Loading...

شارک؛ اولین وانت پیکاپ برقی بی وای دی برای بازارهای جهانی

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69321
1403/02/06
3408

شارک؛ اولین وانت پیکاپ برقی بی وای دی برای بازارهای جهانی

شارک؛ اولین وانت پیکاپ برقی بی وای دی برای بازارهای جهانی

بی وای دی اعلام کرد اولین وانت پیکاپ برقی‌اش برای بازارهای جهانی شارک نام خواهد داشت.
بی وای دی شارک

وانت پیکاپ بدون آلایندگی این خودروساز چینی قرار است بر اساس پلتفرم DMO سوپر هیبرید آفرود ساخته شود. همان‌طور که قبلاً نیز در پدال خبرش منتشر شده، بی وای دی شارک در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اولین بار در اگوست ۲۰۲۳ بود که این پلتفرم توسط زیر برند فنگ چنگ بائو رونمایی شد. حروف DM در این واژه مخفف دوال مود و حرف O مخفف کلمه آفرود است.

بی وای دی شارک بی وای دی شارک

چینی‌ها اشاره زیادی به ویژگی‌های پیکاپ جدید خود نکرده‌اند اما در پوستر رونمایی شده عبارت “بی وای دی شارک با تکنولوژی DMO به زودی عرضه می‌شود” به چشم می‌خورد. چندی پیش بود که تصاویر جاسوسی وانت پیکاپ بی وای دی شارک در رسانه‌ها منتشر شد. این خودرو به عنوان محصولی میان سایز و با ابعادی بزرگ‌تر از تویوتا هایلوکس تولید خواهد شد.

وانت پیکاپ ها در کشور چین به عنوان خودروهای تجاری سبک شناخته می‌شوند و محدودیت‌های زیادی نسبت به خودروهای سواری روی آن‌ها اعمال شده است. این موضوع یکی از چندین فاکتوری است که باعث شده برندهایی همچون بی وای دی بیشتر روی خودروهای سواری تمرکز کنند و تمرکز چندانی روی وانت پیکاپ ها نداشته باشند. در بین برندهای چینی جیلی به‌صورت رسمی از وانت پیکاپ رادار RD6 برقی رونمایی کرده و آن را به دست مشتریان نیز رسانده است. رادار در چین فعالیت‌های تبلیغاتی زیادی برای این وانت در نظر نگرفته و عمده تلاش‌های خود را معطوف به بازارهای جهانی کرده است. به محض رونمایی وانت پیکاپ بی وای دی شارک جزئیات آن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۴ رای برچسب هاBYD اخبار خودرو پیکاپ - وانت