Loading...

با وجود ثبات بازار خودرو هم خریدار راضی است و هم فروشنده

با وجود ثبات بازار خودرو هم خریدار راضی است و هم فروشنده

با وجود ثبات بازار خودرو هم خریدار راضی است و هم فروشنده
با وجود ثبات بازار هم خریدار راضی است و هم فروشندهبا وجود ثبات بازار هم خریدار راضی است و هم فروشنده

بهترین وضعی که می تواند برای بازار خودرو به وجود بیاید این است که ثبات بر آن حاکم شود و نوسان قیمت خودروها به حداقل برسد. در این شرایط هر دو طرف معامله، چه خریدار و چه فروشنده راضی اند. زیرا نگرانی از تغییر قیمت هایی که بعداً قرار است به وجود بیاید ندارند.

در زمان هایی که بازار تعادل ندارد و احتمال بالا و پایین رفتن قیمت ها زیاد می باشد، کسی که می خواهد خودرو بخرد با ترس این که شاید فردا قیمت ها افت کند برای معامله می رود و از طرفی دیگر کسی که قصد فروش دارد هم با ترس این که شاید فردا روزی افزایش قیمت در بازار بوجود بیاید و خودرویش گران شود، آن را می فروشد. به این ترتیب اگر بازار ثبات نداشته باشد هیچ کس خوشحال نیست و همه با ترس و لرز پای معامله می روند.

از این رو بهتر است که بازاری آرام و قابل پیش بینی داشته باشیم تا حجم خرید و فروش ها زیاد شود و همچنین این که طرفین با رضایت کامل و بدون دغدغه با یکدیگر روبرو شوند.

بازار چند روز اخیر هم با آرامش خوبی همراه بود و با ادامه دار شدن این روند مردم می توانند برای شب عید خود با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را بخرند.

یکی از جالب ترین اتفاق هایی که امروز در بازار خودرو رخ داده افزایش قیمت دو خودروی محبوب خانم ها یعنی کوییک آر اتوماتیک و ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک است. علت این قضیه هم به احتمال زیاد افزایش معاملات این دو خودرو برای تحویل آن ها به عنوان کادوی روز ولنتاین می باشد. 

بیشتر بخوانید : قیمت روز خودرو

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

تنها خودرویی که در این آرامش موجود افزایش چشم گیری در بین محصولات ایران خودرو داشت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورامای جدید است که به اندازه ۱۳ میلیون به قیمتش اضافه شد و پس از آن تارا دنده ای با ۶ میلیون رشد قرار گرفت. از طرفی دیگر سورن پلاس برخلاف روند بازار، به طور میانگین در تیپ های مختلف حدود ۴ میلیون ارزان تر شد.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
سورن پلاس فول۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰۵۴۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس پانوراما۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰۵۱۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانورامای مشکی۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده مشکی۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰۶۳۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا اتوماتیک۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰

تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

همه محصولات سایپا قیمتشان ثابت ماند، بجز کوییک آر اتوماتیک که ۴ میلیون گران تر شد. از آن جایی که این خودرو مانند ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک برای خانم ها بسیار جذاب است، لذا بسیاری از مردان کوییک آر اتوماتیک و ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک را برای کادوی روز عشق جهانی، انتخاب می کنند و این افزایش تقاضا موجب رشد قیمتی می شود.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
پراید ۱۳۱۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S۳۲۱,۰۰۰,۰۰۰۳۲۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک آر اتوماتیک۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰۴۲۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین سفید۵۳۱,۰۰۰,۰۰۰۵۳۱,۰۰۰,۰۰۰

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

در بین چینی ها خودرویی که بیشتر از همه گران شده، دیروز ارزان شده بود. تیگو ۷ پرو امروز، نسبت به دیروز حدود ۵۰ میلیون افزایش قیمت داشت و در کنار آن ها تیگو ۸ پرو و دیگنیتی پرستیژ را داریم که به ترتیب ۲۰ و ۲۵ میلیون رشد کردند.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
هایما S7 پلاس۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T8۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ سفید داخل مشکی۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
لاماری مشکی۲,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۷ پرو مشکی۱,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۵ امتیاز از ۱ رای

نوشته با وجود ثبات بازار خودرو هم خریدار راضی است و هم فروشنده اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.