Loading...

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو؛ ۱۰ ابزار کارآمد برای آسایش رانندگان

دسته بندی : کد خبر :49028
1402/07/01
22172

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو؛ ۱۰ ابزار کارآمد برای آسایش رانندگان

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو؛ ۱۰ ابزار کارآمد برای آسایش رانندگان

ورود تکنولوژی به صنعت ساخت تجهیزات و لوازم جانبی خودروها، منجر به ایجاد محصولات دیجیتالی بسیار کاربردی و پیشرفته‌ای در بازار شده که استفاده از آن‌ها می‌تواند احساس راحتی و امنیت بیشتری را برای راننده و البته سرنشینان فراهم آورد. تجهیزات دیجیتالی خودرو طیف گسترده‌ای از لوازم کوچک و بزرگ را شامل می‌شود که همگی در جهت افزایش سهولت رانندگی و آسایش کاربران در اتومبیل طراحی و روانه‌ی بازار شده‌اند. ما در این مقاله از دیجی کالا مگ، قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۰ تجهیزات دیجیتالی برتر و کارآمد خودرو در بخش‌های مختلف بپردازیم تا ضمن بهره‌گیری از آن‌ها، آسایش خاطر خود و سرنشنیان را بیش از پیش فراهم کنید.

  • سفر بخیر؛ بهترین لوازم و گجت‌ها برای کمپینگ و سفرهای جاده‌ای
کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical ۲۳۰,۰۰۰ تومان پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI ۲,۹۶۰,۰۰۰ تومان خرید تجیهزات دیجیتالی خودرو از دیجی کالا مشاهده همه فهرست محتوا

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100
دزدگیر خودرو ماجیکار مدل ۱۳۷AS
مانیتور دوربین خودرو کد D2023
ردیاب خودرو ویرا مدل ۴۰۴
کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B
دوربین فیلم‌برداری خودرو سونتی می مدل D07DashCam + Night Vision Rear Cam
سنسور دنده عقب خودرو مدل CMS456A
اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24
فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F
سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل ۲۰۱۲-B08J3V6778
تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو؛ سخن پایانی

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100

اگر به دنبال یک سیستم پخش تصویری باکیفیت و جذاب برای نصب روی خودروی خود می‌گردید، پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100 به عنوان یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو احتمالاً می‌تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد.

برند ناکامیچی، یکی از قدیمی‌ترین برندهایی ژاپنی بوده که در زمینه لوازم صوتی و تصویری خانگی و ماشین مشغول فعالیت است و محصول باکیفیتی نظیر مدل NA-6100 را با امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پخش کننده تصویری خودرو مجهز به یک نمایشگر بزرگ ۶.۹۵ اینچی لمسی از نوع LCD IPS است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد و از ویدیوهای با کیفیت ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند.

این پخش کننده دارای پورت USB برای متصل کردن انواع فلش‌ها با هر نوع حافظه‌ای است و پورت آن نیز برای دسترسی ساده‌تر کاربران روی بخش جلویی آن به چشم می‌خورد. این محصول همچنین دارای بلوتوث نسخه ۲.۱ با برد ۵ متری نیز است که اتصال پایداری را برای شما به همراه می‌آورد.

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100 از خروجی مستقیم ساب‌ ووفر پشتیبانی می‌کند و کاربران امکان نصب دوربین دنده عقب و پخش تصویر به‌ صورت اتوماتیک را در این محصول خواهند داشت. بیشینه توان ۴ در ۵۰ وات برای این محصول در نظر گرفته شده و از طریق ریموت کنترلی که همراه این محصول عرضه می‌شود، شما می‌توانید از راه دور کنترل موزیک و صدای آن را در دست داشته باشید.

این محصول باکیفیت از برند ناکامیچی پشتیبانی از استاندارهای صوتی PAL / NTSC / SECAM را نیز دارد و نسبت سیگنال به نویز آن نیز ۳۶۰ دسی بل اعلام شده است. پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100 برای نصب روی کلیه‌ خودروها قابل استفاده است و از این بابت هیچ محدودیتی ندارد.

