Loading...

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران بناب 

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران بناب 

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران بناب 

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران بناب 

تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 28 فروردین 1403 16:490 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب از آموزش موتورسیکلت سواران شهرستان و توزیع ۶۷ عدد کلاه ایمنی بین این افراد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی، علی سلیمانی‌فرد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بناب گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت و جلوگیری از تصادفات این وسیله نقلیه، برگزاری کارگاه آموزشی برای این افراد در دستور کار قرار داشته وهرسال با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی به‌خصوص ایمنی حاشیه راه‌ها باید در سنین کودکی انجام شود افزود: در سال ۱۴۰۲ در سه مدرسه حاشیه راه‌ها، کارگاه آموزش ایمنی دانش آموزان برگزار شده و اقلام ایمنی بین دانش آموزان توزیع شد.

سلیمانی فرد با تأکید بر توجه ویژه این اداره به حفظ و نگهداری راه‌ها گفت: تناژ بالا در حمل و نقل بار موجب وارد شدن فشار بیشتر بر جا ه ها شده و آسفالت و زیرسازی جاده‌ها را تخریب می‌کند.

وی افزود: در این خصوص در سال گذشته با ۴۵۸ مورد اضافه‌بار ناوگان حمل و نقل بار و ۵۸۰ مورد ناوگان فاقد بارنامه که سرمنشا بسیاری از تخلفات است برخورد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب از صدور ۱۱۵ هزار و ۱۸۴ فقره بارنامه در این شهرستان در سال گذشته خبر داد که منجر به حمل یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن بار شده‌است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است. منبع وزارت راه وشهرسازی برچسب هابناب فرهنگ موتورسوارى کلاه موتورسیکلت تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 28 فروردین 1403 16:490 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