Loading...

ثبت نام ریسپکت 2 بهمن موتور بدون قرعه کشی

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69762
1403/02/13
5923

ثبت نام ریسپکت 2 بهمن موتور بدون قرعه کشی

ثبت نام ریسپکت 2 بهمن موتور بدون قرعه کشی


<?xml encoding="utf-8" ?>

بهمن موتور به‌تازگی شرایط فروش خودروی ریسپکت 2 را اعلام کرده است. این طرح ویژه برای متقاضیان و خریداران عادی، خارج از سامانه، یعنی بدون قرعه‌کشی و به شکل نقدی صورت می‌گیرد.

شرایط خرید ریسپکت 2

ریسپکت 2 از خودروهای شرکت بهمن موتور است که در جدیدترین طرح آن‌ها، بدون قرعه‌کشی به فروش گذاشته شده است. قیمت ریسپکت 2 در این طرح، 1 میلیارد و 157 میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان امکان این را دارند که در دو طرح «مادران» و طرح متقاضیان عادی برای خرید آن شرکت کنند. سود انصراف این شرایط فروش، سالیانه 17.5 درصد محاسبه و جریمه تاخیر نیز، ماهانه 2.5 درصد است.
پیش فروش ریسپکت 2پیش فروش ریسپکت 2

خریداران ریسپکت 2 می توانند از روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت تا روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت و یا تا زمان تکمیل ظرفیت، صرفا به شکل اینترنتی و از سایت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشخصات فنی ریسپکت 2

ریسپکت 2، جدیدترین خودروی شرکت بهمن موتور است که با مشخصات فنی زیر تولید شده است:

  • پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ
  • قدرت: ۱۵۴ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۳۰ نیوتن متر
  • گیربکس 9 سرعته اتوماتیک
  • انتقال قدرت به چرخ های جلو
  • سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب برای سواری نرم‌تر

اگر قصد خرید ریسپکت 2 از شرکت بهمن موتور را دارید در تاریخ اعلام‌شده به سایت فروش این شرکت مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. دقت کنید که این طرح به شکل بدون قرعه‌کشی و روش پرداخت آن، به شکل نقدی خواهد بود. طبق گفته بهمن موتور، خودرو ریسپکت 2 در اولین هفته از تابستان یعنی تیر ماه 1403 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.