Loading...

خرید ارزان و سریع انواع بیمه از شرکت بیمه دانا

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :70121
1403/02/20
23535

خرید ارزان و سریع انواع بیمه از شرکت بیمه دانا

خرید ارزان و سریع انواع بیمه از شرکت بیمه دانا

فرقی نمی‌کند کارمند باشید یا خانه‌دار یا شغل آزاد داشته باشید، در هر صورن ممکن است با خطرات یا مشکلات کوچک و بزرگی مثل آتش‌سوزی خانه و خودرو، تصادف، شکستن شیشه ماشین و ... روبه‌رو شوید. در این شرایط خرید بیمه کمک بزرگی به شما در کاهش هزینه خسارت‌تان می‌کند. از طرفی خرید بیمه ارزان همیشه به معنای پایین بودن کیفیت یک چیز نیست. شرکت بیمه دانا با سابقه بالا و درخشان توانسته در طی این سال‌های فعالیت خود، انواع بیمه با قیمت مناسب را در اختیارتان قرار دهد. در این مطلب قصد داریم انواع بیمه را معرفی کنیم. سپس ساده‌ترین روش برای خرید ارزان و سریع بیمه از شرکت بیمه دانا را خواهیم گفت؛ پس همراه ما باشید.

بهترین بیمه چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید تمام بیمه‌ها اجباری نیست؛ اما برای جبران خسارت‌ها بهتر است آنها را تهیه کنید. همیشه انتخاب بیمه کار سختی بوده است، اما بهترین بیمه، بیمه‌ای است که مزایای زیر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

  1. ارائه پوشش‌های اصلی و فرعی متنوع
  2. وجود مراکز خسارت سیار در سطح کشور
  3. قیمت بیمه مناسب پس از کسر تخفیف‌ها
  4. سریع و آسان بودن فرآیند تمدید و صدور بیمه
  5. پشتیبانی و داشتن خدمات خوب پس از خرید بیمه

انواع بیمه شرکت دانا

شرکت بیمه دانا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه است که در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد. طبق آخرین آمار، این شرکت توانسته حدود ۷.۷ سهم بازار را به خود اختصاص دهد. اگر برای بار اول است که می‌خواهید از خدمات بیمه دانا استفاده کنید، می‌توانید جزئیات بیشتر را در صفحه بیمه دانا در بیمه بازار مشاهده کنید. لیست زیر، بیمه‌هایی هستند که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بیمه بدنه

بیمه بدنه، یکی از اولین بیمه‌هایی است که شرکت بیمه دانا در اختیارتان قرار می‌دهد. قیمت بیمه بدنه براساس سال ساخت، نوع خودرو، پوشش‌های اضافی، عدم دریافت خسارت و ارزش خودرو و موتور تعیین می‌شود.

اگر تمایل به خرید ارزان بیمه دارید، پیشنهاد ما به شما عدم دریافت پوشش‌های اضافی است. بیمه بازار امکان مقایسه و خرید انواع بیمه بدنه را فراهم کرده است. برای مشاهده آنها سری به سایت بیمه بازار بزنید.

بیمه دانا

بیمه شخص ثالث

یکی از بیمه‌های اجباری خودرو و موتور، بیمه شخص ثالث است که در صورت نداشتن آن جریمه می‌شوید یا عواقب بدتری در انتظارتان خواهد بود. قیمت بیمه براساس نوع ماشین و موتورسیکلت، تعداد سال عدم خسارت، اعتبار بیمه نامه و جریمه دیرکرد محاسبه و از کلیه بیمه‌گران دریافت می‌شود.

در صورتی می‌توانید هزینه کمتری بابت بیمه شخص ثالث بیمه دانا پرداخت کنید که خسارتی نداشته باشید و بتوانید تخفیف عدم خسارت که حداکثر ۷۰ درصد است، از شرکت بیمه دریافت کنید.

بیمه عمر

شرکت بیمه حق بیمه را در صورت فوت بیمه‌گر در طول مدت بیمه نامه، به ذی‌نفعان می‌دهد. بیمه عمر نوعی سرمایه‌گذاری طولانی مدت است که اغلب افراد آن را تهیه می‌کنند. حق بیمه براساس سن و شرایط شغلی مشخص می‌شود و در نتیجه یک مبلغ ثابت نیست که از کلیه افراد گرفته شود.

