Loading...

۲۲۲ اسب‌بخار قدرت بیشتر برای نیسان پاترول!

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :24958
1401/07/09
9397

۲۲۲ اسب‌بخار قدرت بیشتر برای نیسان پاترول!

۲۲۲ اسب‌بخار قدرت بیشتر برای نیسان پاترول!

نزدیک به ۱۳ سال است که نیسان نسل ششم پاترول را تولید می‌کند و در این مدت، تنها به فیس‌لیفت هایی که ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ برپایه آن ارائه شد برای تازه نگاه داشتن SUV لوکس خود بسنده کرده. اما مشتریان اصلی نیسان پاترول را شیخ‌نشین‌های حوزه خلیج فارس که عادت دارند به داشتن جدیدترین و به‌روزترین خودروها در بازار خود، تشکیل می‌دهند. و در چنین بازارهایی، خودروها باید زود به زود، به‌روز شوند. اینجاست که پای تیونرها برای تازه نگاه داشتن و حفظ جذابیت خودروهایی نظیر نیسان پاترول برای مشتریان به میان می‌آید. در مورد پاترول، به تازگی پروژه تیونینگی توسط Manhart برپایه این SUV لوکس ژاپنی ارائه شده که قدرت موتور ۵.۶ لیتری V8 نیسان را به میزان ۲۲۲ اسب‌بخار ارتقاء می‌دهد!

نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت

منهارت تیونری است که بیشتر خودروهای اروپایی مانور می‌دهد و قابلیت‌های خود را بیشتر بر روی تولیدات ب‌ام‌و، و بعد مرسدس-بنز و آئودی به نمایش گذاشته. اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنید برای نیسان پاترول، کم گذاشته. آنچه که در نگاه اول به این مخلوق جدید منهارت جلب نظر می‌کند، ترکیب رنگ سیاه و طلایی بدنه است که به امضای این تیونر آلمانی تبدیل شده. اما شاید جذاب‌تر ترکیب رنگ زرد و طلایی بدنه و رینگ‌های 24 اینچ سفارشی، اتفاق‌هایی باشد که پشت ظاهر پرهیبت نیسان پاترول منهارت افتاده.

همینطور که از تصاویر پیداست، پروژه برپایه مدل اسپرتی‌تر نیسان پاترول، یعنی Patrol Nismo توسعه یافته؛ خودرویی که در حالت عادی، از موتور V8 نیسان ۴۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. اما منهارت با کیت تقویت خود که شامل یک سوپرچارجر می‌شود، قدرت موتور را به ۶۵۰ اسب‌بخار و بییشینه گشتاور آن را به ۶۰۰ نیوتن‌متر رسانده. فعلا اطلاعات عملکردی از خروجی این کیت ارتقاء قدرت در بخش عملکردی ارائه نشده اما قطعا صفر تا صد به مراتب سریع‌تر از ۷.۳ ثانیه نیسان پاترول نیسمو استاندارد به این هیولای ۲.۶۶۵ کیلوگرمی می‌بخشد. و قطعا به واسطه بهره‌مندی از کیت اگزوز اسپرتی‌تر، طنینی در خور یک خودرو اسپرت قدرتمند دارد.

نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت

در کنار اینها باید به کابین بسیار خوش‌ساخت و جذابی اشاره کنیم که منهارت برای نیسان پاترول ۶۵۰ اسب‌بخاری خود ساخته. همچون ظاهر سیاه و طلایی، فضای داخلی این نیسان پاترول نیسمو نیز به زیبایی با چرم و آلکانتارای سیاه و طلایی پوشش یافته تا کمی از حس قدیمی بودن طراحی داخلی، کم کند. و به واقع نیز در رسیدن به این مهم، موفق بوده.

نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط منهارت

انتهای پیام

نوشته ۲۲۲ اسب‌بخار قدرت بیشتر برای نیسان پاترول! اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.