شیفت بای وایر، گرم‌کن صندلی های جلو، تنطیمات برقی صندلی شاگرد، کلاستر دیجیتالی، کیسه هوای پرده ای، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل تطبیقی و… خواهیم بود.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها : پیج اینستاگرامی fidelitybahman

مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ چیست؟

این خودرو به یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نبوتن متر گشتاور مجهز خواهد بود و گیربکس آن هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است.

چه امکاناتی به دیگنیتی پرستیژ افزوده می گردد؟

در دیگنیتی پرستیژ احتمالاً شاهد افزوده شدن امکاناتی نظیر رادار خطی و نقطه کور، تریم داخلی جدید با دسته دنده شیفت بای وایر، گرم‌کن صندلی های جلو، تنطیمات برقی صندلی شاگرد، کلاستر دیجیتالی، کیسه هوای پرده ای، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل تطبیقی و… خواهیم بود.

زمان عرضه نسخه پرستیژ چگونه است؟

این نسخه از دیگنیتی احتمالاً در اواسط سال جدید به بازار عرضه گردد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.