بیمه تکمیلی

شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی که تعداد کارکنانشان حداقل ۵۰ نفر است، می‌توانند از بیمه تکمیلی گروهی دانا استفاده کنند. این بیمه نیز همانند سایر بیمه‌ها پوشش‌های اصلی و اضافی دارد که در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

بیمه آتش‌سوزی

شرکت دانا بیمه آتش‌سوزی را برای حفاظت از واحدهای مسکونی و غیرمسکونی، مراکز صنعتی و غیر صنعتی مثل صنایع غذایی، مراکز رفاهی، آموزشی و خدماتی، نساجی و دخانیات در نظر گرفته است. با پرداخت حق بیمه می‌توانید از واحدها و مراکز خود در برابر آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار محاظت کنید.

از آنجایی که بیمه آتش‌سوزی همانند سایر بیمه‌ها پوشش‌های اضافی دارد، تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که حق بیمه بیشتر بپردازید. در صورتی که مایل هستید بیمه آتش‌سوزی را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید، می‌توانید از پرداخت حق بیمه بیشتر صرف نظر کنید و تنها از پوشش‌های اصلی آن استفاده کنید.

بیمه مسافرتی

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، به احتمال زیاد به بیمه نامه مسافرتی دانا احتیاج پیدا می‌کنید. با خرید این بیمه، شما در برابر حوادث و اتفاقات سفر مثل گم شدن بار و مدارک شخصی، خسارت مربوط به دنداپزشکی، دارو و درمان بیمه می‌شوید و در صورت بروز مشکل، خسارت شما توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

بیمه مسئولیت

همیشه احتمال بروز اشتباه پزشکی یا آسیب دیدن بار زمان حمل و نقل وجود دارد. پس اگر پزشک هستید یا در برابر بارهای خود مسئولیت دارید، می‌توانید بیمه مسئولیت را تهیه کنید تا تمام خسارت‌ها و خطرات تحت پوشش این بیمه قرار بگیرد.

ارزان‌ترین بیمه شرکت دانا کدام است؟

ارزان‌ترین بیمه شرکت دانا، بیمه‌ای است که پوشش‌های اضافی ندارد و در یک کلام کمترین پوشش‌ها را داراست. البته اگر می‌خواهید در کنار استفاده از پوشش‌های اصلی و اضافی، بیمه را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید، باید سعی کنید امتیازات ویژه دریافت تخفیف را برخوردار شوید تا قیمت بیمه برایتان مناسب‌تر از سایر افراد محاسبه شود.

به عنوان مثال شرکت بیمه دانا برای کسانی که قصد خرید بیمه بدنه را دارند، تخفیف در نظر گرفته است. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود از آنها استفاده کنید و بیمه را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید.

  • تخفیف بیمه بدنه برای خودروهای صفر؛
  • تخفیف ویژه پرداخت نقدی مبلغ بیمه؛
  • تخفیف برای خرید گروهی بیمه؛
  • استفاده همزمان از چندین بیمه شرکت دانا؛
  • تخفیف براساس ارزش و قیمت روز خودرو؛

استعلام و خرید ارزان و سریع انواع بیمه دانا از بیمه بازار

سامانه جامع بیمه بازار امکان مشاهده، مقایسه و خرید آنلاین بیمه دانا و سایر بیمه‌ها را فراهم کرده است. برای خرید آنلاین بیمه از بیمه بازار نیاز نیست به صورت حضوری به سازمانی مراجعه کنید؛ بلکه کلیه خدمات بیمه به صورت آنلاین و یکجا در دسترستان قرار می‌گیرد.

این سامانه در کنار ارائه خدمات خود، قابلیت فعال‌سازی یادآوری تمدید بیمه را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با فعال‌سازی آن، دیگر نیاز نیست نگران فراموش کردن تاریخ انقضاء بیمه نامه خود باشید و اینطوری می‌توانید پیش از پایان اعتبار، آن را تمدید کنید.