Loading...

جایزه ویژه برای نمایندگی‌ها به ازای فروش هر کیا EV6 مدل ۲۰۲۳

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68965
1403/01/30
6154

جایزه ویژه برای نمایندگی‌ها به ازای فروش هر کیا EV6 مدل ۲۰۲۳

جایزه ویژه برای نمایندگی‌ها به ازای فروش هر کیا EV6 مدل ۲۰۲۳

فروش خودروهای برقی کیا در سه ماهه اول سال 2024 تقریباً دو برابر شد. بااین‌حال، خودروساز کره‌ای قصد دارد فروش محصولاتش را افزایش دهد تا انبارهای خود را خالی کرده و راه را برای عرضه مدل‌های جدید هموار کند. این شرکت برای دستیابی به این هدف، در ماه آوریل به ازای هر کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ که نمایندگی‌های ایالات‌متحده به فروش برسانند مبلغ تشویقی پرداخت می‌کند.

به ازای فروش هر کیا EV6 مدل 2023، هزار دلار جایزه بگیرید!

در این طرح به ازای هر کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ که به مشتری تحویل داده شود، 1000 دلار به نمایندگی مربوطه پرداخت می‌شود. کیا همچنین به ازای فروش هر EV6 GT نیز ۱۵۰۰ دلار به فروشنده می‌پردازد.

فورد نیز در طرحی بحث‌برانگیز به نام مشوق‌های پلکانی، نمایندگی‌ها را به فروش F-150‌های 2023 تشویق کرده است. البته در این طرح نمایندگی‌ها باید سهمیه‌های خاصی را رعایت کنند و در صورت پیشی‌گرفتن از اهداف، مشوق‌های نقدی به ازای هر خودرو افزایش می‌یابد.

این استراتژی با انتقاد نمایندگی‌های فورد و کیا مواجه شده است. نمایندگی‌ها معتقدند این کار آن‌ها را در تضاد با مشتریان قرار می‌دهد. به اعتقاد نمایندگان کیا و فورد، تلاش بیش از حد فروشندگان برای فروش مدل‌های 2023 ممکن است منجر به سردرگمی مشتریان شود. به نظر می‌رسد طرح کیا ساده‌تر و فاقد مراحل یا سهمیه است.

کیا EV6 و EV9

البته خریداران محصولات کیا نباید انتظار تخفیف مشابهی را از سوی نمایندگی‌ها داشته باشند. درحالی‌که فروشنده می‌تواند برای جذب مشتریان تخفیفی ارائه دهد، اما اگر احساس کند کاهش قیمت برای جذب خریدار غیرضروری است، می‌تواند پول را برای خودش نگه دارد.

این مشوق مالی فقط به مدل‌های قدیمی محدود نمی‌شود. کیا همچنین به ازای هر EV6 و EV9 مدل 2024 که به فروش برسد، ۵۰۰ دلار به نمایندگی‌ها پرداخت می‌کند. این خودروساز همچنین به ازای فروش هر خودروی پلاگین هیبریدی ۲۵۰ دلار به فروشندگان می‌پردازد.

کیاEV6  مدل ۲۰۲۴ درحال‌حاضر با اقساط ماهانه 279 دلار قابل خرید است. علاوه‌براین، کیا تخفیف‌هایی تا 7500 دلار را برای خریداری EV9 ارائه می‌دهد.