Loading...

برند جدید چری اکسلانتیکس با سدان برقی ES معرفی شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69342
1403/02/07
9559

برند جدید چری اکسلانتیکس با سدان برقی ES معرفی شد

برند جدید چری اکسلانتیکس با سدان برقی ES معرفی شد

محصولات برند اکسلانتیکس (EXLANTiX) با پیشرانه تمام الکتریکی، ترکیبی جذاب از توانایی فنی و طراحی مدرن دارند. اولین مدل از این سری، سدان ES خواهد بود.

جدیدترین محصول چری، به وضوح شبیه به خودروهای تویوتا و خصوصا کمری دیده می‌شود. این مورد البته، منحصر به نمای بیرونی است و داخل خودرو، المان‌های مرسوم در مدل‌های الکتریکی ساخت چین، مثل هواوی S7 دیده می‌شود. استفاده از کد مدل ES نیز سدان لکسوس را به یاد می‌آورد.

چری اکستلانتیس ES اکسید برقی EXLANTiX

اولین خودروی اکسلانتیکس، حدود یک سال پیش، با برند اکسید رونمایی شده بود و استرا (Esterra) نام داشت. آنچه این مدل را متفاوت از دیگران نشان می‌دهد، مجموعه‌ای از چراغ‌های LED است که طرفین سپر نصب شده‌اند و طرح‌های متنوع را نشان می‌دهند. همچنین، بخشی از انتهای بدنه، مشابه بال عقب خودروهای سوپراسپرت، قابلیت تغییر وضعیت دارد. ابعاد این خودرو شامل طول ۴۹۴۵ و عرض ۱۹۷۸و ارتفاع ۱۴۶۷ و فاصله محوری ۳۰۰۰ میلی‌متر، مشابه تویوتا کمری امروزی است.

چری اکستلانتیس ES اکسید برقی نمای اصلی

اکسلانتیکس ES دو نوع پیشرانه با سیستم محرک عقب یا چهارچرخ ارایه می‌کند. مدل پایه، ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه‌ی دو دیفرانسیل، با ۴۸۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌شود. ارزان‌ترین نمونه در زمان ۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و مدل مجهز به دو موتور برقی با امکانات کامل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت  ۴ ثانیه دارد. گیربکس تک سرعته برای انواع این خودرو ثابت است.

چری اکستلانتیس ES اکسید برقی نمای داخلی

مدیران چری ادعا می‌کنند اکسلانتیکس ES  پنج ستاره‌ از Euro-NCAP و C-NCAP چین و LATIN-NCAP امریکای جنوبی را دریافت کرده است. این خودرو با آستانه قیمت ۳۲ هزار دلار عرضه می‌شود و در مدل دو موتوره، نزدیک به ۵۰ هزار دلار هزینه خرید دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای