Loading...

هونگچی در نمایشگاه خودروی پکن چین از سه کانسپت رونمایی کرد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69337
1403/02/06
6278

هونگچی در نمایشگاه خودروی پکن چین از سه کانسپت رونمایی کرد

هونگچی در نمایشگاه خودروی پکن چین از سه کانسپت رونمایی کرد

شرکت خودروسازی هونگچی که جزو زیر مجموعه فاو کار است، به تازگی در نمایشگاه خودروی پکن حضور یافته و از سه کانسپت جدید رونمایی کرده است. این سه کانسپت در سه رده حضور دارند که شامل گلدن سانفلور، نیو انرژی و انرژی سیوینگ هستند. البته اگر یادتان باشد کانسپت‌هایی مانند این سه نیز در نمایشگاه خودروی شانگهای سال گذشته توسط این کمپانی معرفی شده بود.

تریم گلدن سانفلور به خودروهایی گفته می‌شود که در گران‌ترین رنج قیمتی قرار گرفته‌اند و خصوصا برای دولت و افرادی که دارای ارتباطات خاص و قوی هستند، ساخته می‌شوند.

بزرگترین کانسپت در این بین نیز E702 نام گرفته است و انتظار می‌رود جدیدترین طراحی‌ها در سری انرژی سیوینگ هونگچی به کار رفته باشد. در بخش ظاهری این خودرو، جلوپنجره بزرگی قرار گرفته و چراغ‌های نوار مانند در رنگ قرمز نیز روی کاپوت حضور دارند که تضاد زیبایی با سایر بخش‌ها ایجاد می‌کند. البته چراغ‌ها به علت باریک ساخته شدن خیلی به چشم نمی‌آیند.

از بخش جانبی، ظاهر خودرو بسیار به H9 شباهت دارد و همچنین ممکن است یادآور L1 جدید باشد. در بخش داخلی آن، با عناصر مدرن و باکیفیتی روبرو می‌شویم که بیشتر در رنگ سفید ساخته شده‌اند. مدل E702 احتمالا به عنوان دومین نسل H9 به بازار بیاید.

سری E009 به احتمال زیاد قرار است به عنوان سدان جدید این برند به بازار عرضه شود که با لوگوی نیو انرژی ساخته می‌شود. این آرم با نمونه‌های قبلی متفاوت است. اگر بخواهیم این سدان را از نظر سایز با دیگر موارد مقایسه کنیم، این خودرو از EH7 کوچکتر است و بنظر می‌رسد خیلی زودتر از سایر مدل‌ها به مرحله تولید برسد.

در جلو، کاپوت شکل داده شده است و چراغ‌ها با طراحی متفاوتی حضور دارند. در عقب، چراغ‌های Y شکل به چشم می‌خورند و سپر پایینی به دیفیوزر مجهز شده است.

این مطلب را نیز بخوانید: چری اومودا E5 در نمایشگاه پکن رونمایی شد، نسخه برقی فونیکس FX

کانسپت نهایی نیز مدل دیگری در سری نیو انرژی هونگچی است ولی این بار به عنوان شاسی‌بلند در نمایشگاه حضور دارد. هونگچی برای ساخت E009 از عناصر موجود در E007 الهام گرفته است؛ اگرچه بخاطر اینکه اکنون با یک شاسی‌بلند روبرو هستیم، تعجبی ندارد که در جلو، جلوپنجره گسترده‌تری را مشاهده کنیم. هردوی این مدل‌ها در بخش چرخ‌ها به اشکال مثلثی شکلی مجهز شده‌اند و اکنون بنظر می‌رسد که با همین طراحی، خودرو به مرحله تولید برسد.

درست مانند بالا، این مدل نیز به تولید بسیار نزدیک شده و بسیار زودتر از کانسپت‌های E001 و E202 که در نمایشگاه شانگهای سال گذشته ظاهر شدند، به بازار خواهد آمد. بنابراین، انتظار می‌رود که هردو مدل تا انتهای سال به بازار عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار گیرند.

نوشته هونگچی در نمایشگاه خودروی پکن چین از سه کانسپت رونمایی کرد اولین بار در چرخان پدیدار شد.