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100

۱۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل ۱۳۷AS

در جهت بالا بردن سیستم امنیتی خودرو، استفاده از دزدگیر میان کاربران بسیار متداول شده و در این زمینه می‌توان به دزدگیر ماجیکار مدل ۱۳۷AS، به عنوان یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو اشاره کرد.

این محصول که سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شده، مجهز به یک ریموت بسیار جذاب و باکیفیت همراه با نمایشگر از جنس LED است که امکانات بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران خودروها قرار می‌دهد.

مدل ۱۳۷AS نسبت به تمامی مدل‌های قبلی این برند دارای باتری با عمر طولانی‌تر، آنتن‌دهی قوی‌تر و ظاهری خاص و شکیل‌تر است و در برابر ضربات احتمالی و آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

باتری این دزدگیر باکیفیت ماجیکار قابلیت شارژ شدن از طریق فندکی و پورت USB خودرو را نیز دارد و برد مفید آن نیز در محیط‌های بدون ساختمان تا حداکثر ۵ کیلومتر و در محیط‌های شهری حداکثر ۲ کیلومتر است.

امکانات این دزدگیر بسیار گسترده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان قابلیت استارتر برای روشن کردن خودرو از راه دور و همینطور خاموش کردن آن، اخطار فلاشر هنگام باز بودن درب ماشین، فعال شدن دزدگیر و قفل شدن درب‌ها به صورت اتوماتیک بعد از پیاده شدن راننده، فراخوان مالک خودرو از طریق Car Call روی شیشه، تعیین مدت زمان روشن بودن خودرو برای ۱۵ الی ۲۵ دقیقه با شمارش معکوس، برنامه ریزی توربو برای خنک کردن خودرو و قفل کودک را نام برد.

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 137AS

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل ۱۳۷AS

۱۳,۹۳۸,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
  • بررسی مجموعه ابزار خودرو جاب مدل JB-4030؛ کامل و کار راه انداز

مانیتور دوربین خودرو کد D2023

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران در حین رانندگی، اشراف و دید واضح پیرامون خودرو است که این مشکل را به راحتی می‌توان با استفاده از مانیتور دوربین خودرو کد D2023 برطرف کرد.

این محصول منحصربه‌فرد که برای خودروهای سواری و نیمه‌سنگین طراحی شده، زاویه دیدی ۳۶۰ درجه‌ای به همراه فیلم‌های دوربینی مداربسته به شما ارائه می‌دهد. مانیتور دوربین خودرو کد D2023 به عنوان یکی از اساسی‌ترین تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو، مجهز به ۴ دوربین FULL HD ضدآب با لنز ۶ لایه دید در شب رنگی با حداقل نور است که تصاویری واضح و کامل از اطراف خودرو را توسط مانیتور ۱۲ اینچی‌اش در اختیار راننده قرار می‌دهد.

دوربین‌های این محصول با داشتن دسته سیم مجزا با رنگ‌بندی و شماره گذاری تفکیک‌شده محل اتصال هر دوربین را به طور کاملاً واضح به شما نشان می‌دهد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت نصب روی داشبورد خودروها به وسیله براکت ثابت و ژله‌ای را دارد و ظاهر بصری جذابی نیز به کابین خودروی شما می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم راهنما محور اشاره کرد که کاربر در حالت عادی ۴ تصویر زنده روی مانیتور ۱۲ اینچ خود دارد و هنگام استفاده از حالت دنده عقب و یا راهنما زدن به هر طرف، مانیتور تنها تصویر جهت راهنما و یا عقب خودرو را به صورت تمام صفحه‌نمایش داده و نقاط کور راننده را از بین می‌برد.

