Loading...

جنسیس G80 EV ماگما با امکانات اسپرت رونمایی شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69384
1403/02/07
4834

جنسیس G80 EV ماگما با امکانات اسپرت رونمایی شد

جنسیس G80 EV ماگما با امکانات اسپرت رونمایی شد

این سدان بزرگ به فنربندی قابل تنظیم، کیت و رنگ‌آمیزی خاص بدنه مجهز شده است.

زیربرند تازه‌نفس جنسیس با نام ماگما گه وظیفه تولید محصولات عملکرد بالای این شرکت کره‌ای را برعهده گرفته، از یک محصول جدید بر پایه سدان لوکس G80 رونمایی کرده که برخلاف سایر مدل‌های این شرکت، به رنگ نارنجی ماگما مزین نشده است. G80 EV کانسپت از رنگی به نام «Acme Blue» سود می‌برد که به گفته جنسیس، این آبی خاص، داغ‌ترین نقطه یک شعله درحال سوزش را یادآوری می‌کند.

جنسیس با معرفی این سدان عملکرد بالا در جریان نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ اعلام کرد که سیستم فنربندی و ظاهر این خودرو را بهبود داده است. G80 EV ماگما که یکی از سریعترین خودروهای این برند شرقی محسوب می‌شود به ترمزهای بزرگ‌تر مجهز شده تا توقف آن را راحت‌تر کند. سازنده هنوز درباره مشخصات فنی و پیشرانه این خودرو سخنی به میان نیاورده است.

نسخه تولید انبوه سدان لوکس G80 برقی که شالوده اصلی G80 EV ماگما را تشکیل می‌دهد، به دو موتور برقی با ۳۶۵ اسب بخار قدرت مجهز شده است. بنابراین اگر جنسیس بخواهد مجموعه ماگما را جدی بگیرد، باید قدرت بیشتری را به سدان تازه این زیربرند اضافه کند.

طراحان این مجموعه برای اینکه روی عملکرد مناسب و دخور خودرو تاکید کنند، به طراحی یک کیت بدنه اسپرت روی آورده‌اند که المان مشترک تمام محصولات ماگما به شمار می‌رود. استفاده از طاق پهن‌تر چرخ‌ها، چهره تازه صندوق عقب، دیفیوزر یکپارچه و اسپویلر کوچک روی صندوق از جمله تغییراتی هستند که کیت بدنه به G80 EV ماگما اضافه کرده است. فنربندی بهبودیافته و پیشرفته این خودرو، فاصله بدنه از سطح زمین را کاهش داده اما خبری از اطلاعات موثق درباره تغییرات دیگر نیست.

دیگر تغییر حتمی این مدل، استفاده از دیسک ترمزهای بزرگ‌تر و رینگ‌های اسپرت ۲۱ اینچی است که نخستین‌بار در کانسپت GV60 ماگما استفاده شدند. کابین خودرو هم به چرم آلکانتارا و قطعات فیبرکربنی مجهز خواهد شد.

به این ترتیب، G80 EV ماگما به دومین نسخه عملکرد بالا سدان G80 تبدیل می‌شود که پس از G80 ماگما اسپشل به جهانیان معرفی شده است. نسخه قبلی به پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربو V6 مجهز شده بود. با معرفی این محصول، جنسیس امید دارد بازار نمونه‌های اسپرت خود را تقویت کند تا طیف وسیع‌تری از مشتریان را به سمت محصولاتش جذب کند. نظر شما درباره این سدان عملکردبالا چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برچسب هاالکتریکی جنسیس سدان کانسپت نمایشگاه پکن