Loading...

کارشو نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در مجتمع تجاری اپال

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69946
1403/02/17
4922

کارشو نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در مجتمع تجاری اپال

کارشو نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در مجتمع تجاری اپال

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان به منظور بازدید علاقه‌مندان از خودرو لاماری ایما، اقدام به برگزاری کارشو در مجتمع تجاری اپال واقع در طبقه GA کرده است. به همین خاطر علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه حتی روزهای تعطیل، از ساعت 11 الی 23 به کارشو این نمایندگی مراجعه کنند و ضمن بازدید حضوری از خودرو لاماری ایما، از خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه بهره‌مند شوند.

آن دسته از علاقه‌مندان که قصد خرید خودرو لاماری ایما بنزینی و یا هیبریدی را دارند، می‌توانند حین بازدید حضوری از خودرو در کارشو مرکز خرید اپال، فرآیند ثبت نام و خرید خودرو را در محل کارشو انجام دهند. در این صورت جهت عقد قرارداد می‌بایست به نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان در سعادت آباد تهران که فاصله نزدیکی با مرکز تجاری اپال دارد، مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان رزرو ثبت نام خودرو لاماری ایما هیبریدی، می‌توانند جهت رزرو ثبت نام به کارشو نمایندگی 2103 واقع در مرکز تجاری اپال مراجعه نمایند تا در صورت آغاز ثبت نام این محصول و یا موجود شدن نمونه‌های پلاک‌دار در شوروم این نمایندگی، با آن‌ها تماس گرفته شود و فرآیند خرید خودرو انجام گردد.

کارشو نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در مجتمع تجاری اپال

لاماری ایما بنزینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

لاماری ایما به عنوان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی حال حاضر بازار، از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌گیرد که توانایی تولید حداکثر 195 اسب‌بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده موتور توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد. همچنین شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور 1550 کیلوگرمی حدود 9.5 ثانیه و سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در نسخه پایه می‌توان به مواردی از قبیل استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت پاکسازی هوای داخل کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت اتصال تلفن همراه به نمایشگر و ... اشاره کرد.

لاماری ایما هیبریدی HEV

لاماری ایما هیبریدی HEV چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیشرانه هیبریدی لاماری ایما از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی برای حرکت خودرو استفاده می‌کند. این پیشرانه در مجموع قادر به تولید ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. قوای محرکه از طریق گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌شود. حداکثر سرعت خودرو به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا صد آن در مدت‌زمان ۸.۱ ثانیه رخ می‌دهد. محصول وارداتی آرین پارس در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۵.۳ لیتر بنزین می‌سوزاند. لاماری ایما هیبرید با آپشن‌ها و امکانات متنوعی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که این موضوع، قیمت خودرو را توجیه می‌کند. شش عدد ایربگ در هنگام تصادف از سرنشینان جلو محافظت می‌کنند. در بخش ایمنی همچنین می‌توان به وجود تجهیزاتی همچون سیستم‌های ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و ایموبیلایزر اشاره کرد.

از امکانات رفاهی نیز می‌توان به مواردی از قبیل آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی برقی شاگرد راننده با قابلیت تنظیم در ۴ چهار، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان ۱۰.۲۵ اینچی تمام دیجیتالی، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار عبور ترافیک از عقب، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار تصادف از سمت جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس ردیف عقب، خروجی برق ۵ و ۱۲ ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک و ... اشاره کرد.

فضای داخلی لاماری ایما هیبریدی

ارتباط با نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت‌‎نام و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 و یا شعبه‌ تلاش خودرو ایرانیان در شهر تبریز به نشانی ولیعصر، فلکه بزر به سمت مسجد الصادق و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ داخلی‌های ۲۸۰ و ۲۸۱ از جزئیات شرایط فروش لاماری ایما مطلع گردند.