Loading...

معرفی جنسیس GV70 مدل 2025 با نمایشگر 27 اینچی جدید

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69467
1403/02/09
2674

معرفی جنسیس GV70 مدل 2025 با نمایشگر 27 اینچی جدید

معرفی جنسیس GV70 مدل 2025 با نمایشگر 27 اینچی جدید

جنسیس GV70 برای مدل ۲۰۲۵ با جلوپنجره و سر اگزوزهای جدید به همراه بازطراحی داخلی با نمایشگر ۲۷ اینچی مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است.

جنسیس به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای کراس‌اوور GV70 را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این خودرو ماه آینده در کره جنوبی عرضه می‌شود و سپس راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در بیرون خودرو تغییر بزرگی نسبت به قبل دیده نمی‌شود اما با کمی دقت می‌توان متوجه الگوی جدید جلوپنجرهٔ با طرح دوخطی و صفحه محافظ جدیدی زیر سپر شد. رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی نقره‌ای تیره، انتقال راهنماهای عقب از روی سپر به داخل چراغ‌های اصلی، اصلاح اسپویلر عقب و سر اگزوزهای جدید هم از دیگر تغییرات بیرونی GV70 مدل ۲۰۲۵ هستند.

در داخل خودرو اما شاهد تغییرات مهم‌تری هستیم زیرا مثل فیس‌لیفت GV80، طرح مجزای صفحه آمپر و نمایشگر مرکزی کنار گذاشته شده و جای آن را یک صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی گرفته است. علاوه بر این، در قسمت بیضی‌شکلی که قبلاً کنترل‌های تهویه قرار داشت حالا دریچه‌های تهویهٔ میانی جای گرفته و برای کنترل سیستم تهویه نمایشگری روی کنسول مرکزی در نظر گرفته شده است. تکمیل‌کنندهٔ تغییرات داخلی GV70 مدل ۲۰۲۵ هم غربیلک فرمان جدید و اصلاح نورپردازی است.

در مدل GV70 اسپرت اما خریداران از تغییرات بیرونی بیشتری مثل جلوپنجرهٔ اختصاصی G-Matrix، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، رینگ‌های ۲۱ اینچی، سر اگزوزهای کرومی تیره، غربیلک فرمان منحصربه‌فرد و دوخت‌های داخلی نارنجی بهره‌مند می‌شوند. جنسیس در مورد پیشرانه‌های کراس‌اوور کامپکت خود حرفی نزده است اما انتظار می‌رود GV70 با همان موتورهای قبلی ارائه شود که شامل ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل، ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو و ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو می‌شود. همچنین احتمالاً به‌زودی نسخهٔ بروز شدهٔ GV70 الکتریکی را هم خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای برچسب ها2025 جنسیس شاسی بلند کراس اوور لوکس