Loading...

این سوزوکی جیمنی دوست دارد G-کلاس برابوس باشد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :20907
1401/05/20
4816

این سوزوکی جیمنی دوست دارد G-کلاس برابوس باشد

این سوزوکی جیمنی دوست دارد G-کلاس برابوس باشد

سوزوکی جیمنی جدید از زمان عرضه، به واسطه شباهت بسیار زیادی که به مرسدس-بنز G کلاس دارد، البته در ابعادی به مراتب کوچکتر، بسیار مورد توجه قرار گرفته. و همین، باعث شده تا کیت های افترمارکت متعددی که آن را به مدل‌های اسپرتی‌تر و قدرتمندتر G کلاس، یعنی G63 شبیه می‌کنند توسط تامین‌کنندگان مختلف، تولید و عرضه شود. نمونه این کیت‌ها را نیز در همین جیمنی برابوس ۸۰۰ می‌توان دید که SUV کوچک سوزوکی را به کُپی کوچکی از G63 های برابوس ۸۰۰ وایداستار تبدیل کرده.

حتی نشان V8 BITUBO نیز پشت گلگیرهای جلو این جیمنی منحصربفرد نقش بسته و این در حالی است که محرک آن، همان موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی Jimny های عادی است که با ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، از مسیر گیربکس چهار سرعته اتوماتیک محرک هر چهار چرخ است. البته با وجود این پیشرانه ضعیف، سیستم اگزوزی در این جیمنی به کار رفته که خروجی های قرار گرفته در زیر پارکابی های آن، حداقل در ظاهر هیجان خاصی به مینی-برابوس مورد نظر ما می‌دهد.

در این بین بد نیست به کابینی که کاملا از نو و با چرمی مشابه نمونه به‌کار رفته در G63 های برابوس پوشش یافته، اشاره کنیم. این چرم نارنجی رنگ در ترکیب با یک سری اجزای سیاه و همچنین تزئینات فیبرکربنی روی غربیلک فرمان، کابین اقتصادی سوزوکی جیمنی را به محیطی لوکس و خوش‌ساخت تبدیل کرده؛ محیطی که در جای جای آن شاهد نشان های برابوس نیز هستیم.

سوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوسسوزوکی جیمنی با ظاهری شبیه به بنز G-کلاس برابوس

انتهای پیام

نوشته این سوزوکی جیمنی دوست دارد G-کلاس برابوس باشد اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.