Loading...

معرفی قطعات افترمارکتی جدید برای تویوتا لندکروزر پرادو

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68996
1403/02/01
4994

معرفی قطعات افترمارکتی جدید برای تویوتا لندکروزر پرادو

معرفی قطعات افترمارکتی جدید برای تویوتا لندکروزر پرادو

شرکت مودلیستا قطعات افترمارکتی جدیدی را برای بهبود ویژگی‌های ظاهری و آفرود تویوتا لندکروزر پرادو معرفی کرده است.

طرفداران آفرود علاقه زیادی به قطعات افترمارکتی دارند چراکه با هزینه‌ای کمتر می‌توانند خودرویی جذاب‌تر داشته باشند؛ اما هر روز از تعداد برندهایی که خود به‌صورت فابریک چنین قطعاتی را عرضه می‌کنند کاسته می‌شود. کافی است به تعداد خودروهای کارخانه‌ای مجهز به قطعات آفرود استاندارد نگاه کنید تا این موضوع را بیابید.

یکی از جذاب‌ترین خودروهای آفرود که در چند ماه اخیر معرفی شده نسل جدید لندکروزر پرادو است که ژاپنی‌ها قطعات مخصوص این خودرو را برای بازار داخلی خود معرفی کرده‌اند. این خودرو که در ژاپن با نام لندکروزر ۲۵۰ شناخته می‌شود تفاوت‌های زیادی با سری ۷۰ و لندکروزر ۳۰۰ بزرگ‌تر دارد. تویوتا برای افزایش جذابیت‌های این خودرو قطعات ساخت کمپانی JAOS و مودلیستا را معرفی کرده است.

از جمله این قطعات می‌توان به گارد سپر جلو مشابه نمونه‌های فابریک کارخانه‌ای اشاره کرد. این قطعه مستقیماً جایگزین بخش مرکزی سپر می‌شود و هماهنگی بالایی با سینی زیر موتور دارد. به این لیست باید رینگ‌های ۱۸ اینچی سفارشی را نیز اضافه کرد. گل پخش‌کن‌های بزرگ نیز با طراحی متمایز خود کاملاً جلب‌توجه خواهند کرد. یک کیت سفارشی نیز وجود دارد که همه بخش‌های پشت صندلی‌های جلو را به‌صورت مسطح درمی‌آورد تا فضای زیادی فراهم شود.

مودلیستا نیز با دست پر وارد میدان شده و قطعات منحصربه‌فرد خود برای لندکروزر پرادو جدید را معرفی کرده است. این شرکت رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت JAOS در آمریکا نیز فعالیت می‌کند و بنابراین احتمال دارد این قطعات برای لندکروزر پرادو بازار آمریکا نیز عرضه شوند. شاید این کار با استقبال مالکانی روبرو شود که خواهان خودرویی متمایزتر هستند زیرا به نظر می‌رسد اکثر قطعات بخش TRD و ARB تویوتا برای نسل جدید ۴ رانر ارائه خواهند شد. همچنین با توجه به سابقه لندکروزر به نظر نمی‌رسد که تریم TRD این خودرو تولید شود. اگرچه تریم های تریل هانتر و TRD Pro تویوتا ۴ رانر جدید از نظر آفرود توانایی‌های زیادی دارند اما این طرفداران لندکروزر هستند که می‌خواهند فراتر از ۴ رانر ظاهر شوند و به همین خاطر ژاپنی‌ها چنین فرصتی را از دست نخواهند داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برچسب هااخبار خودرو تویوتا پرادو