Loading...

حضور «پیرلی» در نمایشگاه تایر کلن آلمان

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69456
1403/02/09
3882

حضور «پیرلی» در نمایشگاه تایر کلن آلمان

حضور «پیرلی» در نمایشگاه تایر کلن آلمان

این شرکت غرفه ۰۲۰ بی تا ۰۲۹ از ورودی A را به عنوان بخشی از سالن ۰۶.۱ به خود اختصاص داده است.

ولفگانگ مایر، مدیرعامل پیرلی آلمان گفت: «حضور ما در نمایشگاه تجاری پیشرو در صنعت تایر، جایگاه پیرلی را به عنوان یک شریک برای توسعه بخش‌های ممتاز نشان می‌دهد. این رویداد به شرکت ما یک پلت‌فرم منحصربه‌فرد برای نمایش عملکرد و قدرت نوآورانه خود ارائه می‌دهد. همچنین به بازدیدکنندگان درمورد تعهدمان در زمینه حفاظت از محیط‌زیست اطلاع خواهیم داد. این اقدام شامل محصولات آینده‌نگر و اقدامات نوآورانه برای توسعه پایدار و تولید لاستیک سبز است.»

علاوه‌بر محصولات جدید پیرلی، تایر تابستانی P Zero E نیز یکی از نکات برجسته این نمایشگاه خواهد بود. این محصول جدیدترین نوآوری فنی پیرلی را برای برآورده کردن بالاترین نیاز خودروهای الکتریکی و پایدار را ارائه می‌کند.

فناوری جدید RUNFORWARD پیرلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کنترل خودرو را حتی در شرایط پنچری حفظ کرده و پس از آن با سرعت ۸۰کیلومتر در ساعت بدون فشار لاستیک به‌رانندگی تا ۴۰ کیلومتر ادامه دهید.

همچنین به مقاومت غلتشی کم و تجربه رانندگی مطلوب کمک می‌کند. محصول P Zero E اولین تایر UHP است که آمیزه آن با بیش‌از ۵۵درصد مواد زیستی و بازیافتی ساخته شده است و تنها تایر مورد تایید خودروسازان است.

کل محصولات جدید پیرلی هنگام عرضه با برچسب تایر اتحادیه اروپا دارای رتبه A Triple A شده است. تایر جدید Cinturato All Season SF۳ برای خودروهای متوسط و کامپکت هم در کلن به نمایش گذاشته خواهد شد.

این تایر چهار فصل دارای رتبه A برای چسبندگی در آب در برچسب تایر اتحادیه اروپا در همه سایزهاست. در جاده‌های خشک، پایداری، راحتی صدا و مقاومت غلتشی کم را ارائه می‌دهد.

تست‌های مستقل تطبیق‌پذیری آن را تایید می‌کنند به‌عنوان مثال تست Dekra۱ عملکرد عالی ترمزگیری تایر را در جاده‌های خشک، خیس و برفی تحسین می‌کرد، در حالی که TÜV SÜD۲ نشان عملکرد مطلوب را به آن اعطا کرد.

این نتایج اخیرا توسط تعدادی از مجلات مهم اروپایی منتشر شده است که در تست‌های مقایسه‌ای Cinturato All Season SF۳ را به‌عنوان بهترین تایر چهار فصل انتخاب کردند.

همچنین برند درایور، به‌عنوان زیرمجموعه تجاری پیرلی، در غرفه نیز حضور خواهد داشت.

در نمایشگاه یکپارچه کلن بازدیدکنندگان می‌توانند در مورد مزایای مفهوم خرده‌فروشی ممتاز DRIVER Tires & Service برای فروشندگان تایر و گاراژهای مستقل آشنا شوند.

قلب غرفه پیرلی پیازاست. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند تبادل‌نظر کنند و از غذاهای ایتالیایی در فضایی شیک لذت ببرند. نمایشگاه کلن آلمان از ۴ تا ۶ ژوئن برگزار می‌شود.