همچنین با توجه به زاویه دید ۱۶۰ درجه دوربین‌های اطراف و ۱۷۰ درجه دوربین جلو، نقاط کور خودروی شما به حداقل می‌رسد. این محصول با داشتن یک دستگاه DVR بسیار با کیفیت که درون مانیتور تعبیه شده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگ را دارد، تصاویر ویدیویی باکیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۴۴۰ پیکسل را به همراه ثبت تاریخ و ساعت تصویربرداری در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، باید به قابلیت ضبط تصاویر داخل کابین خودرو همراه با صدای سرنشنیان نیز اشاره کنیم که به شما در دفاع از خود در حوادث و اتفاقات کمک می‌کند.

مانیتور دوربین خودرو کد D2023

مانیتور دوربین خودرو کد D2023

۱۰ % ۱۱,۶۰۰,۰۰۰ ۱۰,۴۴۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

ردیاب خودرو ویرا مدل ۴۰۴

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

استفاده از ردیاب‌ها و مسیریاب‌ها در خودروها میان کاربران، بسیار متداول شده و اگر شما هم قصد خرید چنین محصولی را دارید، ما ردیاب خودرو ویرا مدل ۴۰۴ را به عنوان یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این محصول باکیفیت و خوش‌قیمت یک نمایشگر هشت اینچی با عرض ۲۰ سانتی متر دارد که باعث می‌شود تصاویر را بهتر و بدون ایجاد مزاحمت در دید رانندگی خود مشاهده کنید. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص این دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود، از موقعیت خودرو در هر کجای جهان مطلع شوید و به فیلم‌ها و عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این دستگاه نیز به سادگی دسترسی پیدا کنید.

همچنین این امکان برای شما فراهم است تا با نصب دوربین دنده عقب، تصاویری واضح و شفاف را در حین استفاده از دنده عقب داشته باشید. این محصول بسیار کاربردی قابلیت نصب اپلیکیشن‌های مسیریاب نظیر نشان و بلد را نیز دارد و به شما کمک می‌کند تا در سفرها به سادگی و راحتی مقصد خود پیدا کنید.

دوربین جلوی دستگاه می‌تواند به طور مداوم با کیفیت FULL HD و زاویه ۱۷۰ درجه فیلمبرداری کند و پس از پر شدن حافظه به صورت اتوماتیک جایگزین فیلم‌های قدیمی کند. فیلم‌هایی که در آن حادثه‌ای رخ دهد، قفل می‌شود و برای استفاده پلیس به صورت خودکار پاک نخواهند شد.

این محصول قابلیت اتصال به سیستم صوتی خودروی شما را نیز دارد و با استفاده از آن می‌توانید به طور کاملاً ایمن به تماس‌های خود در حین رانندگی پاسخ دهید. این دستگاه از فرمت‌های تصویری AVA ،MP۴ ،MOV به خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول برای استفاده در تمامی خودروها کاملاً مناسب است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

ردیاب خودرو ویرا مدل 404

ردیاب خودرو ویرا مدل ۴۰۴

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

اگر علاقه مند به به‌روزرسانی سیستم صوتی خودروی خود هستید، اما قصد ندارید که هزینه‌ی زیادی را برای انجام دادن این کار بپردازید، احتمالاً کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B به عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B بر پایه استاندارد پخش رادیویی دیجیتال یا همان DAB کار می‌کند و شما از دو طریق می‌توانید این محصول را به سیستم صوتی خود نصب کنید. روش اول استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است که با انجام این کار، بهترین کیفیت صدا از این دستگاه را دریافت می‌کنید. روش دوم استفاده از ایستگاه‌های رادیویی دیجیتال (DAB) است که برای کمترین تداخل و دریافت کیفیت مناسب صدا، رادیو DAB را با فرکانس FM رادیو ماشین خود (محدوده FM: ۸۷.۶-۱۰۷.۹۰ مگاهرتز) مطابقت دهید.

علاوه بر این، کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ نیز پشتیبانی می‌کند و شما از این طریق نیز می‌توانید گوشی هوشمند خود را به آن متصل کنید و ضمن گوش دادن به موسیقی‌های دلخواه، امکان پاسخگویی به تماس‌ها را نیز در حین رانندگی خواهید داشت.

