Loading...

قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تعطیل نمی‌شود

دسته بندی : دانشنامه خودرو کد خبر :17555
1401/04/07
11903

قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تعطیل نمی‌شود

قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تعطیل نمی‌شود
قرعه کشی سامانه خودروقرعه کشی سامانه خودرو

مدیر سامانه جامع تجارت گفت: ما اصلا نگفتیم قرعه کشی متوقف شود، طبق سیاست‌های وزارت صمت بنایی بر تعطیلی سامانه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از خبرنگاران جوان: طی نامه‌نگاری بین مهدی نیازی معاون وزیر صمت و منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت مشخص شد که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که ۹ خرداد اولین قرعه‌کشی بر اساس آن انجام گردید، تأیید فنی و امنیتی نداشت و دفتر فناوری داده وزارت صمت هم مسئولیت تأیید و نظارت بر حسن اجرای این سامانه را نپذیرفته بود.

با توجه به حساسیت و اهمیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، زیرساخت‌های ارتباطی، سخت افزاری، و نرم افزاری و امنیتی مناسبی می‌بایست تدارک شود که تامین آن‌ها اعتبار متناسب خود را نیاز دارد که می‌بایستی در چارچوب ردیف‌های مرتبط طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال جاری پیش‌بینی شده و تخصیص یابد.

پیشنهاد می‌گردد برای قرعه کشی آتی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تا اطلاع ثانوی موارد و نقطه نظرات مرکز افتا ریاست جمهوری به طور ویژه از آن مرجع درخواست و پس از دریافت و آماده سازی سامانه مطابق آن موارد نسخه نهایی به منظور تست و ارزیابی فنی در اختیار یکی از آزمایشگاه‌های حائز صلاحیت تحت نظارت مرکز افتا (سازمان فناوری اطلاعات) قرار داده شود و قرعه‌کشی به بعد از آن زمان موکول شود.  

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.