Loading...

سه مدل از موتورسیکلت های هوندا برای سال 2024 به‌روزرسانی شدند

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69864
1403/02/16
5272

سه مدل از موتورسیکلت های هوندا برای سال 2024 به‌روزرسانی شدند

سه مدل از موتورسیکلت های هوندا برای سال 2024 به‌روزرسانی شدند
موتورسیکلت های هوندا 2024موتورسیکلت های هوندا ۲۰۲۴

هوندا سه موتورسیکلت وزن متوسط خود را برای سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی کرده است. این اعلان شامل موتورسیکلت ادونچر هوندا NX500 (که قبلاً با نام CB500X شناخته می‌شد)، موتورسیکلت اسپرت هوندا CBR500R و موتورسیکلت سبک نیکد هوندا CB500F است.

کالین میلر، مدیر کمکی روابط عمومی هوندا در کشور آمریکا گفت: «لاین وزن متوسط هوندا همچنان یکی از محورهای اصلی برای شرکت است، زیرا این مدل‌ها به تناسب گسترده‌ای از سطح مهارت و تجربه سوارکاران برای آن ها مناسب هستند.»

او اضافه کرد: «پیشرفت‌های انجام شده در مدل های NX500 ،CBR500R و CB500F به منظور بهبود تجربه سواری همه‌جانبه بوده است و از سوارکاران معمولی تا علاقه‌مندان حرفه ای، همگی بتوانند از این مدل ها استفاده کنند.»

این مدل‌ها به فهرست موتورسیکلت‌های هوندا اضافه می‌شوند، که قبلاً برای سال ۲۰۲۴ اعلام شده‌اند، که شامل موتورسیکلت ترانسالپ جدید، هوندا شدوو فانتوم به‌روزرسانی شده، هوندا آفریقا توین به‌روزرسانی‌شده، خانواده گلدوینگ، خانواده ربل، ان‌سی ۷۵۰ایکس ، اس‌سی‌ال ۵۰۰ و سایر موتورسیکلت‌هاست.

هوندا NX500 2024

موتورسیکلت های هوندا 2024موتورسیکلت های هوندا ۲۰۲۴

موتورسیکلت ادونچر CB500X برای سال ۲۰۲۴ به نام NX500 تغییر نام داده است. NX500، که از موتور پارالل-توین ۴۷۱ سی‌سی با سیستم آب خنک استفاده می کند، وزن تر و خشک آن ۱۹۵ کیلوگرم اعلام شده است (۳ کیلوگرم سبک‌تر از CB500X). این موتورسیکلت دارای محور چرخ ۵۶.۸ اینچ، ارتفاع صندلی ۳۲.۸ اینچ، مخزن سوخت ۱۷ لیتری، رینگ های ۱۹ اینچ جلو و ۱۷ اینچ عقب و فاصله زمین ۷.۱ اینچ است. سیستم تعلیق از یک شاخه ۴۱ میلی‌متری با ۵.۹ اینچ حرکت و یک شوک پرو-لینک با قابلیت تنظیم پیش‌بار ۹ موقعیته و ۵.۳ اینچ حرکت استفاده می‌کند. در جلو دو دیسک ۲۹۶ میلی‌متری با دو کالیپر دو پیستون و در عقب یک دیسک ۲۴۰ میلی‌متری قرار دارد. سیستم ضد قفل ترمز (ABS) به صورت استاندارد در این مدل موجود است.

به‌روزرسانی‌های NX500 شامل یک واحد کنترل الکترونیکی جدید (ECU)، رینگ های سبک تر، تنظیمات بهتر تعلیق، چراغ جلوی LED جدید، اضافه شدن کنترل قابل انتخاب گشتاور هوندا (Honda Selectable Torque Control) و یک صفحه نمایش TFT جدید است.

موتورسیکلت NX500 هوندا سال ۲۰۲۴ در رنگ متالیک سیاه مات با قیمت پیشنهادی ۷,۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

هوندا CBR500R 2024

موتورسیکلت های هوندا 2024موتورسیکلت های هوندا ۲۰۲۴

موتورسیکلت اسپرت CBR500R هوندا برای سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شده است. CBR500R نیز از موتور پارالل-توین ۴۷۱ سی‌سی قدرت خود را تأمین می کند. وزن تر و خشک آن ۱۹۰ کیلوگرم اعلام شده است، محور چرخ ۵۵.۵ اینچ، ارتفاع صندلی ۳۱.۱ اینچ، ظرفیت باک ۱۶.۵ لیتر، دو دیسک ترمز جلوی ۲۹۶ میلی‌متری با دو کالیپر دو پیستون، یک دیسک عقب ۲۴۰ میلی‌متری و سیستم ضد قفل ترمز (ABS) به صورت استاندارد بر روی این مدل عرضه می شود. سیستم تعلیق شامل یک شاخه Showa SFF-BP با قطر ۴۱ میلی‌متر و یک شوک پرو-لینک تکی با قابلیت تنظیم پیش‌بار ۹ موقعیته است.

برای سال ۲۰۲۴، برند هوندا سعی کرده است طراحی مدل CBR500R را با الهام از طراحی مدل Fireblade انجام دهد. این موتورسیکلت اسپرت همچنین شامل چراغ‌های جلوی LED جدید، یک صفحه نمایش TFT 5 اینچی جدید و کنترل قابل انتخاب گشتاور هوندا (Honda Selectable Torque Control) است.

موتورسیکلت CBR500R هوندا سال ۲۰۲۴ در رنگ قرمز Grand Prix یا متالیک سیاه مات با قیمت پیشنهادی ۷,۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

هوندا CB500F 2024

موتورسیکلت های هوندا 2024موتورسیکلت های هوندا ۲۰۲۴

موتورسیکلت سبک محبوب نیکد با نام CB500F هوندا،  پیشرانه، ترمزها، سیستم تعلیق و ابعادش با مدل CBR500R به طور مشترک استفاده شده است، اما با وزن تر و خشک سبک تر که برابر با ۱۸۵ کیلوگرم اعلام شده است. به‌روزرسانی‌ها شامل طراحی جدید، صفحه نمایش TFT 5 اینچی جدید و کنترل قابل انتخاب گشتاور هوندا (Honda Selectable Torque Control) است.

موتورسیکلت CB500F هوندا سال ۲۰۲۴ در رنگ متالیک سیاه مات با قیمت پیشنهادی ۶,۸۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

نوشته سه مدل از موتورسیکلت های هوندا برای سال 2024 به‌روزرسانی شدند اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.