بهترین فلش مموری های موجود در بازار [دی ماه ۱۴۰۰]

بهترین فلش مموری های موجود در بازار [دی ماه ۱۴۰۰]

بهترین فلش مموری های موجود در بازار [دی ماه ۱۴۰۰]

گوشی‌های موبایل ضروری‌ترین گجت‌های زندگی امروز محسوب می‌شوند؛ ولی بعید است که بتوانید کارهای روزمره خود را بدون وجود فلش مموری‌ها تصور کنید. درحقیقت، فلش مموری‌ها همان نقشی را بازی می‌کنند که سال‌ها پیش بر گردن سی‌دی‌ها و دیسک‌های فلاپی بود؛ یعنی ابزاری برای جابه‌جا‌کردن اطلاعات. راه درست‌تر است که همه‌ی اطلاعاتمان را در اینترنت و به‌اصطلاح فضای ابری ذخیره کنیم؛ اما این کار به زیرساخت سریع و بی‌نقصی نیاز دارد که حداقل هنوز با آن فاصله‌ی زیادی داریم. به‌علاوه، هنوز کاربردهایی برای فلش مموری وجود دارد که اینترنت نمی‌تواند جایگزین آن شود.

نکاتی که هنگام خرید فلش مموری باید به آن‌ها توجه کرد

خرید فلش مموری شاید مانند دیگر وسیله‌های الکترونیکی، پیچیدگی‌های زیادی نداشته باشد؛ اما نمی‌توان بی‌گدار به آب زد! نکاتی وجود دارند که پیش از اقدام به خرید یک درایو USB، بهتر است آن‌ها را بدانید که از قرار زیر هستند.

کیفیت ساخت حافظه

کیفیت ساخت همه‌ی فلش مموری‌ها یکسان نیست، مرغوبیت حافظه‌ی به‌کار رفته داخل یک درایو USB یکی از مهم‌ترین موارد، در مورد آن است. یکی از دلایل قیمت چند برابر ارزان‌تر فلش مموری‌های شرکت‌های متفرقه نسبت به شرکت‌های معتبر، استفاده از تراشه‌ی حافظه‌ی بازیافتی است که عمر بسیار کمی دارند. چاره‌ی کار، خرید محصولات شرکت‌های معتبر است که از حافظه‌های شرکت‌های معروفی مانند سامسونگ، سن دیسک، اینتل و مایکرون استفاده می‌کنند.

ظرفیت

پیش از خرید فلش مموری، ابتدا باید تعیین کنید که ظرفیت مورد نیاز شما چقدر است؛ مثلاً برای جابه‌جایی جزوات و تحقیقات دانشجویی ۸ گیگابایت یا حتی کمتر نیز کافی است، یا برای پخش موسیقی در ماشین ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت کفایت می‌کند؛ البته برای انتقال پروژه‌های فیلم و فایل نصبی بازی و برنامه‌ها، حداقل یک فلش مموری ۶۴ گیگ نیاز خواهید داشت.

سرعت

استاندارد USB استفاده شده در فلش مموری، یکی از تعیین کننده‌ترین موارد در سرعت خواندن و نوشتن آن است؛ مثلاً سرعت انتقال داده در USB 3.0 نسبت به USB 2.0 حدود ۱۰ برابر بیشتر است. با اینکه اکثر فلش مموری‌های جدید بازار از استاندارد USB 3.0 استفاده می‌کنند؛ اما بد نیست با نسل جدید این استاندارد و تفاوت سرعت آن‌ها نیز آشنا شوید. در جدول زیر تفاوت‌های چند نسخه از USBها را مشاهده می‌کنید.

پارامترها/نام استانداردUSB 2.0USB 3.2 Gen 1x1USB 3.2 Gen 1x2USB 3.2 Gen 2x1USB 3.2 Gen 2x2
سرعت انتقال۴۸۰ مگابیت‌برثانیه۵ گیگابیت‌برثانیه۱۰ گیگابیت‌برثانیه۱۰ گیگابیت‌برثانیه۲۰ گیگابیت‌برثانیه
نام دیگر--USB 3.0 یا USB 3.1 Gen 1--USB 3.1 Gen 2--
نوع رابطUSB-A, USB-C, microUSBUSB-CUSB-A, USB-C, microUSBUSB-C

نوع تراشه‌ی مموری

اکثر فلش مموری‌های موجود در بازار از دو نوع استاندارد USB 2.0 و USB 3.0 استفاده می‌کنند که توصیه می‌شود برای فلش مموری‌های بالای ۸ گیگابایت حتماً نوع USB 3.0 آن‌را خریداری کنید؛ البته برای آشنایی بیشتر با انواع حافظه‌ها می‌توانید مقدمه‌ی مقاله‌ی «بهترین SSD با بودجه متفاوت برای کاربری‌‌‌های مختلف» را مطالعه کنید.

درگاه‌های ارتباطی

بسته به نیاز و کاربردتان باید تعیین کنید که فلش مموری مورد نظرتان، از چه درگاه یا درگاه‌هایی برخوردار باشد؛ مثلاً اگر مک بوک دارید، به فکر خرید فلشی باشید که درگاه USB-C داشته باشد.

شکل ظاهری

ممکن است طراحی، شکل ظاهری و حتی جنس بدنه‌ی یک فلش مموری در انتخاب برخی کاربران تأثیرگذار باشد. برای مثال اگر احتمال می‌دهید که فلش مموری درمعرض خطرِ افتادن و له شدن باشد، جنس بدنه‌ی فلزی می‌تواند مقاومت بیشتری داشته باشد.

شرکت سازنده

ساخت یک فلش مموری، پیچیدگی سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی هوشمند را ندارد و شرکت‌های زیادی دست به تولید آن می‌زنند که از کیفیت لازم برخوردار نیستند؛ اما برخی شرکت‌های معتبر با رعایت اصول و استانداردهای ممکن، محصولات درجه یک و باکیفیتی را دراختیار کاربران قرا می‌دهند؛ اگر بخواهیم نام برخی از شرکت‌های معروف و معتبر را ذکر کنیم، می‌توان به ای دیتا، توشیبا، سن دیسک، اچ‌پی، سیلیکون پاور، اپیسر، لکسار، سامسونگ، وریتی، کینگستون، وسترن دیجیتال، فیلیپس، ترنسند و پتریوت اشاره کرد؛ بنابراین، اگر نتوانستید مدل‌های معرفی‌شده در‌ادامه‌ی این مقاله را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل از یکی از این برندها بخرید.

قیمت

قطعاً یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید فلش مموری، مانند هرکالای دیگری، قیمت آن است؛ البته توصیه می‌شود، با خرید یک محصول باکیفیت، هرچند کمی گران‌تر، از هزینه‌ی بعدی بیشتر و خرابی احتمالی آن، جلوگیری کنید.

گارانتی

حتی اگر محصول مورد نظر شما از یک برند معتبر و خوب باشد، هرگز بدون داشتن گارانتی معتبر، اقدام به خرید آن نکنید؛ البته برخی از فلش مموری‌ها دارای گارانتی مادام‌العمر هستند که تا حدود زیادی خیالتان را راحت می‌کند. توجه داشته باشید که بسته به نوع گارانتی، ممکن است تنها خسارت مادی شما جبران شود و اطلاعات شما هرگز باز نگردد؛ پس حتماً چند کپی از اطلاعات ضروری خود در حافظه‌های مختلف داشته باشید.

انواع USB و تفاوت آن‌ها

در سال‌های اخیر اکثر لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای خانگی از درگاه‌های جدید USB 3.0 بهره می‌برند یا حداقل در کنار درگاه‌های دیگر یک درگاه از این نوع USB را در خود جای داده‌اند؛ پس دلیلی ندارد که هنگام خرید فلش مموری، نوع USB 2.0 آن‌را تهیه کنید که به نوعی منسوخ شده است.

همان‌طورکه پیش‌تر نیز اشاره شد، USB 3.0 تا حدود ۱۰ برابر سریع‌تر از USB 2.0 است؛ البته نسل سوم USB، مشتقات دیگری دارد که بین آن‌ها نیز تفاوت سرعت وجود دارد که بعد از عرضه‌ی USB 3.2 نام آن‌ها نیز دست‌خوش تغییر شده است؛ مثلاً USB 3.0 به USB 3.2 Gen 1 تغییر نام داده است، USB 3.1 نیز به USB 3.2 Gen 2 و USB 3.2 اصلی نیز به USB 3.2 Gen 2x2 بدل شده‌اند که مهم‌ترین تفاوت بین آن‌ها، سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها است.

حداکثر سرعت انتقال داده برای استانداردهای مختلف USB 3.2 به ترتیب به ۵، ۱۰ و ۲۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد که USB 3.2 Gen 2x2 با بیشترین سرعت، از دو لِین ۱۰ گیگابیتی بهره می‌برد.

بهترین فرمت های فلش مموری

فرمت‌های زیادی برای فلش مموری‌ها در نظر گرفته شده است که هر کدام معایب و مزایایی دارند؛ اما سؤال اینجا است که در حال حاضر، بهترین فرمت برای فلش مموری چیست؟ کوتاه‌ترین جوابی که برای این سؤال وجود دارد، یکی از دو فرمت FAT32 و exFAT است که هرکدام تحت شرایطی می‌تواند بهترین باشد.

در ابتدا این موضوع را در نظر بگیرید که برای جلوگیری از طولانی شدن بحث، از توضیحات مفصل راجع‌به انواع فرمت‌های فلش مموری، خودداری شده است و صرفاً جهت آشنایی کاربرانی که هیچ‌گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند، معرفی مختصری از فرمت‌ها، خواهیم داشت؛ اگر فکر می‌کنید که به حد کافی با این مباحث آشنا هستید، می‌توانید از این بخش بگذرید.

ابتدا سراغ فرمت اختصاصی ویندوز؛ یعنی NTFS می‌رویم که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است و با لینوکس هم سازگاری دارد. محدودیت حجم فایل، برای انتقال در این فرمت بسیار بالا است؛ اما استفاده از فرمت NTFS برای فلش مموری توصیه نمی‌شود.

دو فرمت اختصاصی Mac؛ یعنی HFS+ و APFS هستند که APFS در سال ۲۰۱۷ جایگزین HFS+ شد. APFS یا Apple File System بهبودهای زیادی نسبت به فرمت پیشین داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افزایش حداکثر حجم فایل اشاره کرد؛ البته این دو فرمت سازگاری خوبی با دیگر سیستم‌عامل‌ها، از جمله‌ی ویندوز ندارند.

دو فرمت دیگر؛ یعنی FAT32 و exFAT در واقع بهترین فرمت برای فلش مموری هستند؛ البته احتمال اینکه فلش مموری که خریداری کرده‌اید، به‌صورت پیش‌فرض از فرمت FAT32 استفاده کند، زیاد است و مزیت اصلی این نوع فرمت سازگاری آن با هر سه سیستم عامل اصلی، ویندوز، لینوکس و مک است. بزرگ‌ترین مشکل FAT32 محدود بودن حجم یک فایل برای انتقال تا ۴ گیگابایت است.

فرمت exFAT که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است، محدودیت حجم برای انتقال فایل ندارد (تا ۱۲۸ میلیون گیگابایت) و از همان گستردگی سازگاری فرمت FAT32 با انواع سیستم عامل‌ها نیز بهره می‌برد. این فرمت بسیار مناسب افرادی است که فایل‌های حجیم را بین انواع سیستم عامل‌ها جابه‌جا می‌کنند.

به‌صورت کلی توصیه می‌شود که برای فلش مموری خود از فرمت FAT32 استفاده کنید یا اگر حجم هر فایلی که می‌خواهید روی فلش مموری‌تان ذخیره کنید بالای ۴ گیگابایت است، استفاده از فرمت exFAT، می‌تواند یک حالت ایدئال برای شما باشد.

در ادامه بهترین فلش مموری های بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

بهترین فلش مموری ۸ گیگابایت

ترنسند مدل JetFlash 380G

فلش موری ترنسند جت فلش 380G مدل ۸ گیگابایت

فلش مموری «ترنسند مدل JetFlash 380G» با داشتن، دو درگاه USB 2.0 و میکرو USB، سرعت خوب، طراحی زیبا و استانداردهای لازم، می‌تواند بهترین گزینه برای خرید فلش مموری ۸ گیگابایت باشد؛ همچنین این فلش مموری مجهز به OTG است که می‌توان آن‌را علاوه‌بر لپ تاپ و کامپیوتر، به گوشی هوشمند نیز متصل کرد.

لیست قیمت روز ترنسند مدل JetFlash 380Gخرید اینترنتی ترنسند مدل JetFlash 380G

بهترین فلش مموری ۱۶ گیگابایت

سن دیسک مدل CZ73

فلش مموری سن دیسک CZ73

فلش مموری سن دیسک مدل CZ73 علاوه‌بر سبک بودن، اندازه‌ای مناسب دارد و همچنین از رابط USB 3.0 نیز بهره می‌برد. گفته می‌شود سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این فلش مموری به ترتیب، به ۱۵۰ و ۴۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد که عدد بسیار خوبی است.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Cruzer CZ73 Ultra Flairخرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73

بهترین فلش مموری های ۳۲ گیگابایت

ای دیتا مدل S102 Pro

فلش مموری ای دیتا S102 Pro

فلش مموری ای دیتا مدل S102 Pro با داشتن رنگ‌بندی و ظاهری جذاب، بدنه‌ای فلزی و همچنین بهره‌مندی از USB 3.0 با سرعت خواندن ۹۰ و نوشتن ۳۰ مگابایت برثانیه، یکی از بهترین گزینه‌های بازار است؛ البته این فلش مموری کیفیت ساخت بالایی دارد و طبیعتاً کمی از دیگر رقبای خود گران‌تر است که منطقی به نظر می‌رسد.

لیست قیمت روز ای دیتا مدل S102 Proخرید اینترنتی ای دیتا مدل S102 Pro

لکسار مدل JumpDrive V100

فلش مموری لکسار JumpDrive V100

اگر به‌دنبال مدلی ارزان‌تر با طراحی متفاوت می‌گردید، می‌توانید سراغ فلش مموری لکسار مدل V100 بروید. این درایو USB از طراحی زیبا، بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیت و سرعت بسیار مناسبی بهره می‌برد و قیمت آن نیز مناسب است؛ همچنین رابط این فلش از نوع USB 3.0 است.

لیست قیمت روز لکسار مدل JumpDrive V100خرید اینترنتی لکسار مدل JumpDrive V100

بهترین فلش مموری ۶۴ گیگابایت

سن دیسک مدل Ultra Trek cz490

فلش مموری سن دیسک Ultra Trek cz490

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Trek cz490 با وزن و اندازه‌ای بسیار مناسب، سرعت انتقال داده‌ی بالا و پایدار و همچنین بهره‌مندی از USB 3.0 در کنار قیمت مناسب یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای خرید فلش مموری ۶۴ گیگابایت است.

مدل‌های دیگری نیز مانند ای دیتا مدل S102 Pro و ای دیتا مدل UV131 وجود دارند که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند و می‌توانید برای خرید یکی از آن‌ها را نیز مد نظر قرار دهید؛ همچنین S102 Pro ای دیتا، در ظرفیت‌های دیگری نی زعرضه شده که همواره یکی از بهترین انتخاب‌ها در آن ظرفیت است؛ اما کمی گران‌تر از رقبای مشابه خود خواهد بود.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Trek CZ490خرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Trek CZ490

بهترین فلش مموری ۱۲۸ گیگابایت

پتریوت مدل Supersonic Boost XT

فلش مموری پتریوت Supersonic Boost XT

اگر به‌دنبال خرید یک فلش مموری مقاوم دربرابر ضربه، شوک و آب هستید که از جدیدترین رابط USB به همراه سرعت خوب برخوردار باشد، پیشنهاد ما مدل سوپرسونیک بوست XT از برند کهنه‌کار و معتبر پتریوت است؛ البته قیمت این فلش مموری از میانگین قیمت محصولات مشابه بازار بیشتر است.

لیست قیمت روز پتریوت مدل Supersonic Boost XTخرید اینترنتی پتریوت مدل Supersonic Boost XT

سن دیسک مدل Ultra Trek cz490

فلش مموری سن دیسک Ultra Trek cz490

برای خرید فلش مموری ۱۲۸ گیگابایت، می‌توان سراغ نسخه‌ی ظرفیت بالاتر مدل پیشنهادی برای ظرفیت ۶۴ گیک؛ یعنی فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Trek cz490 رفت. این محصول با داشتن کیفیت خوب، قیمت معقول و سرعت انتقال پایدار، انتخاب خوبی خواهد بود.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Trek CZ490خرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Trek CZ490

بهترین فلش مموری ۲۵۶ گیگابایت

توشیبا مدل U365

فلش مموری توشیبا مدل U365

فلش مموری توشیبا مدل U365 با بهره‌مندی از ظاهری شیک و ساده، USB 3.0، کیفیت ساخت و قیمت مناسب می‌تواند اولین انتخاب برای خرید فلش مموری ۲۵۶ گیگابایت باشد؛ همچنان مدل «S102 Pro ای دیتا» با قیمتی بالاتر از این فلش مموری، به‌عنوان گزینه‌ی مناسب بعدی مطرح است.

لیست قیمت روز توشیبا مدل U365خرید اینترنتی توشیبا مدل U365

بهترین فلش مموری ۵۱۲ گیگابایت

سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Luxe

فلش مموری اولترا دوال درایو لوکس از برند سن دیسک، با داشتن دو درگاه USB 3.0 و USB-C، طراحی زیبا و کاربردی در کنار قیمتی رقابتی، بهترین انتخاب ممکن برای خرید فلش مموری ۵۱۲ گیگابایت است؛ البته می‌توان با هزینه‌ی بیشتر سراغ S102 Pro ای دیتا رفت که کیفیت ساخت بهتر و سرعت بیشتری دارد؛ ولی از درگاه ارتباطی دوم، مانند USB-C یا لایتنینگ بی‌بهره است.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxeخرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

بهترین فلش مموری یک ترابایت

سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Luxe

گزینه‌های زیادی برای خرید فلش مموری یک ترابایت وجود ندارد و با انتخاب‌های محدودی روبه‌رو هستیم؛ همچنین قیمت فلش مموری‌ها با این ظرفیت، گران است و اگر مشکلی با اندازه‌ی هارد‌های اکسترنال ندارید، خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت یکسان، از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

اگر با تمام این تفاسیر بازهم نیاز به یک فلش مموری با ظرفیت بسیار بالای،‌ یک ترابایت دارید، پیشنهاد ما فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe است؛ همان‌طور که در مدل ۵۱۲ گیگابایت این محصول نیز اشاره شد، علاوه‌بر سرعت بالا و کیفیت ساخت مناسب، این فلش مموری از دو درگاه USB 3.0 و USB-C نیز بهره می‌برد.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxeخرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

بهترین فلش مموری ها با سرعت بالا

ای دیتا مدل UE700 Pro

فلش مموری ای دیتا UE700 Pro

ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در کنار جنس بدنه‌ی آلومینیومی، طراحی زیبا، قیمت مناسب و سرعت خواندن ۳۶۰ و نوشتن ۱۸۰ مگابایت بر ثانیه از ویژگی‌های بسیار خوب فلش مموری «ای دیتا مدل UE700 Pro» است که می‌توانید توسط این فلش مموری، با خیال راحت فایل‌های حجیم خود را با سرعت بسیار خوب جابه‌جا کنید؛ همچنین طراحی UE700 Pro به صورت کشویی است و از اندازه و وزن مناسبی نیز بهره می‌برد.

لیست قیمت روز ای دیتا مدل UE700 Proخرید اینترنتی ای دیتا مدل UE700 Pro

سن دیسک مدل EXTREME GO CZ880

فلش مموری سن دیسک EXTREME GO CZ880

اگر به‌دنبال حداکثر سرعت برای انتقال و جابه‌جایی اطلاعات‌تان می‌گردید و محدودیت مالی هم ندارید، می‌توانید سراغ فلش مموری سن دیسک مدل EXTREME GO CZ880 بروید که علاوه‌بر داشتن طراحی زیبا، طبق ادعای شرکت سازنده، سرعت خواندن ۴۲۰ و سرعت نوشتن ۳۸۰ مگابایت برثانیه را دراختیار کاربران قرار می‌دهد؛ همچنین وزن بسیار کم و ظرفیت ۱۲۸ گیگابات از دیگر ویژگی‌های این فلش مموری فوق‌العاده سریع است.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Extreme GO CZ880خرید اینترنتی سن دیسک مدل Extreme GO CZ880

بهترین فلش مموری های لایتنینگ

سن دیسک مدل iXpand Mini

فلش مموری سن دیسک iXpand Mini

فلش مموری سن دیسک مدل iXpand Mini با داشتن دو درگاه USB 3.0 و لایتنینگ می‌تواند هم به گوشی هوشمند و هم به رایانه شخصی یا همراه شما، با سرعت مناسبی متصل شود؛ همچنین ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، بدنه‌ی باکیفیت و قیمت نسبتاً مناسب این فلش مموری از دیگر موارد مثبت آن محسوب می‌شوند.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل iXpand Miniخرید اینترنتی سن دیسک مدل iXpand Mini

سن دیسک مدل IXPAND LUXE

فلش مموری سندیسک iXpand Luxe

اگر غرق در محصولات اپل، مانند آیفون، آیپد و مک بوک هستید و قصد خرید یک فلش مموری دارید که اطلاعات را بین این دستگاه‌ها به‌راحتی بتوانید جابه‌جا کنید، فلش مموری ای دیتا iXpand Luxe می‌تواند همان چیزی باشد که نیاز دارید. این فلش که از دو درگاه لایتنینگ و USB-C بهره می‌برد، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را دراختیار کاربران قرار می‌دهد؛ البته این محصول تقریباً دو برابر گران‌تر از فلش‌هایی با ظرفیت مشابه است.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل IXPAND LUXEخرید اینترنتی سن دیسک مدل IXPAND LUXE

ای دیتا مدل i-Memory AI720

فلش مموری ای دیتا i-Memory AI720

اگر قصد خرید یک فلش مموری دارید که علاوه‌بر اتصال به گوشی آیفون ازطریق درگاه لاتنینگ، به لپ تاپ یا کامپیوتر نیز ازطریق درگاه USB-A متصل شود و همچنین قیمت آن نیز برای شما مهم است، می‌توانید سراغ فلش مموری ای دیتا مدل i-Memory AI720 بروید. این محصول در ظرفیت‌های مختلفی موجود است که بسته به نیاز و بودجه‌تان، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید؛ همچنین این درایو USB طراحی زیبا با رنگ خاص دارد که توجه هرشخصی را می‌تواند به خود جلب کند.

لیست قیمت روز ای دیتا مدل i-Memory AI720خرید اینترنتی ای دیتا مدل i-Memory AI720

بهترین فلش مموری ها برای ضبط ماشین

سن دیسک مدل Ultra Fit CZ430

undefined

فلش مموری «سن دیسک مدل Ultra Fit CZ430» با اندازه‌ی بسیار کوچک و بهره‌مندی از USB 3.1، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای اتصال به ضبط خودرو و تلویزیون است؛ اگر استفاده‌ی شما از این فلش مموری صرفاً برای پخش موسیقی است، ظرفیت ۳۲ گیگابایت آن مناسب خواهد بود.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Fit CZ430خرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Fit CZ430

لکسار مدل JumpDrive S47

فلش مموری لکسار JumpDrive S47

فلش مموری Jump Drive S47 از لکسار نیز، مانند دیگر فلش مموری معرفی شده اندازه‌ای بندانگشتی دارد و از USB 3.1 بهره می‌برد؛ اما سرعت انتقال داده‌ها و قیمت آن کمی از Ultra Fit CZ430 سن دیسک، بیشتر است.

لیست قیمت روز لکسار مدل JumpDrive S47خرید اینترنتی لکسار مدل JumpDrive S47

بهترین فلش مموری USB تایپ C

سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive با داشتن یک طراحی بسیار کاربردی و زیبا، درگاه‌های USB 3.0 و USB-C، سرعت خواندن ۱۳۰ مگابایت برثانیه، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و قیمت مناسب، می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

لیست قیمت روز سن دیسک مدل Ultra Dual Driveخرید اینترنتی سن دیسک مدل Ultra Dual Drive

لکسار مدل D30C

فلش مموری لکسار D30C

طراحی شیک فلزی با حالت گردان، داشتن دو درگاه USB 3.1 و USB-C، سرعت خواندن ۱۵۰ و نوشتن ۵۰ مگابایت بر ثانیه از ویژگی‌های فلش مموری لکسار مدل D30C است؛ همچنین ظرفیت این درایو یو اس بی ۲۵۶ گیگابایت است و قیمت بالایی نسبت به رقبای خود دارد که کیفیت ساخت، جنس بدنه و سرعت این فلش مموری، قیمت آن‌را منطقی‌تر می‌کند.

لیست قیمت روز لکسار مدل D30Cخرید اینترنتی لکسار مدل D30C

برای مقایسه‌ی اطلاعات فنی و قیمت روز فلش مموری های بازار می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. به‌علاوه، در این بخش فرصتی برای تبادل‌نظر درباره‌ی فلش مموری‌ها مهیا کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی دیدگاه‌ها و پرسش‌هایتان را مطرح کنید.