Loading...

لوکس‌ترین آفرود با لکسوس JAOS

لوکس‌ترین آفرود با لکسوس JAOS

لوکس‌ترین آفرود با لکسوس JAOS

هربار که صحبت از آفرود با حس لوکس بودن می‌شود، همیشه یک پای قضیه مدل‌های مختلف لندکروزر مطرح شده که طرفداران آن را با نام حضرت می‌خوانند و اعتقاد راسخ دارند که همتایی ندارد. حال، اگر بخواهیم این لوکس بودن را بیشتر کنیم، کافیست که کمی بیشتر خرج کرده و نمونه لکسوس آن را تهیه و پا به جاده و ماجراجویی بگذارید.

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که لکسوس سری LX داشته باشد و دلش بیاید که با آن خودروی لوکس، دل به جاده‌های واقعاً آفرود بزند و این خودرو بیشتر قصر متحرکی در شهر یا جاده‌های بین شهری به حساب می آید. حال، فکر کنید که میخواهید پا فراتر از این محدوده بگذارید و نگرانی‌ای هم بابت هزینه کردن نداشته باشید. به عبارتی بهتر، می‌خواهید نهایت لوکس بودن را در قالب یک خودروی کاملاً آفرود و بیابانی داشته باشید. اینجاست که شرکت تویوتا با همکاری یک شرکت تیونینگ، اقدام به عرضه لکسوس در قالب نیازهای بیرون جاده‌ای شما کرده است!

بدون اینکه از قابلیت‌های همه‌جانبه‌اش صرف نظر کنیم، لکسوس LX جدید لوکس‌تر از همیشه است. درحالیکه در گونه  F Sport که قرار است در ایالات متحده فروخته شود، فقط دارای دیفرانسیل لغزش محدود عقب عرضه خواهد شد. حال ژاپن یک سطح تریم آفرود اختصاصی مجهز به سه دیفرانسیل قفل‌کننده در نظر گرفته است که با همکاری بخش ممتاز تویوتا اکنون با تیونرهای Jaos همکاری کرده تا جنبه ماجراجویانه این SUV فول سایز را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ معرفی شد + آلبوم تصاویر

معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSاین خودرو که اواخر این هفته به سالن خودرو توکیو راه پیدا خواهد کرد، امسال با همان نام «آفرود» و با سطح تریم مدل تولیدی در طعم JDM در سبد محصولات این کمپانی قرار دارد که سوار بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی طلایی تیتانیومی Enkei که با لاستیک‌های تماماً آجدار تویو، با دیواره‌های بلندتر نسبت به نوع استاندارد آن پوشانده شده‌اند.

همچنین، این خودروی تولیدی با کاهش سایز چرخ‌ها به یک مجموعه ۱۸ اینچی برای مقابله بهتر با جاده‌های ناهموار، از این هم فراتر می‌رود. مجهز شدن به شلگیرهایی mudflaps بزرگ و قطعات تریم دور گلگیر بزرگتر از جنس فیبر کربن، می‌تواند LX را به واسطه محافظ‌های لغزش سفارشی جلو و عقب آن نیز که از پلاستیک تقویت‌شده فیبر کربن ساخته شده‌اند، از نظر بصری با نمونه استاندارد متمایز کند.

از آنجایی که آفرود مبتنی بر LX 600 است، موتور محرک آن ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با قدرت ۴۰۹ اسب بخار (۳۱۵ کیلووات) و گشتاور ۴۷۹ پوند فوت (۶۵۰ نیوتن متر) به هر چهار چرخ از طریق گیربکس ۱۰ دنده اتوماتیک ایجاد می‌شود. و در برخی بازارها، لکسوس شاسی‌بلند پرچمدار خود را با موتور ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو با ۳۰۵ اسب بخار و۷۰۰ نیوتن متراز طریق همان گیربکس به فروش می رساند. در همین حال، LX Offroad توسط Jaos در بازه زمانی از ۱۴ تا ۱۶ ژانویه در مرکز همایش Makuhari Messe در کشور ژاپن به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت معرفی شد + آلبوم تصاویر

در تصویر زیر شما تفاوت‌های ظاهری سه خودروی لندکروزر سری ۳۰۰، لکسوس سری LX و لکسوس تیونینگ شده JAOS را می‌توانید مشاهده کنید:

معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS معرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOSمعرفی و نقد طراحی تیونینگ جدیدترین ورژن لکسوس LX JAOS قبلی ۱ از ۶ بعدی

خرید و فروش و قیمت لکسوس LX