Loading...

فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :20948
1401/05/21
8358

فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا

فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند. بر اساس اعلام شرکت، فروش خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره بهمن موتور در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد شروع می شود و ثبت نام تا پایان همان روز برای مشتریان از طریق سایت بورس کالا انجام خواهد شد. 

در این مرحله فروش، دیگنیتی پرایم با قیمت ۸۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان، فیدلیتی پرایم ۵نفره با قیمت ۷۵۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان و فیدلیتی پرایم ۷سرنشین با قیمت ۷۷۲میلیون تومان توسط بهمن موتور در بورس کالا عرضه می‌شود. موعد تحویل خودروهای قابل عرضه نیز ۲۳ مهر ماه اعلام شده است.

متقاضیان شرکت در طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور می توانند در تاریخ ۲۶ مردادماه با مراجعه به سایت بورس کالا برای خرید اقدام کنند. البته هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش و خرید تنها یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز تنها برای خریدار اصلی صورت خواهد گرفت. خریدار با توجه به قیمت نهایی فروش ملزم به پرداخت ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و همین‌طور پرداخت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، پلاک و هزینه شخص ثالث است.

بخشنامه فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا - چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

جزئیات عرضه دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، در تاریخ ذکر شده ۳۵۰دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰دستگاه دیگنیتی متعلق به شرکت بهمن موتور راهی تالار صنعتی می‌شود. از این تعداد، ۸۵دستگاه فیدلیتی هفت نفره تیپ۲ مشکی و ۹۰دستگاه فیدلیتی هفت نفره تیپ۲ سفید است. ۸۵ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک سفید نیز در صف عرضه قرار دارند. در مورد دیگنیتی پرایم نیز ۱۲۵ دستگاه به رنگ مشکی و ۱۲۵ دستگاه به رنگ سفید عرضه می‌شوند.

خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور را مطابق لیست انتخاب کند. علاوه بر این خریداران ملزم به واریز ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش هستند.

در کنار این مبلغ، برای فیدلیتی هزینه ۱۷۳میلیون و ۹۱۹هزار و ۲۷ریال (شامل مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۱۳۳میلیون ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال و هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷میلیون و ۱۸۳هزار و ۲۷ریال) دریافت می‌شود. این وجه که باید توسط خریداران به نام شرکت بهمن موتور واریز شود، برای دیگنیتی ۳۵۳میلیون و ۵۰۰هزار ریال اعلام شده که شامل هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷میلیون و ۱۸۴هزار و ۲۷ریال می‌شود.

لازم به ذکر است پیش‌تر نیز خودرو کارا متعلق به این خودروسازی در بورس عرضه شده و مورد معامله قرار گرفته بود. در مجموع ۱۳۹دستگاه کارا تک کابین و دوکابین مورد معامله قرار گرفته بود که شامل ۸۱دستگاه کارا دو کابین و ۵۸دستگاه کارا تک کابین میشد.

کوتاه از بهمن موتور دیگنیتی

دیگنیتی به عنوان تنها کراس‌اوور مونتاژ داخل با استایلی کوپه‌مانند، به واسطه همین طراحی اسپرتی و جذاب به گزینه ای متمایز در بازار تبدیل شده. و متناسب با همین استایل مدرن و بالارده، از سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی نیز بهره می‌برد. برای مثال در بخش ایمنی باید به بهره‌مندی دیگنیتی از کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی، کنترل هرزگردی، ABS+EBD، سیستم‌‌‌های کمک ترمز EBA+BAS+BA+EVA، کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ‌‌‌های جلو و جانبی جلو، سنسور نور و باران، نمایش لحظه ای فشار باد تایرها و دوربین دنده عقب به همراه سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف اشاره کرد.

بهمن موتور دیگنیتیبهمن موتور دیگنیتیبهمن موتور دیگنیتیبهمن موتور دیگنیتی

ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی، نویگیشن، آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن، چراغ خوشامدگویی و بدرقه، دیلایت، تهویه اتوماتیک با پانل لمسی و دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، سانروف پانورامیک با بازشو دو تکه، پوشش چرم فضای داخلی، بازشو برقی درب قسمت بار، کروزکنترل و سنسور‌‌‌های پارک جلو و عقب نیز از دیگر امکانات قابل ذکر بهمن موتور دیگینیتی هستند.

دیگنیتی با طول بدنه ۴۶۸۵ میلیمتر در رده کراس‌اوور‌‌‌های کامپکت قرار می‌گیرد. محرک این محصول بهمن موتور، یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب‌بخار بوده که توان تولید ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌‌‌های جلو نیز بر عهده یک گیربکس CVT مجهز به سیستم تیپ‌ترونیک است.

امکانات و پیشرانه فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی نیز همچون دیگنیتی دارای موتور ۱۵۰۰cc توربوشارژ است البته با این تفاوت که قدرت موتور، ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن متر است. این موتور ۴ سیلندر از مسیر گیربکس ۶ سرعته دو کلاچ نیرو را به چرخ‌‌‌های جلو منتقل می‌کند. و حال که بحث چرخ‌ها مطرح شد، بد نیست بدانید فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی‌‌‌۲۰ اینچ به بازار عرضه می‌شود. از جمله امکانات فیدلیتی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ، اتصال بلوتوث و قابلیت انتقال صفحه نمایش گوشی بر روی نمایشگر اصلی
– دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت در پارک به همراه دوربین دنده عقب
– نمایشگر ۱۲.۳ اینچ پشت فرمان
– تهویه اتوماتیک
– صندلی برقی راننده و سرنشین جلو با گرمکن
– سنسور پارک عقب و جلو
– تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل)
– ورود بدون کلید با استارت دکمه ای
– باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)
– آینه‌‌‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و چراغ راهنما و خوش آمدگویی
– سانروف پانورامیک
– چراغ‌‌‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی و Auto Light
– سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و …
– سیستم صوتی با ۸ بلندگو
– شارژر وایرلس تلفن همراه
– ایربگ‌‌‌های جلو و جانبی جلو
– کنترل حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی و ESP
– سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط به همراه رادار تشخیص نقاط کور
– ترمز پارک برقی به همراه اتوهُلد

مرحله سوم فروش نقدی بهمن موتور فیدلیتینمای عقب بهمن موتور فیدلیتیطراحی داخلی بهمن موتور فیدلیتیصندلی های جلو بهمن موتور فیدلیتی

انتهای پیام

نوشته فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.