Loading...

رزرو آنلاین اتاق فرار یا اسکیپ روم در تایم فور فان

رزرو آنلاین اتاق فرار یا اسکیپ روم در تایم فور فان

رزرو آنلاین اتاق فرار یا اسکیپ روم در تایم فور فان

این روزها کمتر کسی است که نام اتاق فرار یا اسکیپ روم به گوشش نخورده باشد. این تفریح نو پا موفق شده در همین مدت کم، طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. اما این طرفداران که تعدادشان هم کم نیست، از کجا اتاق فرارهای مورد علاقه خود را پیدا و رزرو میکنند؟

 

معرفی شرکت تایم فور فان t4f

تایم فور فان (با نام اختصاری t4f) یک وبسایت وسیع برای درج اطلاعات اتاقهای فرار است. این مجموعه که به عنوان اولین مرجع اتاق فرار در ایران شناخته میشود، از همان ابتدای ورود این فعالیت به ایران، شروع به کار کرد. امروز نزدیک به 400 اتاق فرار در فهرست این سایت وجود دارد که از شهرها و ژانرها و مجموعه های مختلفی در این سایت ثبت شده اند.

علاوه بر درج اطلاعات اتاق فرار و خلاصه سناریو، t4f به مخاطبانش این اجازه را میدهد که برای بازیهای مختلفی که در سایت وجود دارند نظر بنویسند و دیگران نیز برای یافتن اتاق فرار مناسب از این نظرات استفاده کنند. همچنین میتوان از طریق وبسایت تایم فور فان، به طور مستقیم بازی مورد نظر را به سادگی و با پرداخت مبلغ کمی رزرو کرد.



 

معرفی انواع اتاق فرار ها در  t4f

در تایم فور فان میتوان از بین 18 ژانر مختلف، اتاق فرار پیدا کرد. همچنین در حال حاضر گسترش اتاقهای موجود در t4f به 10 شهر میرسد. هرچند عمده این اتاق فرارها در تهران قرار دارند. اما ژانرهای متنوعی که در t4f وجود دارند به قدریست که میتوان به جرات گفت هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. با این حال بخش زیادی از اتاق فرارها در ژانر ترس قرار دارند و بازیکنان به آنها علاقه ویژه ای دارند. علاوه بر این تایم فور فان بخش های مختلفی در جهت ساده کردن راه پیدا کردن اتاق فرار برای مخاطبانش در نظر گرفته است. در قسمت بعدی این مقاله، این بخش ها را به طور خلاصه خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی بهترین اتاق های فرار در t4f

دسته بندی های تایم فور فان به طوری طراحی شده که تمام بازیها را در بر بگیرد. از این دسته ها میتوان به محبوبترینها، پیشنهاد t4f و... اشاره کرد. همچنین در صفحه اول وبسایت بنرهایی برای ژانرهای محبوب در نظر گرفته شده که این امر سبب میشود بازیکنان به راحتی و تنها با یک کلیک تمام بازیهای ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنند. یکی از این دسته بندی های که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد، قسمت بازیهای ترسناک است.

 

ترسناک‌ترین اتاق فرار در تایم فور فان

مجموعه تایم فور فان و تیم محتوای آنها شدیدا تاکید دارند که چیزی به عنوان "ترسناکترین" اتاق فرار وجود ندارد. بلکه بازیهایی هستند که محوریت آنها روی ترس بنا شده که در بین آنها بازیهای با کیفیت تر با استفاده از معیارهای بازیسازی قابل تشخیص هستند. بر این اساس در دسته بازیهای ترسناک، ترتیبی بر اساس ترسناک ترین اتاق فرار وجود ندارد. با این حال مخاطبان میتوانند با مشاهده تمام اتاق فرارهای ترسناک در یک صفحه، تک تک بازیها را ببینند. همچنین هر کدام از این اتاق فرارهای ترسناک یک صفحه به خصوص دارند که در آن میتوان تمام اطلاعات مربوط به آنها را پیدا کرد.
از جمله این اطلاعات، نظرات سایر بازیکنان در مورد اتاق فرار است که از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در نهایت تمام این تلاشها برای ساخت بازی در جهت راضی نگه داشتن مخاطبین و بازیکنانی است که با هدف گذراندن اوقات فراغت خود پا به دنیای بازی میگذارند. به خصوص اینکه تیم نقد تایم فور فان بعد از انجام دادن بازیها، یک نقد تخصصی برای هر بازی به رشته نگارش در می آورند و در صفحه بازی قرار میدهند. علاقمندان میتوانند با قرائت این نقد تخصصی، انتخاب دقیق تری داشته باشند.

 


نحوه رزرو آنلاین اتاق فرار

 

امروز و با گذشت قریب به 5 سال از ورود اتاق فرار به ایران، بسترهای متعددی برای رزرو آنلاین اتاق فرار وجود دارند. اما به جرات میتوان گفت که time 4 fun قدیمی ترین و معتبرترین آنهاست. چه از لحاظ تعداد اتاقهای تحت پوشش در این وبسایت، و چه از لحاظ وسعت خدماتی که در اختیار مخاطبان قرار میگیرد، تایم فور فان قطعا برترین است. با گسترش تکنولوژی و دیجیتالیزه شدن زندگی انسانها، ضرورت وجود چنین بسترهایی برای رزرو آنلاین اتاق فرار، بیش از پیش احساس میشود.

در t4f بازیکنان به راحتی بازی مورد نظر خود را انتخاب میکنند، یک مبلغ جزئی بابت پیش پرداخت میدهند، و سر روز و ساعت مورد نظر خود به مجموعه مراجعه میکنند. ساده سازی زندگی انسانها، کاریست که تایم فور فان به خوبی آنرا بلد است. غیر از این، تغییرات و پیشرفتهایی که در تمام پروسه پیدا و رزرو کردن اتاق فرار در time 4 fun مشاهده میشود، نوید روزهای بهتری را برای این مجموعه میدهد.

مخاطبان بعد از پیدا کردن اتاق مورد نظر خود به طریقی که پیش تر گفتیم، وارد صفحه رزرو آنلاین اتاق فرار میشوند و با کلیک کردن روی دکمه رزرو و انتخاب سانس و تعداد افراد تیمشان، مستقیما به صفحه بانک منتقل میشوند و بازی را با تنها یک پیش پرداخت جزئی، رزرو میکنند. بعد از رزرو پیامک تایید حاوی کد پیگیری تایم فور فان برای بازیکنان ارسال میشود تا خیالشان از بابت نهایی شدن رزرو راحت شده باشد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلی هنگام و بعد از رزرو آنلاین، تیم پشتیبانی تایم فور فان آماده است تا به سرعت مشکل بازیکنان را حل کند. شما میتوانید حتی قبل از رزرو کردن بازی با t4f تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بازی مناسب راهنمایی کنند.