Loading...

فیس لیفت هاوال H6 معرفی شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69031
1403/02/01
5315

فیس لیفت هاوال H6 معرفی شد

فیس لیفت هاوال H6 معرفی شد

نسل سوم هاوال H6 اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو سال 2020 رونمایی شد و حالا دستخوش یک فیس‌لیفت شده است. ازآنجایی‌که این یک فیس‌لیفت است نه نسل جدید، پروفیل جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و تغییرات اصلی در جلو و عقب صورت گرفته است. در جلوی خودرو شاهد جلوپنجره بزرگ و جدیدی هستیم که بخش بزرگی از دماغه را پوشانده و الگوی داخلی متمایزی با لوگوی برجسته هاوال دارد. در طرفین این جلوپنجره، چراغ‌هایی که به چشم می‌خورد که با اضافه‌ای عمودی که به سمت پایین کشیده شده، شکلی شبیه عدد 7 لاتین را ایجاد کرده است.

هاوال H6

بزرگ‌ترین تغییر در عقب خودرو چراغ‌های جدیدی است که حالا دیگر به هم متصل نیستند و نوشته HAVAL بین دو چراغ جای گرفته است. غیرازاین اما تغیر دیگری در عقب و درب صندوق دیده نمی‌شود. نسخه فیس‌لیفت H6 همچنان از همان پیشرانه‌های قبل استفاده می‌کند اما ارتقاء پیدا کرده‌اند و پیشرانه 1.5 لیتری توربو حالا 175 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قدرت موتور 2 لیتری هم از 208 به 228 اسب بخار افزایش پیدا کرده و مصرف سوخت آن به 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد. نسخه‌های هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی فیس‌لیفت هم احتمالاً به‌زودی معرفی خواهند شد.

هاوال H6

هاوال H6 فیس‌لیفت 4,703 میلی‌متر طول، 1,886 میلی‌متر عرض و 1,730 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,738 میلی‌متر است. این در حالی است که قبل از فیس‌لیفت طول شاسی‌بلند هاوال 4,653 میلی‌متر بود و ازآنجایی‌که فاصله محوری تغییری نکرده است، این طول اضافی فقط در اوورهنگ‌ها اعمال شده است. H6 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای گریت وال محسوب می‌شود و حتی زمانی پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بازار چین بود. اولین نمایش فیس‌لیفت این خودرو احتمالاً هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن صورت خواهد گرفت و باید بتواند تا زمان عرضه نسل چهارم H6 توان رقابت آن را حفظ کند.

هاوال H6

نوشته فیس لیفت هاوال H6 معرفی شد اولین بار در چرخان پدیدار شد.