Loading...

در طرح فروش جدید امپاور بهمن دیزل ۱۹۰ میلیون تومان گران شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :20991
1401/05/22
6106

در طرح فروش جدید امپاور بهمن دیزل ۱۹۰ میلیون تومان گران شد

در طرح فروش جدید امپاور بهمن دیزل ۱۹۰ میلیون تومان گران شد

از صبح روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ طرح فروش جدید کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل بصورت اینترنتی آغاز می‌کند. این محصول که تنها در رنگ سفید قابل سفارش خواهد بود، با احتساب هزینه هایی شامل هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره‌گذاری، هزینه بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۳میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده؛ رقمی که در مقایسه با آخرین طرح فروش این خودرو تجاری گروه بهمن در خرداد ماه ۱۴۰۱ نشان از افزایش قیمت ۱۹۰میلیون تومانی امپاور BD500 دارد. موعد تحویل در این بخشنامه، هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

برای این طرح فروش نقدی کامیون کشنده جدید امپاور، بهمن دیزل سود مشارکت در نظر نگرفته اما در صورت انصراف، جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد برای وجه پرداختی مشتری تعلق خواهد گرفت. هر کُد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو از این بخشنامه می‌باشد و فرآیند ثبت‌نام نیز صرفا بصورت اینترنتی امکان‌پذیر است. سایر مراحل ثبت‌نام از جمله تشکیل پرونده، تحویل مدارک و … در عاملیت انتخاب شده توسط مشتری صورت می‌پذیرد.

کامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزلکامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزلکامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزلکامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل

امکانات و ویژگی‌‌‌های کامیون کشنده امپاور

بهمن دیزل امپاور را کامیون کشنده‌ای با قابلیت رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا معرفی می‌کند که دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می‌باشد. یک موتور کامینز ۶ سیلندر محرک کامیون کشنده جدید امپاور BD500 است که دارای توربوشارژر، اینترکولر و سیستم تزریق مسقیم سوخت بوده، با حجم ۱۱.۸ لیتر، توان تولید ۴۹۰ اسب‌بخار قدرت در دور ۱.۹۰۰ و ۲.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در از دورهای پایین ۱.۱۰۰ دور در دقیقه را دارد.

ترکیب این پییشرانه قدرتمند که استاندارد آلایندگی Euro 5 EEV را دارد، با گیربکس اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته ZF نه تنها نویدبخش حضور یک محصول پرکشش و قابل اتکا برای کاربری‌‌‌های سنگین است، بلکه می‌توان انتظار عملکرد بهینه‌تر از نظر مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌‌‌های زیست‌محیطی را از آن داشت. از جمله امکانات این کشنده جدید نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سانروف برقی
– مولتی مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD-USB)
– کروزکنترل
– بخاری درجا و کولر درجا
– تودوزی طوسی-آبی فضای داخلی
– کنترل پایداری الکترونیک
– سیستم هشدار احتمال برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند
– ترمزهای دیسکی پنوماتیک با توزیع الکترونیک نیروی ترمز و ASR
– هشدار حرکت در بین خطوط
– ترمز موتور و ریتادر گیربکس ۵ حالته ZF
– دو تخت‌خواب و فضا‌‌‌های متعدد برای بارها و اقلام مختلف
– یخچال
– سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی

کامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزلکامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل

ثبت نام در طرح فروش جدید کامیون کشنده امپاور

همانطور که اشاره شد، آغاز ثبت نام در طرح فروش جدید کامیون کشنده امپاور شرکت بهمن دیزل از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. این طرح تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد و یا تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیز تنها از طریق سایت فروش محصولات گروه‌بهمن امکان‌پذیر خواهد بود.

سایت فروش محصولات بهمن

نوشته در طرح فروش جدید امپاور بهمن دیزل ۱۹۰ میلیون تومان گران شد اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.