Loading...

فیسکر اکنون شش نمایندگی در ایالات متحده دارد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69004
1403/02/01
4688

فیسکر اکنون شش نمایندگی در ایالات متحده دارد

فیسکر اکنون شش نمایندگی در ایالات متحده دارد

فیسکر اکنون شش نمایندگی در ایالات متحده دارد
گروه بین الملل: فیسکر، سازنده کراس اوور تمام الکتریکی اوشن، شریک نمایندگی دیگری در ایالات متحده اضافه کرد و تعداد کل نمایندگی های این کشور را به شش عدد رساند. آخرین نمایندگی دارای امتیاز در میامی، فلوریدا افتتاح شد و دومین حضور این شرکت در ایالت سان شاین است.
به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر، فیسکر در جورجیا،ایندیانا، نیویورک، فلوریدا و کارولینای جنوبی نمایندگی دارد. این سازنده خودروهای الکتریکی همچنین دارای سه مرکز به اصطلاح فیسکر است که دو مرکز در کالیفرنیا و یکی در نیویورک است. در اروپا، این استارت ‌آپ درحال حاضر دارای 12 نمایندگی است - بالاتر از چهار مرکز قبلی - و 18 مرکز خودگردان که مشتریان می ‌توانند رانندگی کنند، سفارش دهند و تحویل بگیرند.
این اخبار برای دارندگان کراس اوور باتری‌دار فیسکرکه از مشکلات نرم ‌افزاری، کاهش شدید قیمت ‌های فروش مجدد و عدم اطمینان در مورد توانایی این شرکت برای سرویس دهی به محصول خود خشمگین هستند، آرامش می ‌دهد.
این استارت ‌آپ گفت که تولید اوشن الکتریکی از ماه گذشته متوقف شده است «برای هماهنگ کردن سطح موجودی و پیشرفت طرح‌های استراتژیک و مالی». این حرکت زمانی انجام شد که فیسکر تقریباً 4 هزار و 700 دستگاه خودرو از مجموع حدود 11 هزار دستگاهی که توسط مگنا در اتریش ساخته شده بود در فهرست موجودی داشت.