Loading...

کنترل از راه دور خودرو با موبایل؛ ردیاب‌های پیشرفته ایران رهیاب

کنترل از راه دور خودرو با موبایل؛ ردیاب‌های پیشرفته ایران رهیاب

کنترل از راه دور خودرو با موبایل؛ ردیاب‌های پیشرفته ایران رهیاب
کنترل از راه دور خودرو با موبایل؛ ردیاب‌های پیشرفته ایران رهیاب توییتر تلگرام ذخیره

ردیاب‌های خودرو یکی از بهترین لوازم ایمنی ماشین هستند که می‌توانند با ردیابی لحظه‌ای خودرو و اعلام وضعیت آن به‌صورت آنلاین روی نقشه خیال صاحبان آن‌ها را تا حد زیادی راحت کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از نظر کارشناسان امنیتی و پلیس، ردیاب خودرو یکی از لوازم ضدسرقت کارآمد است که حتی نصب آن به‌صورت پیش‌فرض روی خودروها توصیه شده. با‌این‌حال، تکنولوژی ردیاب‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و حالا می‌توان از آن‌ها برای کنترل از راه دور خودرو و خاموش‌کردن موتور ماشین سرقت‌شده نیز استفاده کرد.

ایران رهیاب یکی از ارائه‌کنندگان معتبر انواع ردیاب در ایران است که امکان خرید ردیاب‌های هوشمند پیشرفته را برای ایرانیان فراهم کرده است. با ما درادامه این مطلب همراه باشید تا با ویژگی‌های این ردیاب‌های منحصر‌به‌فرد آشنا شویم.

ایران رهیاب

ردیاب پیشرفته و هوشمند خودرو؛ دیگر نگران سرقت خودرو نباشید!

با‌‌‌توجه‌‌‌به پیشرفته تکنولوژی، امروزه ردیاب‌های جدیدی با نام ردیاب هوشمند و دزدگیر ماهواره‌ای خودرو دردسترس قرار گرفته‌اند که امکانات بسیار بیشتری از ردیاب‌های معمولی دارند. یکی از این ردیاب‌های پیشرفته، ردیاب ماشین مدل IR230 است که ایران رهیاب ارائه می‌کند. این ردیاب باکیفیت علاوه‌بر تمامی امکانات ردیاب معمولی همچون ردیابی خودرو روی نقشه به‌صورت آنلاین و آفلاین، ثبت مسیر حرکت خودرو و ارائه اطلاعات خودرو همچون مسیر پیموده‌شده، وضعیت خودرو همچون روشن یا خاموش و بسته بودن در‌ها، امکانات بیشتری مانند کنترل از راه دور خودرو و خاموش‌ کردن موتور خودرو را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید این ردیاب هوشمند را از ایران رهیاب بخرید. درادامه، با امکانات ویژه ردیاب هوشمند آشنا می‌شویم.

کنترل از راه دور خودرو با موبایل؛ ویژگی منحصر‌به‌فرد ردیاب هوشمند

از بین امکانات فراوانی که ردیاب IR230 یا ردیاب هوشمند خودرو دراختیار کاربران قرار می‌دهد، بدون شک امکان کنترل از راه دور خودرو جذاب‌ترین ویژگی آن است. با نصب ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای در خودرو خود می‌توانید در صورت بروز سرقت، با ارسال پیام کوتاه یا فشردن یک دکمه در موبایل خود، موتور ماشین را در هر نقطه‌ای از دنیا خاموش کنید. با فعال‌کردن این وضعیت، خودرو به‌هیچ‌عنوان روشن نخواهد شد و سارقان نیز نمی‌توانند دلیل این موضوع را کشف کنند. هم‌زمان شما می‌توانید ازطریق ردیابی خودرو با موبایل محل دقیق خودرو را روی نقشه مشاهده کنید و آن را به پلیس اطلاع دهید.

ردیاب کنترل از راه دور خودرو چگونه کار می‌کند؟

این ردیاب‌ها از دو بخش تشکیل شده‌اند. بخش اول دستگاهی است که روی خودرو نصب می‌شود و ازطریق GPS و اینترنت سیم‌کارت، امکان مشاهده اطلاعات لحظه‌ای خودرو و قابلیت کنترل خاموش‌کردن موتور را فراهم می‌کند. بخش دوم پنل کاربری است که به‌صورت اختصاصی دراختیار صاحب خودرو قرار می‌گیرد. شما می‌توانید ازطریق موبایل و کامپیوتر به این پنل دسترسی داشته باشید و موقعیت لحظه‌ای خودرو را ازطریق GPS ماهواره‌ای دریافت کنید. همچنین در‌صورت نیاز موتور ماشین را خاموش کنید.

شنود و دریافت اطلاعات آنلاین خودرو؛ قابلیت‌های ردیاب هوشمند و پیشرفته خودرو

خاموش‌کردن خودرو از راه دور تنها یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این دسته از ردیاب‌ها است. شما می‌توانید با خرید ردیاب هوشمند از امکانات دیگری مانند شنود صدای زنده خودرو با کیفیت چشمگیر نیز بهره‌مند شوید. همچنین، اطلاع از باز‌شدن در‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های این ردیاب پیشرفته است. بدین‌ترتیب، می‌توانید در هر زمان و در هر فاصله‌ای از خودرو خود اطلاعات دقیق آن را مشاهده کنید و بلافاصله بعد از بازشدن در‌ها از وقوع سرقت مطلع شوید. با ضبط صدای سارقان نیز می‌توانید به پلیس کمک کنید تا خودرو به‌سرقت‌رفته شما در مدت زمان کوتاهی پیدا کند.

ایران رهیاب

چه کسانی می‌توانند از ردیاب پیشرفته با قابلیت کنترل از راه دور خودرو استفاده کنند؟

ردیاب پیشرفته خودرو تکنولوژی به‌روزی دارد؛ اما روی تمامی خودروهای جدید و قدیمی بدون هیچ مشکلی نصب می‌شود. در‌واقع، حتی نوع خودرو نیز چندان تفاوتی نمی‌کند و می‌توانید از آن برای مراقبت از خودروهای سواری، تاکسی‌ها، خودروهای اجاره‌ای، خودروهای نمایشگاهی، اتوبوس‌ها، کامیون‌ها، ناوگان حمل و نقل و... استفاده کنید. برای مشاهده قیمت جی پی اس خودرو و خرید انواع ردیاب‌های هوشمند با قابلیت‌های ویژه کافی است تا به وب‌سایت ایران رهیاب مراجعه کنید.

ایران رهیاب؛ ارائه‌کننده ردیاب‌های پیشرفته در ایران

در این مقاله، سعی کردیم با ردیاب پیشرفته خودرو و امکانات آن آشنا شویم. ردیاب هوشمند این امکان را به شما می‌دهد تا در هر جای دنیا که باشید، بتوانید خودرو به‌سرقت‌رفته خود را با ارسال یک پیامک خاموش کنید و از دزدیدنش جلوگیری کنید. ایران رهیاب، یکی از شرکت‌های معتبر و پر‌سابقه در ارائه انواع محصولات جی پی اس خودرو و سیستم‌های پیشرفته ضد‌سرقت، این امکان را برای همه صاحبان خودروها فراهم کرده است تا با هزینه‌ای اندک و نصب ردیاب ماهواره‌ای، از سرقت خودروتان جلوگیری کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ردیاب و سایر ردیاب‌های پر قدرت همین حالا به وب‌سایت ایران رهیاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های یک کاشی مرغوب و نگاهی به برند تبریز یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل، تعمیرات پکیج و کولر گازی در تهران خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از راد گستر نوین  حرف آخر؛ آموزش کنکور با روش های جدید خرید اقساطی تلویزیون ایرانی و خارجی با بهترین قیمت منبع iranrahyab

از سراسر وب

  دیدگاه کاراکتر باقی مانده قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.
  • زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.
  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. لطفا پرسش‌های نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • زومیت یک سایت تخصصی در حوزه‌ی فناوری است، خواهشمند است از بحث‌های سیاسی در بخش دیدگاه‌ها پرهیز کنید.
  • هرگونه فعالیت که به قوم، نژاد، دین یا حزب خاصی توهین شود ممنوع است.
  • تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.
  • کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود.
  • لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. از طرفی قرار نیست همه افراد دیدگاه یکسان با شما داشته‌ باشند.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. دیدگاه‌های فینگلیش حذف خواهند شد.
  • در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وب‌سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد.
  • لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

    در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

    ارسال نظر نمایش دیدگاه‌ها نمایش دیدگاه ها