Loading...

امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف

امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف

امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف
امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادفامکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف

معاون رئیس جمهور در مراسم رونمایی از دو آزمایشگاه جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد گفت: «تمام امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف این مرکز است».

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، رئیس سازمان ملی استاندارد امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) در مراسم رونمایی از دو آزمایشگاه جدید دانش بنیان عملکرد سوخت و عملکرد سیستم کاتالیست خودرو با اشاره به اینکه isqi و دیگر شرکت های بازرسی بازوهای سازمان استاندارد هستند افزود: «امروز دیگر نمی شود با تجهیزات قدیمی و از کار افتاده تکنولوژی های به روز در خودروسازی را تست و بررسی کرد و نیازمند آزمایشگاه های به روزی چون دو آزمایشگاه جدید شرکت بازرسی و استاندارد است و وظیفه ما به عنوان سازمان بالا دستی نظارت بر عملکرد درست شرکتهای بازرسی است».

امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادفامکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادفامکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف

پرداخت هزینه های گزاف مردم برای خودرو 

مهدی اسلام پناه اضافه کرد: «امروز در خصوص کیفیت خودرو حق فقط و فقط با مردم است مردم هزینه های گزاف برای خودرو پرداخت می‌کنند پس باید خودرویی را خریداری کنند که کیفیت بالایی را داشته باشد».

استانداردهای ۸۵ گانه اجباری است

وی خاطر نشان کرد: «به همه خودرو سازان میگویم اجرای استاندارد ۸۵گانه اجباری است و لازم الاجرا است و همه موظف به پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه هستند و هیچ نرمشی با هیچ خودروسازی در کار نیست و امروز این دستور را می دهم که جدی تر از قبل گرفته شود و سخت گیرانه تر عمل شود. اسلام پناه از مدیران شرکت بازرسی و استاندارد ایران و شرکت های سرمایه گذار در خصوص پروژه مرکز تست تصادف خواست به جای آبان این پروژه را در اردیبهشت افتتاح کنند و افزود تمام امکانات سازمان استاندارد در خدمت راه اندازی این کراش تست است . 

مدیر عامل شرکت بازرسی و استاندارد ایران نیز در ابتدای این مراسم به ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در خصوص همکاری های کیفی و ایمنی با خودرو سازان و همچنین چهار پروژه آتی این شرکت پرداخت .

امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادفامکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف

افتتاح مرکز تست تصادف در ابان ۱۴۰۲

سعید تاجیک با اشاره به اخداث اولین مرکز تست تصادف در ایران گفت: «این پروژه با همکاری قطعه سازان و ISQI به صورت یک همکاری مشترک آبان سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد». وی ادامه داد: «تاکنون ۲۷درصد پیشرفت در پروژه انجام شده است »

پرداخت هزینه ۴.۷ میلیون دلاری

مدیرعامل ISQI با تاکید بر نیاز خودروسازان و به طور کلی جامعه به آزمایشگاه تست تصادف در حال اضافه کرد: «در حاضر با یک شرکت اسپانیایی در خصوص تجهیزات آزمایشگاه تست تصادف قراردادی ده میلیون یورویی عقد گردیده که تا کنون ۴.۷ میلیون دلار به تامین کننده های خارجی این آزمایشگاه که شامل کشورهای کره، چین و ژاپن است پرداخت شده است و با حمایت های سرمایه گزاران سال آینده این مرکز با استانداردهای روز دنیا و بر گرفته از یورو انکپ افتتاح خواهد شد».

تاجیک خاطر نشان کرد با شروع این پروژه می توان میلیون ها دلار در زمینه تست های تصادف خودروسازان صرفه جویی نمود.

عکس ها: علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

نوشته امکانات سازمان ملی استاندارد در خدمت تست تصادف اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.