این محصول پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP۳، WMA، WAV را به کاربران ارائه می‌دهد و از کارت‌های حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۶۴ گیگابایتی می‌توان در آن بهره برد. این دستگاه فرآیند نصب بسیار ساده‌ای دارد و روی داشبورد یا شیشه جلو به راحتی می‌توان آن را قرار داد. از دیگر ویژگی‌های این لوازم جانبی کاربردی خودرو می‌توان به ۶۰ ایستگاه DAB پیش‌فرض، نمایش عنوان آهنگ و نام خواننده و قابلیت تنظیم صفحه LCD و نور پس‌زمینه آن اشاره کرد.

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل DAB-006B

۸,۱۵۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

دوربین فیلم‌برداری خودرو سونتی می مدل D07DashCam + Night Vision Rear Cam

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

بسیاری از کاربران علاقه‌ای به نصب مانیتور برای استفاده از دوربین‌های کمک راننده را ندارند. این دسته از کاربران می‌توانند آینه وسط خودروی خود را با دوربین فیلم‌برداری خودرو سونتی می مدل D07DashCam + Night Vision Rear Cam جایگزین کنند و به امکانات پیشرفته‌تری دست یابند.

این محصول باکیفیت، در واقع یک آینه وسط هوشمند است که با مجموعه‌ای از دوربین‌های مخصوص خودرو به شما تقدیم می‌شود. این دوربین فیلم‌برداری قادر به تولید فیلم‌های ویدیویی با کیفیت Full HD است تا به شما کمک کند در صورت رخ دادن هر اتفافی از آن آگاه شوید و بفهمید که دقیقاً چه حوادثی در اطراف خودروی شما به وقوع پیوسته است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این دوربین فیلم‌برداری، مجهز بودن به حالت فیلم‌برداری در شب است که تصاویر بسیار باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اکثر نقاط کور را نیز پوشش می‌دهد. این محصول صداها را نیز به طور کاملاً واضح ضبط می‌کند تا در مواقع لازم بتوانید از آن به عنوان مدرک استفاده کنید.

نمایشگر این محصول که به عنوان آینه وسط روی خودروی شما نصب می‌شود، دقیقا اندازه‌ای مشابه با آینه‌های وسط فابریک خودروها دارد و به عنوان یک دوربین دو منظوره برای ثبت وقایع و دید عقب سهولت در رانندگی را برای کاربران به همراه می‌آورد.

دوربین فیلم برداری خودرو سونتی می مدل D07DashCam + Night Vision Rear Cam

دوربین فیلم برداری خودرو سونتی می مدل D07DashCam + Night Vision Rear Cam

۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
  • بررسی کارواش شارژی باس مدل ۸۸VF؛ قدرت و فشار کم

سنسور دنده عقب خودرو مدل CMS456A

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

سنسور دنده عقب خودرو مدل CMS456A، یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو در بازار است که دغدغه‌ی داشتن دید کامل هنگام استفاده از دنده عقب را تا حد بسیار زیادی برای کاربران برطرف می‌کند.

این سنسور، قابلیت نصب روی سپر جلو و عقب خودرو را دارد و با داشتن چهار سنسور محاسبه‌گر فاصله تا متراژ ۲ میلی‌متر به موانع پشت یا جلوی خودرو به خوبی پاسخ می‌دهد. این محصول فوق‌العاده کاربردی حجم صدای آلارم ۶۵ دسی بلی دارد و سنسور‌های آن از نوع ضدآب است، بنابراین در شرایط آب‌وهوایی مختلف این محصول به خوبی کار می‌کند.

برخورداری از سوکت دو عددی و پین فلزی، از جمله مزایای استفاده از این سنسور به شمار می‌رود. همچنین باید به صفحه نمایش دیجیتال LED رنگی این محصول اشاره کنیم که اطلاعات دقیقی از فاصله‌ی موانع را همراه با اشکال گرافیکی به شما نشان می‌دهد. این محصول قابلیت نصب روی همه‌ی خودروها را دارد و از این بابت هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

سنسور دنده عقب خودرو مدل CMS456A

سنسور دنده عقب خودرو مدل CMS456A

۴۹۲,۸۲۰ تومان مشاهده و خرید

اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

اگر به نوشیدن قهوه عادت دارید، اما امکانات درست کردن آن را در خودروی خود ندارید، اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24 به کمک شما می‌آید تا دیگر چنین مشکلی نداشته باشید.

