Loading...

لحظات دلهره‌آور آتش‌سوزی خودروی موستانگ فرمولا دریفت

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68829
1403/01/28
4610

لحظات دلهره‌آور آتش‌سوزی خودروی موستانگ فرمولا دریفت

لحظات دلهره‌آور آتش‌سوزی خودروی موستانگ فرمولا دریفت

انتشار ویدئویی ترسناک از آتش‌سوزی یک خودروی مسابقه موستانگ فرمولا دریفت تمامی توجهات را به خود جلب کرده است.

با دیدن این ویدئو کاملاً متوجه خواهید شد که حضور در مسابقات موتور اسپرت چقدر خطرناک است. آنچه که به عنوان یک مسابقه آخر هفته هیجان‌انگیز و لذت‌بخش در رویداد فرمولا دریفت لانگ بیچ کالیفرنیا آغاز شده بود سریعاً به یک حادثه آتش‌سوزی بدل شد اما خوشبختانه کسی جراحتی جدی ندید و ماجرا ختم به خیر شد.

کوین دارویش با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود لحظات آتش‌سوزی خودروی دریفت موستانگ RTR را به اشتراک گذاشت. پشت فرمان موستانگ فرمولا دریفت راننده حرفه‌ای مسابقات جیمز دین حضور داشته است. دین قبل از ورود پرسرعت به مسیر مسابقه در لانگ بیچ چند بار دریفت می‌زند اما پس از گذشت تنها دو دور از مسابقه دود زیادی از زیر کاپوت بلند می‌شود و سپس خودرو سریعاً آتش می‌گیرد. حدود ۵ ثانیه طول می‌کشد تا زبانه‌های آتش به کابین برسند و در همین لحظات دین و دارویش شروع به خروج از خودرو می‌کنند.

اگر با دقت ویدئو را مشاهده کنید خواهید دید که دین دکمه‌ای را فشار می‌دهد و احتمالاً این دکمه برای فعال‌سازی سیستم آتش‌خاموش‌کن است؛ اما کمتر از یک ثانیه بعد شعله‌های آتش قوی‌تر از سد دیواره آتش شده و آن‌ها بدون اینکه امیدی به خاموش کردن آتش داشته باشند کابین خودرو را ترک می‌کنند؛ اما آنچه از این حادثه بر جای مانده اصلاً جالب نیست. کل بخش جلوی خودرو سوخته و وضعیت پیشرانه ۸ سیلندر نیز بدتر از بخش‌های دیگر است. دارویش می‌گوید هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست و امیدوار است تیمش ریشه مشکل را بیابند تا دیگر چنین حادثه‌ای رخ ندهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۳ رای برچسب هاحوادث دریفت فورد ماستنگ