پاداش بی‌سابقه مرسدس-بنز به کارمندانش

پاداش بی‌سابقه مرسدس-بنز به کارمندانش

پاداش بی‌سابقه مرسدس-بنز به کارمندانش

مدیریت و انجمن کارگری مرسدس-بنز به این توافق رسیده اند تا تمامی کارمندان این شرکت مشمول دریافت پاداش حداکثر ۷هزار و ۳۰۰ یورویی شوند. تعداد کارمندان مشمول دریافت پاداش، حدود ۹۳هزار نفر اعلام شده و قرار است همزمان با حقوق آوریل ۲۰۲۳ پاداش خود را نیز دریافت کنند.

یکی از اعضای هیات مدیره مرسدس-بنز آ.گ که مسئولیت منابع انسانی و مدیریت ارتباطات کارگری این شرکت را نیز عهده‌دار است، در این مورد گفت: ما در کنار هم دستاوردهای زیادی داشته ایم و با وجود چالش‌ها، تیم مرسدس-بنز یک گام بزرگ دیگر در مسیر تغییر موفق این شرکت برداشته.

وی افزود: به پاس این عملکرد موفق، توافق کرده‌ایم تا پاداشی ویژه به میزان ۷۳۰۰ یورو ارائه دهیم که به مراتب بیشتر از پاداش‌های کارمندی سال‌های قبل است.

پاداش بی‌سابقه مرسدس-بنز به کارمندانش در سال مالی ۲۰۲۲

سابینه کولایزن همچنین با اعلام این که پاداش سال ۲۰۲۲، بیشتری میزان توزیع پاداش حاصل از درآمد بین کارمندان در تاریخ مرسدس-بنز است، هدف از آن را قدردانی از وفاداری و تعهد کارمندان اعلام کرد. بد نیست بدانید تا پیش از اعلام پاداش‌های کارمندی سال ۲۰۲۲، بیشترین پاداش، ۶هزار و ۴۶۵ یورو بود. مرسدس-بنز اولین بار سال ۱۹۹۷ سیستم توزیع پاداش سالانه حاصل از سود عملیاتی بین کارمندان را آغاز کرد. سال گذشته میلادی اعضای مشمول دریافت پاداش این شرکت، هر یک پاداشی به میزان ۶هزار یورو دریافت کردند.

در ادامه و برای سال مالی ۲۰۲۳ قرار است مکانیزم این سیستم پاداش‌دهی مورد بازنگری قرار بگیرد به این ترتیب که سطح پاداش‌ها به میزان دستیابی شرکت به اهداف شرکت و تحقق استراتژی تاب‌آوری گروه بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته پاداش بی‌سابقه مرسدس-بنز به کارمندانش اولین بار در farsicar.com. پدیدار شد.