Loading...

چطور یک شرکت خودروبر مناسب برای حمل خودرو پیدا کنیم؟

چطور یک شرکت خودروبر مناسب برای حمل خودرو پیدا کنیم؟

چطور یک شرکت خودروبر مناسب برای حمل خودرو پیدا کنیم؟
خودروبر خودروبر خودروبر

بدون شک شماهم تا الان در مسیرهای بین شهری یا درون شهری نیاز به خودروبر و یا حمل خودرو پیدا کرده اید تا خودرو خراب شده خود را به مکانیکی منتقل کنید. یا ممکن هست خودرو را در یک شهری مثل مشهد خریداری کرده باشید و نیاز باشد که یک شرکت خودروبر مشهد ماشین شما رو به تهران یا شهری دیگر حمل کند.

در تمام حالت های حمل خودرو به مکانیکی، حمل خودرو پلاک نخورده یا صفر، حمل خودروهای وارداتی، حمل خودروهای تصادفی و … شما نیاز دارید تا یک شرکت خودروبر مناسب را پیدا کنید و با آن تماس بگیرید. معمولا در چنین شرایطی اولین کار جستجو در گوگل هست. با جستجو در گوگل با انبوهی از شرکت های خودرو برخورد می کنید اما کدام یک از این شرکت ها مناسب حمل خودرو شما هستند و قابل اعتماد اند؟

ما در این مقاله تلاش می کنیم تا فاکتورهایی که در انتخاب یک شرکت خودروبر موثر هستند را بررسی کنیم و شما را در انتخاب شرکت امداد خودرو مناسب یاری کنیم.

خودروبر یا کفی خودروبر چیست و چه کاری انجام می دهد؟

بهتر است اول با تعریف خودروبر آشنا شویم. خودروبرها یا کفی خودروبر ها معمولا تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته ای هستند که با آنها می توان انواع خودرو را به صورت سواره یا به صورت یدک کش حمل کرد. 

از خودروبر ها برای جابه جایی خودروها در بین شهر ها و یا درون شهر استفاده می شود و دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرهای خاص خود را دارند و بسته به اینکه چه نوع خودرویی در چه مسیری قرار است حمل شود انتخاب می شوند.

مثلا از کامیونت هایی که به حالت باکس هستند برای حمل خودروهای لوکس و مسابقه ای استفاده می شود تا احتمال آسیب به خودرو کاهش پیدا کند و همچنین امنیت خودرو در برابر سارقین حفظ شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید خودرو خود را از شهری مثل بندر عباس با شرکت خودروبر بندرعباس به شهری مثل تهران حمل کنید و خودرو شما یک خودرو گران قیمت باشد توصیه میشود از کامیونت ها استفاده کنید.

خودروبرخودروبرخودروبر

اما یک شرکت خودروبر چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه یک شرکت خودروبر مناسب را بشناسیم لازم هست با ویژگی هایی که در انتخاب یک شرکت حمل خودرو تاثیر گذار هست را بدانیم. در این جا تلاش می کنیم مهمترین ویژگی های یک شرکت امداد خودرو و خودروبری رو برای شما بیان کنیم و شرح دهیم.

اعتبار شرکت و مجوزهای شرکت

هر شرکتی در هر حوزه ای که فعالیت کند نیاز به مجوزها و اعتبار نامه هایی دارد تا مورد تایید دستگاه های نظارتی باشد و مردم بتوانند به آن اعتماد کنند. به عنوان مثال شرکت خودروبر پارس دارای بیمه نامه دولتی و مجوز حمل خودرو از پلیس راهنمایی و رانندگی دارد که این می تواند به عنوان یک فاکتور مثبت در انتخاب شرکت موثر باشد.

شهرت و سابقه فعالیت شرکت

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب شرکت های حمل خودرو به آن توجه کنید شهرت و سابقه فعالیت شرکت خودروبر می باشد. اینکه یک شرکت دارای سابقه طولانی و حسن شهرت بین شرکت های رقیب خود باشد نشان می دهد که توانسته در طول سال های متمادی به مشتریان زیادی خدمات دهی کند و اعتبار خودش را حفظ کند.

سرعت در انتقال  خودرو به مقصد

حتما برای شماهم مهم هست که در کمترین زمان ممکن خودرو شما به دستتان برسد و کمتری اتلاف وقت در انتقال خودرو شما باشد. این مهم است که شرکت خودروبر توانایی و نیروی لازم جهت انتقال سریع اتومبیل شما به مقصدتان را داشته باشد.

استفاده از تجهیزات مناسب و بروز

همانطور که بالاتر گفتیم خودروبر و تجهیزات خودروبری دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. اهمیت دارد که شرکت خودروبر بر اساس نیاز شما بتواند تجهیزات لازم را تهیه و خودرو شما را با مناسبترین تجهیزات به مقصدتان منتقل کند تا کمترین آسیب و خسارت به خودرو شما وارد شود.

هزینه های دریافتی اصولی و متناسب با نرخنامه

همواره هزینه یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب شرکت های خدماتی می باشد یک شرکت خودروبر خوب باید بتواند در کنار خدمات مناسب و بروزی که ارائه می دهد هزینه های استانداردی نیز داشته باشد و شما را متحمل هزینه های سنگین نکند. اگر شرکت حمل خودرو تجهیزات گران قیمت رو بدون در نظر گرفتن اینکه آیا این تجهیزات مناسب شما هست یا خیر بکار بگیرد خب باعث می شود شما متحمل هزینه های اضافی در حمل خودرو خود بشوید در صورتیکه شاید می توانستید با هزینه خیلی کمتر همین خدمات را با همین کیفیت در جای بهتری دریافت کنید.

کدام شرکت حمل خودرو را انتخاب کنیم؟

در بالا تلاش کردیم مهمترین فاکتورها جهت انتخاب یک شرکت خودروبر رو به شما معرفی کنیم. برای انتخاب یک شرکت خودروبر مناسب لازم هست همه این موارد را به صورت دقیق بررسی کنید تا در حمل خودرو خودتان دچار مشکل و دردسر نشوید. شرکت خودروبر پارس یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروبر در سراسر ایران با ۳۰ سال سابقه فعالیت می باشد که به همه نقاط کشور خدمات رسانی دارد.

خودروبر پارس تضمین کیفیت و خدمات دارد و شما می توانید با خیال راحت با جستجو نام این شرکت در گوگل آن را پیدا کنید یا اینکه به آدرس سایت این شرکت به آدرس  khodrobarpars.irمراجعه کنید و خدمات مورد نیاز خودتان را سفارش دهید.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.