Loading...

چری جتور شانهای T2؛ شاسی‌بلند آفرود با قیمت 25 هزار دلار

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69326
1403/02/06
3787

چری جتور شانهای T2؛ شاسی‌بلند آفرود با قیمت 25 هزار دلار

چری جتور شانهای T2؛ شاسی‌بلند آفرود با قیمت 25 هزار دلار

شاسی‌بلند جدید چری جتور شانهای T2 با قیمت حدود ۲۵ هزار دلار راهی بازار چین شد.
چری جتور شانهای T2

برند جتور چندی پیش از شاسی‌بلند آفرود شانهای T2 رونمایی کرد و به تازگی نیز این خودرو با بازه قیمتی ۲۵ تا ۲۹ هزار دلار در دسترس خریداران چینی قرار گرفته است. شانهای T2 نسخه پلاگین هیبریدی از شاسی‌بلند جتور تراولر است. چینی‌ها سه نسخه از T2 را ارائه کرده‌اند که دو نمونه دارای طراحی تک دیفرانسیل و یکی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است.

از نظر ظاهری تفاوتی بین چری جتور شانهای T2 و تراولر وجود ندارد و شاهد خودرویی با ظاهر جعبه‌ای، سپرهای جلو و عقب بزرگ و چراغ‌های جلوی مربعی هستیم. البته جلوپنجره این خودرو از تریم مشکی بهره برده و لوگوی جتور نیز با فونت بزرگ در آن خودنمایی می‌کند. استفاده از روف راک و پلاستیک‌های محافظتی اطراف چرخ‌ها بر ویژگی‌های آفرود شانهای T2 تأکید دارند.

چری جتور شانهای T2

همچنین درگاه شارژ کند و سریع این خودرو نیز در سمت راست خودرو نصب شده‌اند. چری جتور شانهای T2 به عنوان شاسی‌بلندی کامپکت رونمایی شده و طول/عرض/ارتفاع آن برابر با ۴۷۸۵/۲۰۰۶/۱۸۷۵ میلی‌متر است و فاصله بین محوری‌اش به ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد. تمامی نسخه‌های شانهای T2 به پیشرانه ۱.۵ لیتری پلاگین هیبریدی و گیربکس ۳ سرعته DHT مجهز هستند. حداکثر قدرت این مجموعه به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۱۰ نیوتون متر می‌رسد.

همچنین مدل‌های پایه و رده میانی جتور شانهای T2 از باتری لیتیوم آهن فسفات ۲۶.۷ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند و در حالت برقی شعاع حرکتی ۱۲۹ کیلومتری دارند؛ اما مدل پرچم‌دار این خانواده دارای باتری لیتیوم آهن فسفات ۴۳.۲۴ کیلووات ساعتی است و در حالت برقی توان پیمایش ۲۰۸ کیلومتری دارد. مجموع برد این مدل هم به ۱۳۰۰ کیلومتر می‌رسد. با استفاده از شارژر سریع می‌توان شارژ ۳۰ درصدی باتری را در عرض ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد رساند.

چری جتور شانهای T2

با ورود به کابین چری جتور شانهای T2 شاهد فرمان دی کات، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۵.۶ اینچی و… خواهید بود. دیگر تجهیزات این خودرو شامل در پشتی برقی، ورود بدون کلید، شیشه‌های جلوی ضد صدا، صندلی برقی راننده، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، سیستم رانندگی نیمه‌خودکار سطح ۲، سانروف پانورامیک، فرمان گرم شونده، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، نورپردازی داخلی و… هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵ از مجموع ۳ رای برچسب هااخبار خودرو جدید شاسی بلند