Loading...

کاوازاکی ولکان 2024 ؛ کروزر جذاب ژاپنی

کاوازاکی ولکان 2024 ؛ کروزر جذاب ژاپنی

کاوازاکی ولکان 2024 ؛ کروزر جذاب ژاپنی
کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴

خانواده ولکان از برند محبوب کاوازکی با مدل های S ،۹۰۰ و ۱۷۰۰ همگی برای سال ۲۰۲۴ با به‌روزرسانی هایی دوباره به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

اگرچه برند کاوازاکی به دلیل موتورسیکلت‌هایی که توانایی دست یابی به حداکثر سرعت و قدرت را دارند، همیشه معروف و شناخته شده است، اما این برند ژاپنی همچنین مجموعه‌ای از موتورسیکلت‌های کروزر بسیار محبوب و دوست داشتنی به نام سری ولکان دارد. برای سال‌ها، خانواده ولکان از سوی کاوازاکی تولید شده است و به طور میانگین هر ۲ یا ۳ سال یک‌بار این موتورسیکلت با به‌روزرسانی هایی در بخش ظاهری و فنی همراه بوده است. این موتورسیکلت جذاب با طراحی منحصر به فرد و ظاهری کلاسیک حداکثر توان را در اختیار راکب قرار می دهد. برای سال ۲۰۲۴، مجموعه ولکان یک به‌روزرسانی کوچک دریافت کرده است.

کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴

در ابتدا با کم حجم ترین و کوچک ترین عضو خانواده ولکان شروع خواهیم کرد، کاوازاکی وولکان اس. این مدل در برخی از بخش های ظاهری و فنی با مدل‌های سری ۶۵۰ کاوازاکی شباهت هایی دارد، به‌ویژه موتور پارالل توین با حجم ۶۴۹ سی‌سی آن. در مدل ولکان، این موتور توان خوبی به میزان ۶۱ اسب بخار و ۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. کاوازاکی می‌گوید ولکان اس یک شاسی و سیستم آماتوری «الهام گرفته از موتورسیکلت‌های سوپربایک» دارد، اما این موتورسیکلت به طور معمول از شاسی فولادی ترلیس با سیستم تعلیق تلسکوپی و یک مونوشاک قابل تنظیم در بخش عقب استفاده می کند. امکانات و مشخصات فنی این موتورسیکلت با توجه به قیمت پایه آن بسیار منطقی است، قیمت پایه این مدل فقط ۷,۳۴۹ دلار است! با این حال، نسخه‌های دارای سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و مدل کافه ریسر نیز به ترتیب با قیمت‌های ۷,۸۹۹ دلار و ۸,۴۹۹ دلار عرضه می شوند.

کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴

در ادامه مقاله به سراغ عضو دوم خانواده ولکان می رویم، یعنی مدل کاوازاکی وولکان ۹۰۰ که بیش تر به عنوان یک موتورسیکلت کروزر آمریکایی V-twin شناخته می‌شود. مدل ۲۰۲۴ همچنان با یک موتور V-twin ، ۹۰۳ سی‌سی آب خنک عرضه می شود و اتفاقاً در سال ۲۰۲۴ کاوازاکی سعی کرده است مقداری از گشتاور پیشرانه بکاهد و تمرکز پیشرانه را بر اسب بخار بالاتر بگذارد تا این موتورسیکلت بتواند در حداکثر سرعت عملکرد بهتری داشته باشد. ولکان ۹۰۰ در سه نسخه کلاسیک کف‌پایی‌دار و نسخه کروزر استاندارد و نسخه کلاسیک LT با صندلی نرم‌تر و کیف چرمی عرضه می شود. قیمت‌گذاری این مدل به ترتیب از قیمت ۹,۳۹۹ دلار،  ۹,۸۹۹ دلار و۱۰,۳۹۹ دلار انجام شده است.

کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴ کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴

برای مشتریانی که به دنبال یک موتورسیکلت کروزر جذاب هستند، مدل کاوازاکی وولکان ۱۷۰۰ در نسخه های واکرو و وویجر، موتورسیکلتی بسیار مناسب است. این مدل با یک موتور V-twin انژکتوری ۱۷۰۰ سی‌سی قدرتمند عرضه می‌شود و امکانات و ویژگی‌هایی نظیر کروز کنترل الکترونیکی و سیستم ترمز مرتبط K-ACT II با ABS دارد. مدل واکرو دارای بدنه منحصر به فرد است که با یک پیشرانه با رنگ سیاه و سیستم اگزور با صدایی گوش‌نواز عرضه می شود که قیمت آن در حدود ۱۹,۰۹۹ دلار است.

در همین حال، وولکان ۱۷۰۰ وویجر با بدنه بزرگ و ویژگی‌های آماده برای سفر به عنوان «پادشاه کروزرهای کاوازاکی» معرفی شده است. این مدل دارای فلاپ جلویی به سبک کروزرهای آمریکایی با چمدان‌های یکپارچه است و همچنین تمام ویژگی‌های الکترونیکی موجود در مدل واکرو را داراست. این مدل در رنگ‌های متالیک طلایی/ متالیک خاکستری کربنی عرضه می‌شود و قیمت آن در حدود ۱۹,۷۹۹ دلار است.

کاوازاکی ولکان 2024کاوازاکی ولکان ۲۰۲۴

همچنین سری وولکان ۲۰۲۴ کاوازاکی در حال حاضر در نمایندگی های کاوازاکی در سراسر دنیا عرضه شده اند.

نوشته کاوازاکی ولکان 2024 ؛ کروزر جذاب ژاپنی اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.