Loading...

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69460
1403/02/09
3804

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر
به گزارش صنعت ماشین،

 شرکت خودروسازی چری در کنار رونمایی از محصولاتی چون تیگو۹، از نسخه فیس لیفت تیگو۸ نیز در نمایشگاه پکن پرده برداشت. این نمایشگاه از ۲۵ آوریل آغاز شده و شرکت های خودروسازی به نام و مطرح از سرتاسر دنیا در آن حضور یافته و محصولاتشان را به نمایش گذاشته اند.

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر

*چری تیگو۸ فیس لیفت*
با نگاهی به نمای ظاهری تیگو۸ فیس لیفت می توان دریافت که جدیدترین زبان طراحی چری بر پیکره نسخه قبلی خورانده شده است. در نمای جلو چری تیگو۸ فیس لیفت از چراغ های دو تکه استفاده شده و سبک طراحی جلوپنجره اغراق آمیز و شبیه به جلوپنجره برخی از محصولات GMC است. در نمای جانبی نیز شاهد استفاده از دستگیره های مخفی شونده و تغییر ظاهر رینگ ها هستیم. نمای عقب تیگو۸ فیس لیفت نیز همانند نمای جلو - نسبت به تیگو۸ - دچار دگرگونی شده و طراحی چراغ ها و سپر به طور کامل تغییر کرده است. 

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر

همانند نمای بیرونی، نمای داخلی چری تیگو۸ فیس لیفت دچار دگرگونی شده و به دید مخاطبین، جذاب است. در ابتدای ورود به کابین، تغییر رنگ تریم داخلی جلب توجه می کند. در کابین شاسی بلند جدید چری، دو صفحه نمایشگر شناور (نمایشگر مرکزی با ابعاد بزرگ تر از کلاستر) با صفحه نمایشگر قبلی جایگزین شده اند. همچنین خبری از دکمه های فیزیکی چندانی نیست و امکان کنترل ادوات خودرو به صفحه نمایشگر مرکزی منتقل شده است. علاوه بر تغییرات مذکور، شیفتر تعویض دنده از روی کنسول میانی به پشت غربیلک فرمان منتقل شده است و همانند جلوپنجره، حس خودروهای آمریکایی را به مخاطب القا می کند. 

*چهار چرخ محرک ۲۵۰ اسب بخاری*
مهم ترین شاخصه فنی چری تیگو۸ فیس لیفت، بهره وری از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ TGDI با ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. محصول جدید چری از جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه تر بهره می برد و نکته قابل توجه، انتقال قدرت موتور توسط این گیربکس به محور جلو و عقب است. 

تیگو 8 فیس لیفت با چه مشخصاتی رونمایی شد؟ +تصاویر

*تجهیزات ایمنی و رفاهی*
چری تیگو۸ فیس لیفت با امکاناتی مثل شش کیسه ایمنی هوا، سامانه پایش سطح هوشیاری راننده، کروز کنترل هوشمند، سامانه ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، در برقی صندوق عقب، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما، کول باکس، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، سردکن و گرم کن صندلی ها، سنسور نور و باران و ... وارد بازار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد.