Loading...

شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن 1401

شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن 1401

شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن 1401
شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن 1401شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش دو هزار دستگاه تارا دنده ای را برای تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در بورس کالا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا روز سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ فروش تارا دنده ای را در بورس کالا آغاز کند.

بر اساس بخشنامه منتشر شده شرایط فروش تارا دنده ای، قیمت پایه این خودرو ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده در زمان خرید خودرو از بورس سفید می باشد ولی متقاضیان بعد از خرید خودرو می توانند از طریق نمایندگی رنگ های مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله غازی،قهوه ایی کادرو، قهوه ایی نسکافه،آبی اقیانوسی ، قرمز ونیزی را بدون پرداخت وجه اضافی انتخاب نمایند همچنین تعداد عرضه این خودرو ۲۰۰۰ دستگاه می باشد .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی تارا دنده ای در این نوبت فروش ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ می باشد.

حتما بخوانید : آموزش خرید خودرو در بورس کالا

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۵ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

دانلود جزئیات بخشنامه فروش تارا دنده ای

نام محصولقیمت پایهتعداد عرضهرنگتاریخ عرضهتاریخ تحویل
تارا دنده ای۲۵۶/۵۰۰/۰۰۰۲۰۰۰سفید۱۴۰۱/۱۱/۲۵۱۴۰۲/۰۳/۲۷

نکات مهم :

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.

هرکدملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه می باشد

خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

۵ امتیاز از ۱ رای

نوشته شرایط فروش تارا دنده ای – بهمن 1401 اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.