Loading...

تمرکز EXEED بر نمایش تجمل، نوآوری و پایداری

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69455
1403/02/09
2636

تمرکز EXEED بر نمایش تجمل، نوآوری و پایداری

تمرکز EXEED بر نمایش تجمل، نوآوری و پایداری

این برند فعالیت‌های کلیدی خود در این نمایشگاه را با نمایش محصولات سازگـــار با محیط‌زیست و برگـــــــزاری یک رویداد که توسط EXEED International برگزار می‌شود، آغاز خواهد کرد.

EXEED در ۲۵ آوریل از آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید خودروهای لوکس بر پایه انرژی‌های جدید رونمایی کرد.

این محصولات نتیجه پیشرفت‌های تکنولوژیکی است که توسط برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته انجام شده است. نمایش این خودرو در کنار سایر محصولات الکتریکی EXEED مانند ES و RX PHEV تنوع سبد انتخاب مشتریان از میان خودروهای انرژی جدید را متنوع‌تر کرده است.

نمایش چشم‌انداز زیست‌محیطی EXEED

EXEED همچنین یک رویداد جانبی دیگر در ۲۶ آوریل درنظر گرفته که از پکن آغاز می‌شود و در نمایشگاه محصولات زیست‌محیطی «ووهو» چین در ۲۹ آوریل به‌اوج خود می‌رسد. این رویداد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products EXEED برجسته شده، قرار است ترکیبی از نمایش تجمل، فناوری و پایداری توسط این برند باشد.

در این نمایشگاه تعدادی از محصولات بر پایه انرژی‌های جدید به‌نمایش گذاشته می‌شود که هرکدام نشان‌دهنده تعهد این برند به انرژی‌های پایدار است. در این رویداد اینستالیشن‌های تعاملی و آثار هنری سازگار با محیط‌زیست، تجربه‌ای عملی از چشم‌انداز برند را ارائه می‌دهند و بر هماهنگی بین خودروهای لوکس و طبیعت تاکید می‌کنند.

تمرکز EXEED بر نمایش تجمل، نوآوری و پایداری

برگزاری نشست سالانه فروشندگان

نقطه اوج رویدادهای آوریل EXEED، نشست سالانه نمایندگان فروش در ۲۹ آوریل در ووهو است.

در این نشست برنامه‌های استراتژیک برند و نوآوری‌های آینده با سهامداران به اشتراک گذاشته می‌شود. این گردهمایی همچنین شامل بحث‌های عمیق در مورد استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار خواهد بود که بر نقش EXEED به‌عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تاکید می‌کند.

EXEED با رونمایی از جدیدترین نوآوری‌های خود در نمایشگاه خودرو پکن و به‌دنبال آن مجموعه‌ای از رویدادهای فراگیر در ووهو نشان می‌دهد نه‌تنها بخشی از توسعه آینده خودروهای لوکس بوده، بلکه در حال شکل دادن آن است.

این برند با تمرکز بر تجملات، انرژی‌های پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد انتظارات مشتریان، آماده است معنای یک برند ممتاز در صنعت‌خودرو را دوباره تعریف کند.

EXEED در رأس هرم نوآوری چری

طبق آمار انجمن خودروسازان چین، صادرات خودرو چین در سال 2023 به 4.91 میلیون‌دستگاه رسیده است که نسبت به سال گذشته 57.9 درصد افزایش داشته است.

طبق آخرین تاریخ انجمن خودروسازان ژاپن، حجم صادرات سالانه خودرو ژاپن در سال 2023 تقریبا 4.3 میلیون‌دستگاه است. بر همین اساس در سال 2023، حجم صادرات خودرو چین از ژاپن پیشی گرفت و به بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل شد.

در این میان، صادرات چری نیمی از حجم صادرات خودرو در چین را به‌خود اختصاص داده و برای 21 سال متوالی رتبه اول را در صادرات خودروهای سواری کسب کرده است.

محصولات برند چری به بیش از 20 کشور در آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی صادر شده و دارای بیش از 150 فروشگاه در خارج از این کشور است.

برند EXEED نیز به‌منظور تولید محصولات با کیفیت جهانی به‌منابع استراتژیک خود تکیه کرده است. این برند خودروساز با بیش از 27 سال سابقه تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرو در گروه چری و تاسیس هشت مرکز جهانی تحقیق و توسعه، توسعه صادرات‌محور محصولات را دنبال می‌کند.

ورود EXEED به‌بازار ایران نیز در راستای سیاست‌های گسترش سهم بازار این شرکت در منطقه و اهمیت روزافزون اقتصادی و فرهنگی ایران بوده است. تولید این خودرو همچنین گزینه‌های حمل‌ونقل با کیفیت و تنوع عرضه اتومبیل‌های لوکس در کشور را افزایش خواهد داد.
بر اساس این گزارش، EXEED آخرین برند لوکس تمام‌الکتریکی خود EXLANTiX را در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی می‌کند.

این برند همچنین آخرین مدل‌های ES و ET خود را عرضه کرده و در مورد دیدگاه زیست‌محیطی EXEED بحث می‌کند.

به‌گفته «یین تونگیو»، رئیس هیات‌مدیره چری « EXEED می‌خواهد با توسعه انرژی‌های جدید در رأس هرم برند چری باشد.»