Loading...

ویدیوی خط تولید تایرهای بارز در سنندج

ویدیوی خط تولید تایرهای بارز در سنندج

ویدیوی خط تولید تایرهای بارز در سنندج
ویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارز

چندی پیش خبرنگاران پایگاه خبری اسب بخار جهت بازدید و تهیه گزارش از خط تولید تایرهای شرکت بارز به استان کردستان و شهر سنندج سفر کردند. در این ویدیوی چند دقیقه ای، فرایند تولید تایرها و لاستیک های مختلف نشان بارز به تصویر کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کارخانه تولید تایر بارز در سنندج سالانه بیش از ۶ میلیون حلقه تایر را تولید می کند. این سایت تولیدی به ساخت لاستیک ها و تایرهای خودروهای سواری اختصاص دارد که می تواند در سایزهای ۱۳ تا ۲۰ اینچ، این قطعات را تولید کند. فرایند تولید تایرهای بارز در این کارخانه به روش سبز بوده و از چرخه تولید جدید تایرها در آن استفاده شده است.

این سایت تولیدی تایر خودرو که حدود ۵ سال عمر دارد، توانسته تا بیش از ۹۰۰ نفر را به صورت مستقیم مشغول کار کند. در کارخانه بارز سنندج، تایرها بر اساس کلاس های فنی مختلف تولید می شود و در حال حاضر شرکت بارز می تواند تایرهای سری پرمیوم و با طول عمر بالا را بسازد. تایرهای پرمیوم درایو سواری نرمتر و کم صداتری را برای خودروها فراهم می کنند، اما عمر کمتری را نسبت به تایرهای خشک دارند. با این حال تایرهای خشک طول عمر بیشتری را در اختیار راننده می گذارند و از آن سو، صدای و خشکی سواری بیشتری را تولید می کنند.

در تولید تایرهای بارز از کائوچوی طبیعی، کائوچوی مصنوعی، دوده، سیم و نخ، مواد شیمیایی و… استفاده می شود. در این ویدیو هم محمدمهدی تفضلی با عوامل اسب بخار به خط تولید کارخانه بارز در سنندج رفته و فرایند تولید لاستیک های مختلف این نشان ایرانی را به تصویر کشیده است. در این ویدیو می توانید مراحل سایت یک حلقه لاستیک را از ابتدا تا انتها ببینید و با استانداردهای مختلف تایرها آشنا شوید. قطعاً آگاهی از این استانداردها سبب می شود تا در هنگام خرید تایر از هر برندی، انتخاب مناسب تری را داشته باشید.

آلبوم تصاویر خط تولید تایرهای بارز

ویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارزویدیوی خط تولید لاستیک ها و تایرهای شرکت بارز

عکس ها: علیرضا پاداش

فیلمبرداران: سید علی محمودی و رضا چوکامی

تدوین: رضا چوکامی

اجرا: محمدمهدی تفضلی

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.