این محصول که یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو به شمار می‌رود، وزنی کمتر از یک کیلوگرم و ابعاد کوچکی دارد و آن قدر جمع و جور و کم حجم است که می‌توان آن را در هر مکانی با خود حمل و نقل کرد. این دستگاه برای استفاده در خودروهای سنگین با برق ۲۴V طراحی شده و توان آن نیز ۲۸۰ وات است.

یک فنجان قهوه زیر دهانه خروجی اسپرسوساز به چشم می‌خورد. دکمه روشن شدن دستگاه روی بدنه آن است. با فعال کردن دستگاه، اسپرسوساز شروع به جوش آوردن آب می‌کند. بعد از جوش آمدن آب، آب داخل مخزن روی قهوه موجود در فیلتر سرازیر شده و سپس قهوه در فنجان ریخته می‌شود. اسپرسوساز برقی مدل الردی قابلیت تهیه قهوه ترک و فرانسه را دارد.

ظرفیت مخزن این اسپرسوساز یک فنجان است. این میزان آب به راحتی برای تهیه یک فنجان قهوه ۲۲۵ میلی لیتری عالی و کافی است. این اسپرسوساز دارای فیلتر قهوه است و فیلتر آن نیز به آسانی از دستگاه جدا می‌شود. همچنین باید به قابل شست‌وشو بودن این فیلتر اشاره کنیم. سیم این دستگاه در حدود یک متر است و آزادی عمل مناسبی به کاربران می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24 می‌توان به پایه‌های مقاوم و ضدلغزش، بدنه‌ای استیل مقاوم در برابر دمای بالا و سرعت آماده‌سازی بسیار بالا قهوه اشاره کرد.

اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24

اسپرسو ساز فندکی الردی مدل AIL-2-24

۱۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

زمانی که به سفر یا گردش‌ می‌روید، برای حفظ تازگی مواد غذایی نیاز دارید از فلاسک و مخزن‌هایی استفاده کنید که برای این امر طراحی شده‌اند. فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F، یکی از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو است که کارایی بالای خود را در این مواقع به کاربران نشان می‌دهد.

این محصول در واقع ترکیبی از یک یخچال و یک گرمکن است که مواد غذایی را سالم و تازه نگه می‌دارد. کاربران با توجه به نیاز خود فلاسک را روی حالت مورد نظر خود قرار می‌دهند و مواد غذایی خود را به وسیله این محصول گرم یا سرد نگه خواهند داشت. حداکثر دمای داخلی این فلاسک ۴۸ درجه سانتی گراد بوده و حداقل دما برای خنک‌سازی ۲۷ درجه زیر صفر در نظر گرفته شده است.

این محصول ۴.۳ کیلوگرم وزن داشته و ظرفیت درونی آن نیز معادل ۹ لیتر است. این لوازم جانبی برتر خودرو از طراحی مناسب و ظاهری زیبا نیز بهره می‌برد. روی بدنه‌ی این محصول سه نشانگر گرما، سرما و میزان ضعیف بودن شارژ باتری تعبیه شده که یک سری اطلاعات کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F یک بند نیز دارد که می‌توان با استفاده از این بند، این محصول را به سادگی حمل و نقل کرد. این محصول کاربردی برای کار کردن به برق ۱۲ ولت نیز دارد که از طریق فندکی ماشین می‌توان آن را تأمین کرد. قابلیت دیگر این محصول قطع کن اتوماتیک است که با رسیدن محتویات به دمای مورد نظر جریان برق قطع می‌شود. این ویژگی در کنار عایق بندی مناسب موجب می‌شود کارایی و راندمان این محصول بسیار بالا باشد.

یک جیب کناری در بخش جانبی این محصول در نظر گرفته شده که می‌توان وسایل ضروری خود را در آن قرار داد. همچنین باید به مجرای هوای خروجی فن این دستگاه اشاره کرد که گرمای تولیدی آن را به راحتی خارج می‌کند. به کمک این محصول می‌توان مواد غذایی که نیازمند به سرما هستند را خنک نگه داشته و مواد غذایی که نیز به گرما دارند را نیز در شرایط مطلوبی قرار داد.

فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F

فلاسک غذا خودرو بلک اند دکر مدل BDV212F

۱۰ % ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ ۱۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
  • بررسی کمپرسور باد فندکی BOHO X1؛ یار خوب پنچرگیری خودرو

سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل ۲۰۱۲-B08J3V6778

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو

در نهایت به معرفی و بررسی یکی دیگر از تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو یعنی سیستم ردیاب و هشدار ترافیک صفه مدل ۲۰۱۲-B08J3V6778 می‌پردازیم.

این محصول باکیفیت و کاربردی، تنها سیستمی است که از انواع سیستم‌های نظارت بر ترافیک پشتیبانی می‌کند. با هشدار ترافیک مدل ۲۰۱۲-B08J3V6778 در مورد سرعت گیرها، دوربین‌های کنترل‌کننده سرعت و دوربین‌های سرعت چراغ راهنمایی به شما هشدار داده می‌شود تا از سرعت رانندگی و محیط اطراف خود آگاه شوید. این محصول برای تمامی خودروها قابل استفاده است.

این سیستم ردیاب مجهز به یک نمایشگر رنگی LED است و تنها زمانی که قصد هشدار دادن به شما در مورد دوربین‌ها را دارد، روشن می‌شود. این محصول به مکان حدود ۱۰۰۰۰۰ دوربین سرعت و همچنین اطلاعات رانندگی و ترافیک کاربران به خوبی دسترسی دارد و قابلیت‌های بسیار مفید دیگری نظیر تشخیص تصادف و پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto را نیز برای کاربران به همراه می‌آورد.

سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778

سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل ۲۰۱۲-B08J3V6778

۵,۵۵۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو؛ سخن پایانی

در بازار لوازم جانبی خودرو، تجهیزات دیجیتالی بسیار زیادی در بخش‌های مختلف جهت فراهم آوردن آرامش و راحتی بیشتر در اتومبیل وجود دارند که با خریداری آن‌ها می‌توانید امکانات کاربردی و جذابی را به خودروی خود اضافه کنید. در راهنمای خرید تجهیزات دیجیتالی برتر خودرو دیجی کالا مگ، به معرفی و بررسی ۱۰ لوازم جانبی بسیار کاربردی و در عین حال باکیفیت برای انواع خودروها پرداختیم تا در صورت نیاز آن‌ها را تهیه کنید.

بررسی مجموعه ۱۰۴ عددی ابزار باس؛ کار راه‌انداز و ضروری

به نظر شما از بین لوازم خودرو معرفی شده، به همراه داشتن کدام یک اهمیت بیشتری دارد؟ لطفاً نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در این رابطه در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical ۲۳۰,۰۰۰ تومان پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI ۲,۹۶۰,۰۰۰ تومان خرید تجیهزات دیجیتالی خودرو از دیجی کالا مشاهده همه سوالات متداول آیا سنسور دنده عقب روی همه‌ی خودروها نصب می‌شود؟ بله. این محصول روی همه‌ی خودروها قابلیت نصب دارد. برای افزایش امنیت خودرو؛ استفاده از ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟ استفاده از ردیاب خودرو انتخاب هوشمندانه تری است. چرا که با استفاده از ردیاب خودرو می توانید پیشگیری از سرقت و فرایندهای لازم پس از سرقت را به صورت همزمان انجام دهید. آیا استفاده از مانیتور به باتری خودرو آسیب می‌رساند؟ در صورت استفاده از محصولات برندهای معتبر، هیچ مشکلی برای باتری پیش نخواهد آمد.