Loading...

چری اومودا E5 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد +تصاویر

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69333
1403/02/06
4904

چری اومودا E5 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد +تصاویر

چری اومودا E5 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد +تصاویر
به گزارش صنعت ماشین،

 اومودا E5 از جمله خودروهای جدیدی است که چری در نمایشگاه پکن به همراه دارد. اومودا E5 در واقع نسخه الکتریکی چری اومودا5 است و با نگاهی اجمالی به نمای ظاهری آن می توان این موضوع را متوجه شد. چرا که نسبت به اومودا5، همانند دیگر خودروهای الکتریکی موجود در بازار، در اومودا E5 جلوپنجره حذف شده و طراحی سپر آن نیز نسبت به نسخه بنزینی متفاوت است. در نمای جانبی نیز رینگ ها طراحی متفاوتی دارند و حس یک خودرو برقی را به بیننده القا می کنند. به طور کلی، طراحی نمای داخلی اومودا E5 نیز همانند نمای داخلی اومودا5 است. اگر چه در اومودا E5 در برخی از اجزا تفاوت هایی نسبت به اومودا5 دیده می شود. به طور مثال، طراحی کنسول میانی کاملا تغییر کرده و شیفتر دنده جای خود را به چند دکمه داده است. 

تجهیزات ایمنی و رفاهی
تودوزی چرمی، پوشش چرمی صندلی ها، تریم داخلی دو رنگ، سانروف، کلاستر دیجیتالی 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی، امکان رانندگی با یک پدال، سیستم‌ هشدار خروج از خط، تشخیص نقطه کور، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار از جمله تجهیزاتی است که اومودا E5 به همراه آن ها وارد بازار خواهد شد.

 
صفر تا 100 تنها در 7.6 ثانیه
چری اومودا E5 با بهره مندی از الکتروموتور با توان 204 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور، توانایی ثبت شتاب صفر تا 100 را در 7.6 ثانیه دارد. این الکتروموتور با اتصال به پک باتری 61 کیلووات ساعتی امکان پیمایش 430 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ دارد. بد نیست بدانید که در صورت استفاده از شارژ سریع، تا 80 درصد این پک باتری ظرف مدت 35 دقیقه شارژ خواهد شد. 

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد.