Loading...

معرفی ب ام و CE04 ؛ اسکوتر ۱۲ هزار دلاری آلمانی ها

دسته بندی : دانشنامه خودرو کد خبر :56801
1402/08/13
23792

معرفی ب ام و CE04 ؛ اسکوتر ۱۲ هزار دلاری آلمانی ها

معرفی ب ام و CE04 ؛ اسکوتر ۱۲ هزار دلاری آلمانی ها
اسکوتر ب ام و CE04اسکوتر ب ام و CE04

ب ام و قصد دارد موتورسیکلت برقی CE04 را در آمریکا عرضه کند؛ اسکوتری با طراحی متفاوت و قیمت ۱۲ هزار دلاری.

در دنیای امروز، مشکلات زیست محیطی و به‌خصوص آلودگی هوای کلان شهرها، صنعت خودرو، موتورسیکلت و به صورت کلی، صنعت حمل و نقل را به سوی برقی شدن و استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر سوق داده است، همچنین تغییرات چشم‌گیری را برای حفظ محیط‌زیست در نظر گرفته است. ب ام و در خلال برگزاری مراسم هفته آب‌وهوا در نیویورک آمریکا تعهد خود به آینده‌ای پاک را با اسکوتر برقی CE04 نشان داده است. همان‌طور که می‌دانید، اسکوتر یادشده چند سال پیش معرفی شد، اما همچنان طرف‌داران زیادی دارد و به همین دلیل، آلمانی ها از چنین فرصت‌هایی برای یادآوری توانایی‌های محصول خود استفاده می‌کنند.

اسکوتر ب ام و CE04

اسکوتر ب ام و CE04

اسکوتر جدید ب ام و CE04 در بحث طراحی از سبکی متمایز و کیوبیک (مکعبی) بهره مند است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های CE04 باتری ۸.۹ کیلووات ساعتی آن است که در ارتفاع پایینی نصب شده و به این ترتیب، سبب ایجاد مرکز ثقل پایین و پایداری بسیار خوبی‌ برای CE04 شده است. اسکوتر ب ام و CE04 با هر بار شارژ کامل می‌ تواند مسافت ۱۳۰ کیلومتر را طی کند، که مشابه ب ام و i3 است و برای تردد در مسیرهای شهری گزینه‌ ای بسیار ایده آل به حساب می آید.

اسکوتر ب ام و CE04اسکوتر ب ام و CE04

در این اسکوتر با استفاده از شارژر ساده خانگی می‌توان باتری را در عرض ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه شارژ کرد، درصورتی‌که، از شارژرهای فست استفاده شود، در کم تر از ۴۵ دقیقه می‌توان شارژ ۲۰ تا ۸۰ درصد را تجربه کرد. پیشرانه برقی اسکوتر برقی CE04 حدود ۴۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و به همین دلیل، توانایی‌ های شتاب‌گیری و حرکتی این اسکوتر فراتر از حد انتظار مشتریان خواهد بود، البته نسخه‌ای ضعیف تر نیز با قدرت ۳۱ اسب بخار قابل سفارش گذاری است؛ هر چند حداکثر سرعت هر دو مدل به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

قیمت CE04

اسکوتر ب ام و CE04

مشتریان برای خرید اسکوتر ب ام و CE04 باید حدود ۱۲ هزار دلار پرداخت کنند که این عدد برای یک اسکوتر کاملاً لاکچری و حتا دور از دسترس بسیاری از افراد محسوب می شود.

CE04 چه مشخصاتی دارد؟

پیشرانه برقی اسکوتر برقی CE04 حدود ۴۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و به همین خاطر توانایی‌ های شتاب گیری و حرکتی این اسکوتر فراتر از حد انتظار مشتریان خواهد بود. البته نسخه‌ای ضعیف تر نیز با قدرت ۳۱ اسب بخار قابل سفارش گذاری است.

CE04 چه قیمتی دارد؟

مشتریان برای خرید اسکوتر CE04 باید حدود ۱۲ هزار دلار پرداخت کنند که این عدد برای یک اسکوتر کاملا لاکچری و حتی دور از دسترس بسیاری از افراد محسوب می شود.

نوشته معرفی ب ام و CE04 ؛ اسکوتر ۱۲ هزار دلاری آلمانی ها اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.