Loading...

هیوندای پالیسید جدید چه ویژگی‌هایی

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :20582
1401/05/15
6359

هیوندای پالیسید جدید چه ویژگی‌هایی

هیوندای پالیسید جدید چه ویژگی‌هایی

هیوندای برای مدل ۲۰۲۳ تغییراتی در بزرگترین محصول سواری خود، پالیسِید اعمال کرده که ظاهری مدرن‌تر به این SUV فول‌سایز می‌دهد. در مدل جدید هیوندای پالیسید، بسته به تیپ تجهیزاتی، شاهد افزایش ۱.۳۵۰ تا ۲.۰۰۰ دلاری قیمت آن به نسبت مدل ۲۰۲۲ (پیش از فیس‌لیفت) هستیم. با این افزایش قیمت، مدل پایه هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ یعنی تیپ SE قیمت ۳۴.۹۵۰ دلاری خواهد داشت، عددی که در مجهزترین تیپ تجهیزاتی یعنی کالیگرافی به ۵۰.۸۰۰ دلار می‌رسد. لازم به ذکر است برای ۲۰۲۳، یک تیپ تجهیزاتی جدید با نام XRT نیز به خانواده Hyundai Palisade اضافه می‌شود که مشخصه بارز آن، ظاهر آماده‌تر برای آفرود به نسبت دیگر تیپ‌های تجهیزاتی است.

2023 Hyundai Palisade SUVهیوندای پالیسید ۲۰۲۳

پالیسید XRT در بین تیپ‌های پنجگانه این SUV سه‌ردیف سرنشین، از نظر قیمتی حد وسط به حساب می‌آید اما از نظر ظاهری، به لطف رینگ‌های ۲۰ اینچ استاندارد به رنگ سیاه، طرح تهاجمی‌تر زیر سپر و پادری ها، رنگ سیاه جلوپنجره و باربند سقفی، به نظر آفرودی‌تر جلوه می‌کند. این تیپ دارای سانروف برقی نیز بوده، در مدل AWD از کنترل ترمز در سرازیری، حالت های رانندگی برقی و یدک‌کشی و همینطور قفل AWD است. البته از نظر پیشرانه تفاوتی با تیپ‌های دیگر ندارد.

تمامی Palisade های ۲۰۲۳ هیوندای از موتور ۳.۸ لیتری V6 که با ۲۹۱ اسب‌بخار قدرت، به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است، نیرو می‌گیرند. این پیکربندی در تمامی تیپ‌های تجهیزاتی بصورت استاندارد، محرک محور جلو است اما امکان سفارش بصورت AWD با هزینه بیشتر نیز وجود خواهد داشت. در 2023 Hyundai Palisade، بارزترین تغییر ظاهری، جلوپنجره‌ای است که به واسطه خطوط و فرم‌های کاملا عمودی، حس تخت‌تر و بلندقامت‌تری به نمای جلو داده. همچنین به لطف طراحی پارامتریک شبکه این جلوپنجره حجیم و بزرگ، هیوندای ژست مدرن‌تری به پالیسید جدید داده. اما اینها، پایان تغییرات در مقایسه با Hyundai Palisade پیش از فیس‌لیفت نیست.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳

در کنار تغییرات ظاهری، هیوندای پالیسید در مدل ۲۰۲۳ با تازه‌ترین نسل سرویس های متصل بلولینک عرضه شده و نویگیشن ۱۲ اینچ با وضوح تصویر 720p، وای‌فای هاتسپات، پورت‌های جدید USB-C و سیستم اطلاعات و سرگرمی Digital Key 2 Touch با قابلیت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS از دیگر موارد جدید آن هستند. شارژر وایرلس سریع‌تر از قبل، اضافه شدن ایربگ های جانبی صندلی‌های جلو و وسط به لیست تجهیزات ایمنی استاندارد و اضافه شدن ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار احتمال تصادف در دنده عقب، کروزکنترل هوشمند مبتنی بر نویگیشن، همیار راننده در بزرگراه و پارک از راه دور به لیست تجهیزات همیار را نیز نباید از قلم بیاندازیم.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۳2023 Hyundai Palisade SUVهیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳2023 Hyundai Palisade SUV2023 Hyundai Palisade SUVهیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳2023 Hyundai Palisade SUVهیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳هیوندای پالیسید ۲۰۲۳

انتهای پیام

نوشته هیوندای پالیسید جدید چه ویژگی‌هایی اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.