Loading...

لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد + آلبوم تصاویر

لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد + آلبوم تصاویر

لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد + آلبوم تصاویر

لکسوس به‌تازگی از LQ که یک کراس‌اوور لوکس است، رونمایی کرد. این محصول جدید قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. لکسوس LQ نسخه‌ای از شاسی‌بلند RX است که به‌تازگی رونمایی کرده است. شرکت لکسوس نام تجاری LQ را بیش از ۲ سال پیش و اندکی بعد از رونمایی کانسپت LF-1 Limitless در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ نزد اداره ثبت علایم تجاری آمریکا ثبت کرده بود.

کوین هانتر، از مدیران ارشد شرکت لکسوس آمریکا در زمان رونمایی کانسپت یادآور شده گفته بود: «این تصور ما از یک خودرو جدید پرچم‌دار لکسوس است که قابلیت‌های یک شاسی‌بلند را با پرفورمنس بسیار خوب در یک پکیج لوکس در اختیار مشتریان قرار خواهد داد و از همه این جهات می‌تواند با بهترین سدان‌های روز بازار رقابت کند.»

بیشتر بخوانید: لکسوس RX مدل ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای تمام رخ لکسوس LQ از روبه‌رو لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای روبه‌رو لکسوس LQ از سمت راست لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد چراغ‌های جلو لکسوس LQ قبلی ۱ از ۳ بعدی

مشخصات فنی لکسوس LQ

RX خودرویی خاص از لکسوس بود و بیشتر انتظاراتی که مخاطبان از یک خودرو خاص داشتند را برآورده می‌کرد. اکنون به نظر می‌رسد LQ با‌توجه‌به لوکس‌بودن، قرار است همان انتظارات را برآورده کند. این خودرو قرار است روی پلتفرم محرک عقب سوار شود. در کنار پیشرانه‌ای سنتی بنزینی و گزینه اجباری چهارچرخ متحرک، کراس‌اوور آینده احتمالاً با فناوری هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود.

لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای داخلی از صندلی‌های عقب لکسوس LQ لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای داشبورد و فرمان لکسوس LQ لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد صندلی‌های جلو لکسوس LQ قبلی ۱ از ۳ بعدی

لکسوس اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده و فقط مشخصات کلی از آن منتشر شده است. لکسوس LQ برای سال ۲۰۲۲ کاملاً جدید خواهد بود. انتظار می‌رود که جایگزین لکسوس LX قدیمی به‌عنوان شاسی‌بلند این شرکت شود. درحالی‌که به نظر می‌رسد طراحی آن از خودروی اسپورت LC الهام گرفته شده باشد، انتظار می‌رود پلتفرم و پیشرانه‌های آن با سدان LS مشترک باشد.

لکسوس نگفته است که LQ چقدر قیمت دارد یا چه سطوحی از تریم ارائه خواهد شد. ما انتظار داریم که قیمت اولیه آن چندین هزار دلار بیشتر از LS باشد که درنهایت در فروش آن حدود ۸۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای تمام‌رخ عقب لکسوس LQ لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای عقبی لکسوس LQ لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شدلکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد نمای عقب لکسوس LQ از سمت چپ قبلی ۱ از ۳ بعدی

بسیاری از قسمت‌های فنی و زیرساختی LQ با سدان پرچم‌‌دار LS مشترک خواهد بود و از پیشرانه‌های این سدان لوکس یعنی ۳٫۴ لیتری V6 توئین توربو با ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۳٫۵ لیتری V6 هیبریدی با ۳۵۵ اسب بخار قدرت در آن استفاده خواهد شد. البته گفته شده است نسخه‌ عملکرد زیاد F این شاسی‌بلند با پیشرانه‌ V8 توئین توربو و بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت هم ارائه خواهد شد.

به‌گفته‌ کارانددرایور لکسوس LQ با مدل ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه‌ این ماشین در حدود ۸۰ هزار دلار باشد و برای نسخه‌ پرچم‌‌دار F به حدود ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

آگهی‌های خرید و فروش لکسوس

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.